۴۹۰۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکایت فدراسیون فوتبال بولیوی از فیفا به CAS

فدراسیون فوتبال بولیوی از فیفا بابت ثبت دو شکست فنی برای تیم ملی این کشور به دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی CAS، فدراسیون فوتبال بولیوی از فیفا بابت ثبت دو شکست فنی برای تیم ملی این کشور به دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد.
فدراسیون فوتبال بولیوی در اعتراض به تصمیم فیفا مبنی بر درج دو شکست فنی در دیدارهای تیم ملی‌ این کشور در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۸ روسیه شکایت خود را به دادگاه CAS ارائه داد.

کمیته انضباطی فیفا اوایل ماه نوامبر سال 2016 میلادی (آبان 1395) دو شکست فنی برای تیم ملی فوتبال بولیوی برابر پرو و شیلی به دلیل استفاده غیرقانونی از نلسون کابررا، بازیکن پارگوئه‌ای در نظر گرفت. کابررا پس از دریافت پاسپورت بولیوی در ترکیب تیم ملی فوتبال این کشور به میدان رفت اما طبق قوانین فیفا او باید پس از 5 سال اقامت مستمر در بولیوی بازی می‌کرد.

تیم ملی فوتبال بولیوی پس از ثبت دو شکست فنی در نتایج دیدارهای خود برابر پرو و شیلی با ۷ امتیاز به جایگاه نهم جدول رده‌‌بندی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آمریکای جنوبی سقوط کرد.

سایت رسمی دادگاه CAS امروز (پنجشنبه) دریافت شکایت فدراسیون فوتبال بولیوی از فیفا را تایید کرد. این دادگاه بین‌المللی ورزش تاریخ دقیقی برای اتخاذ تصمیم نهایی درباره این پرونده مشخص نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج