۴۹۰۳۷۲
۱۸۳ نظر
۵۰۵۶
۱۸۳ نظر
۵۰۵۶
پ

اهانت وزیر بهداشت به فرماندار ایلام: بی شعور!

اعتراض مردم بدره به کمبود امکانات درمانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به شدت عصبی کرد.

خبرگزاری فارس: اعتراض مردم بدره به کمبود امکانات درمانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به شدت عصبی کرد.
در جریان بازدید سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز اورژانس شهرستان بدره شماری از مردم حاضر در محل نسبت به کمبود امکانات پزشکی و درمانی در شهرستان به وزیر بهداشت گلایه کردند.

در این بین یکی از مسؤولان دولتی در شهرستان سخنان مردم را تأیید کرده که با اعتراض شدید وزیر بهداشت مواجه می‌شود و سخنان تندی از سوی وزیر در حضور مردم عنوان می‌شود، به‌طوری که در پاسخ به این فرد می‌گوید، خیلی غلط کردی بی‌شعور! اگر من بگذارم یک روز دیگر اینجا کار کنی.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد استان ایلام شده و طرح‌های مختلف درمانی و بهداشتی را افتتاح کرده است.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اهانت وزیر بهداشت به فرماندار ایلام: بی شعور!
دلجویی وزیر بهداشت از فرماندار بدره

خبرگزاری ایسنا به نقل از مشاور وزیر و رییس روابط عمومی وزارت بهداشت نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماس تلفنی با فرماندار بدره از وی عذرخواهی و دلجویی کرد.

دکتر زارع‌ نژاد مشاور وزیر و رییس روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت صبح امروز پیش از ترک استان ایلام ، در تماس تلفنی با فرماندار بدره از او بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی و دلجویی کرد و فرماندار بدره نیز ضمن ابراز ارادت به دولت و دکتر هاشمی وزیر بهداشت از اتفاقات پیش آمده عذرخواهی کرد.

وی افزود: وزیر بهداشت صبح امروز ایلام را به مقصد خوزستان جهت افتتاح پروژه‌های درمانی ترک کرد.

واکنش نماینده ایلام به عذرخواهی وزیر بهداشت

خبرگزاری ایسنا: نماینده مجمع نمایندگان استان ایلام با اشاره به پروژه‌های مهم درمانی که در این استان طی دو روز اخیر افتتاح شده است، گفت: وزیر بهداشت از وزرای زحمتکش دولت هستند و زحمات ایشان برای استان‌های محروم غیر قابل انکار است.

سلام امینی در گفت‌وگویی افزود: دکتر هاشمی برای تغییر چهره استان ایلام به لحاظ بهداشتی و درمانی زحمات زیادی کشیده و این مساله بر هیچ‌کس پوشیده نیست و من از طرف مردم از ایشان سپاسگزارم.

وی گفت: تعداد زیادی پروژه‌های بهداشتی و درمانی طی سفر وزیر در استان ایلام افتتاح شد که طی سالیان گذشته بی‌نظیر بوده است.

امینی تاکید کرد: واقعیت این است که استان ایلام به شدت محروم است و هنوز بعد از گذشت ۲۸ سال آثار جنگ تحمیلی از چهره شهرهای آن زدوده نشده ولی اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان طی سه سال اخیر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اتفاق پیش‌آمده میان فرماندار «بدره» و وزیر بهداشت در سفر اخیر گفت: به هر حال این اتفاق نباید می‌افتاد ولی وزیر محترم بهداشت در اوج انسانیت و به دور از غرور مقام و وزارت و جایگاه و پایگاه خود و در کمال فروتنی بابت آن عذرخواهی کردند و من به نوبه خودم از این حرکت بزرگ‌منشانه ایشان تشکر مضاعف دارم که این رفتار را در کمتر مسئولی می‌توان یافت.

امینی به تنگناهای موجود بهداشتی و درمانی در برخی شهرهای استان ایلام از جمله بدره گفت: با وجود همه تلاش‌ها در برخی حوزه‌ها مانند پرتودرمانی و بیمارستان‌های روان‌پزشکی با فقر امکانات مواجهیم و وزیر بهداشت در این خصوص قول دادند تا جایی که قانون اجازه می‌دهد، برای محرومیت‌زدایی از چهره استان تلاش کنند.

امینی گفت: برای شهرهایی مانند بدره با جمعیت ۴۶۰۰ نفری مجوز قانونی جهت احداث بیمارستان نداریم ولی می‌توان با ایجاد دی‌کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها اقدام کرد که وزیر هم در این زمینه قول مساعد دادند.

نماینده مردم ایلام تاکید کرد: باید به نقش ضعف مدیریت‌های محلی در این کمبودها هم اشاره کرد چرا که به هر حال می‌توان با مدیریت بهتر کمبودها را جبران کرد و برای مردم محروم امکانات بیشتری فراهم آورد. نمی‌شود بدون اقدامات قبلی، یک‌باره همه چیز را از یک مسئول خواست.

روز گذشته ویدئویی چندثانیه‌ای از برخورد تند وزیر بهداشت با فرماندار بدره در جریان سفر قاضی‌زاده هاشمی به استان ایلام منتشر شد.

امروز وزیر بهداشت در اقدامی بی‌سابقه طی تماسی تلفنی با فرماندار بدره، از او عذرخواهی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فحاش ترین دولت بعد از انقلاب دولت روحانی است. قطعاً چندین رأیی که نزدیکان و بستگانم به روحانی داده بودند را در این انتخابات پس خواهم گرفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین آقای موج سوار
        رایتو پس بگیر به بقایی رای بده

      • گندم- !!!

        .. در ضمن جناب هاشمی! کار درستش این بود همین جمعیت فیلم را جمع میکردی جلوی همه از این آقا عذر میخواستی نه خصوص و تلفنی

    • بدون نام

      ای بابا اینم ازین...

    • سعید

      اگه به مروارید گفته که دستش دردنکنه والا این مسولان استانی هیچ کار مفیدی برای ما نکردن

    • بدون نام

      عججججججب

    • بدون نام

      وزیر بهداشت، آدم منطقیه. باید ببینید چی باعث براشفتگیش شده، اینکه میگه دولت ردیف حقوقی نداره و توقع ایجاد نکنید، یعنی دروغ نگو،، وعده پوچ و سر خرمن نده... این درسته...

      پاسخ ها

      • ali

        بابا بعضی ها هم هستن دنبال ماهی گرفتنن و میگن وای به مردم توهین شد هیچ توهینی به مردم نشده و اگرم گفته حقشه یکی از فامیلامون هزینش شده بود 6 میلیون اما به خاطر طرح تحول ازش 240تومن گرفتم

    • reza

      مگه امام نمیگفت ما خادم مردمیم پس این وزیر چی میگه به این فرماندار بش میگه تو طرف مردمی یا دولت. اصن من موندم دولت باید به مردم خدمت کنه یا یار کشی بشه حالا پس لا اقل معلوم شد هرکس طرف مردمه بیشعوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی داستان نگو
        اصلا میدونی بابت چی بهش گفته بیشعور
        بخاطر حل نشدن مشکلات مردم بهش توهین کرده نه بخاطر خودش

    • بدون نام

      خیلی خوب کاری کرد ، به گفته یکی از شاهدین فرماندار بدره هر توهینی خواست به وزیر بهداشت کرد و در نهایت کاری کرد که این وزیر محجوب و آرام را عصبانی کرد ، شما چرا به مسبب ماجرا کار ندارید ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر سرش وزیره.. باید متانت و ادب داشته باشه. هرچند اینا هر توهینی میخوان غیر مستقیم به مردم میکنن. مردمو بلانسبت چهارپا از انواع و اقسامش فرض کرن و فکر کردن اگه هرکاری میخوان میکنن و مردم صداشون در نمیاد حالیشون نیست.

    • بدون نام

      وزیر کار بسیار زشتی انجام داده، من خدمتم در ایلام بود خیلی مردم باصفا وخوب و با مرامی داره بخدا. اگه کسی تا به حال به ایلام سفر نکرده توصیه میکنم یه سفر داستخ باشه تا متوجه بشه من چی میگم‌.

      پاسخ ها

      • saeid

        چه ربطی به صفای مردم داره ....

    • مصطفی

      با تشکر از زحمات شبانه روزی وزارت محترم بهداشت.با شناختی که از شخصیت والای این عزیز داریم مطمئنا نفر مخاطب یکی از نفرات دلواپس بیخودی و خودشیرین بوده که واسه جلب رضایت اطرافیان خواسته یه چیزی گفته باشه ،کسی که در جلسه شب گذشته این دیدار کاملا از کمبودها آگاه شده بوده ولی خواسته خودش رو در نظر همشهریانش دلسوز جلوه بده.جواب این نفرات را باید مثل خودشان داد.کور نیستیم آقای هاشمی میبینیم که هر روز در گوشه ای از کشور مشغول سرکشی از ادارات و بیمارستانهای زیر مجموعه برای خدمترسانی بهتر به مردم هستید .خدا به شما قوت بده یاعلی.

      پاسخ ها

      • سعید

        کسی که در قامت وزیر جمهوری اسلامی ظاهر میشه باید همچین رفتاری در خصوص مطالبات مردم محروم ایلام داشته باشه؟؟ایشون هم شده مثل روحانی که ما شرمنده مردم نیستیم!مردم شرمنده شمان ببخشید تو رو خدا زحمت دادیم..واقعا ادم تعجب میکنه از این نظرات شاذ ونادر

      • بدون نام

        خلایق هر چه لایق! انقدر از وزیر بهداشت و توهینهای دولت کلید و امید تشکر کن ببین ته اش به چی میرسی

    • زهرا

      به فرماندار محبوب شهر بدره توهین کرده،آقای مرادحاصلی از کمبودهای این شهرستان گفتن ،حرفهایی که نماینده شهرستان باید میزدن و نزدن رو ایشون گفتن اما به آقای وزیر برخورده و اینطور جواب مارو دادن .ایشون ظرفیت این پست رو ندارن کسی که باید استعفا بده این به اصطلاح آقای وزیره نه فرمانداره ما...

    • مردم

      از وزیر بعیده عوض اینکه مردم ازش الگو بردارن.ازسمتش سواستفاده میکنه.فکر میکنه چ خبره

    • محمد

      کاش کل کلیپ را میگذاشتید که بتونیم اظهار نظر کنیم.شاید مخاطب وزیر هم فحش داده یا بی ادبی کرده یا حرکت ناشایستی انجام داده.بنظر بنده وزیر بهترین کارو کرده اگر بهش توهین شده.نباید یکطرفه قضاوت کرد.این کارشما هم درست نیست که فقط حرفهای وزیر را میگذارید روی صفحه خبر.باید حرفهای مخاطب راهم بگذارید

    • مریم ب

      تکذیبیه و سانسور که تو خون اغلب رسانه های ماست...

    • امیر

      با این ازدحام من حقو به وزیر میدم :)

    • ali

      با یه ویدیو 7 ثانیه ای نمیشه قضاوت کرد
      وزیر بهداشت انسان محترمی هستن و در طرح تحول سلامت زحمت زیادی کشیدن شاید پشت پرده یه چیزایی باشه

    • بدون نام

      ایشان جزو چن نفری هستن که خوب کار کردن در این دولت.دیگه اینو خدا میدونه که چه اتفاقی افتاده و... .

    • کریو

      بنظرم شایعه است این وزیربسیار متین ومردم است.

    • بدون نام

      به نظرم وزیربهداشت برخلاف مسئولان دیگر کشورمان آدم شریفی هستندامانبایدمیان اون همه جماعت به شخصی توهین میکرد!ایشون باتوهین شخصیت خودشون رو زیرسئوال بردند!امامیتونستنداین موضوع روبامسئولان شهرپیکیری کنند.نه باتوهین اون هم درمیان این جمعیت!!!اماالان میگم متاسفم براش.

    • نامدار

      ایشان مردم دار وخوش اخلاق وپر کاراست
      فک کنم قصد تخریبش رادارند

    • بدون نام

      واقعا که این‌دولت گل ب.د به سبزه هم اراسته شد ادم‌مبچیمونه چی‌بگه از رییس جمهور گرقته تا وزرا و معاونین توهینی نبوده‌که به مردم نکنن مسلما ون این باز به روحانی زای نخواهم داد

    • دیده بان

      فحش و ناسزا از هر که باشد ناپسند و اگر از زبان شخص دولتی باشد زشت تر است. کجایش را دیده اید. نعمت زاده دست همه را از پشت بسته است. اما در مورد این ناسزا هر چند گفتنش را قبول ندارم اما عصبانیتش به حق است. این مسوولان بی لیاقت در استان که از نزدیک زيارتشان می کنم فقط شومن های خوبی هستند. حالا که در جمع مردم و مقابل دوربین ها هستند هر حرف و ادعای نامربوطي را مطرح می کنند تا جاییکه شخصی که وزیر هم باشد اینطور از کوره در برود...

    • بدون نام

      وقاحت هم حدی داره حتی اگر یک هزارم درصد هم اون بنده خدا بد صحبت کرده، وزیر مملکت حق نداره به هیچ وجه این طوری صحبت کنه، فقط ادعا دارن عمل صفر
      برا خودم متاسفم که همچین افرادی مسعولین ما شدند!

    • سید علی اکبر

      باسلام
      ریاست محترم خسته نباشید خدا. قوت خواستم برمینای وظیفه شرعی جهت اطلاع همه خواننده گان این مجله که خبر اوقات تلخی بین مسئول شهر ایلام با جناب اقای وزیر محترم و دلسوز بهداشت بعرض برسانم. بهیچوجه کار مسئول
      شهر قابل قبول نیست که بخواهد با جناب وزیر به شکلی برخوردکندکه باعث رنجش خاطر شخصی که همه وجودش را بخاطرخدمت به وطن بدونه چشم داشتی هزینه نمود من از ایثارگر ان جنگ حق علیه باطل. هستم باوربفرمایید تا این زمان کشور چنین وزیربهداشت دلسوز مردم بخودندیده و دروست نیست این چنین رفتاری با جناب اقای وزیر از طرف مسئول شهری که جناب اقای وزیر. برای خدمت بمردم آن شهر تشریف بردند باید قدردانشان باشد متاسفانه ...من بشخصه بخاطر. رعایت نکردن کاری که. از این مسئول شهرسرزده که باعث رنجش خاطر. جناب اقای وزیر. محترم بهداشت عذر خواهی نموده واز خداوندمتعال برایشان سلامتی ارزودارم وبه مسئول شهرهم توسعه میکنم همیشه برای کسی که. برای خدمت به همشهریهایشان از زندگی خود می گذرد باید قدر دانشان باشیم نه اینکه وضعیتی پیش بیاریم که اوقاتشان تلخ شود انشاءالله خداوند پشتیبان همه خادمین مردم باشد منجمله شما عزیزانمان اجرکم عندالله ومن الله توفیق .

    • ali

      اول باید دید چه اتفاقی افتاده
      دوم وزیر بهداشت عزیز مردم ما یکم قدرنشناس هستن شما کار اشتباهی کردی مطبت رو رها کردی و اومدی به اینا خدمت کنی مردم ایران حقشون همون احمدی نژاده

    • Hosein

      اين اقاهم يادگرفته..يكي كه مياد انتقاد كنه اينجور باش برخورد ميشه!!!بيچاره مردم مناطق محروم!!!

    • بدون نام

      اول بررسی کنید موضوع چی بوده تا بتونیم درست قضاوت کنیم

    • بدون نام

      خبرگزاری فارس لطفا فیلم را کامل پخش کن نه اینکه فقط قسمت فحش رو پخش کنی

    • زخمی

      کجا امکاناتش درسته که اونجا باشه.

    • رضا از شبستر

      این هم وزیر مهربان ونیکو کار ما واقعا متاسفم برای این دولت

    • hamed

      این خوب خوبشه ما بد تر از این دیدیم از این دولت

    • بهنام

      وزیر بهداشت آدم درستیه، قطعا اون طرف خیلی پاشو از گلیمش درازتر کرده که باعث شده این واکنشو نشون بدن

    • بدون نام

      بی ادب ترین مدیران دردولت روحانی بودند کم ظرفیت وکوتاه فکر

    • محمدرضا بختیار

      این حرفا کدومه که تو این دولت فحاشی بیشتر شده من طرفدار هیچکدام از احزاب و گروه ها نیستم ولی از اون اول اوضاع این شکلی بوده و حق ما هستش چون یه مشت احساسی هستیم و مسائل را نیز احساسی باهاش برخورد کردیم البته مدیریت و کنترل صفر هستش تو کشور های دیگه که مسلمان هم نیستند با مردم چه رفتاری دارند و تو کشور ما که ادعای مسلمانی هستش چطوری هست

    • بدون نام

      بااین ویدئویی ک شما گذاشتید یکطرفه به قاضی رفتن است! از قبلترش بگذارید تا ببینیم اوشون چی کارکردند و یا چی گفتند که اینچنین مورد غضب و خشم وزیر قرار گرفتند!!

    • بدون نام

      ماکه نفهمیدیم چی شد، پخش ناقص وهدفمند به قصدتخریب.

    • بدون نام

      وریربهداشت آدم خوبیه حتما یه چیزی شده

    • علی

      قضاوت درست با انهایی است که در جلسه حضور داشتند فرماندار قبل از این هم میتوانست درخواست چیزی بکند گاهی طرف جوگیر می شود فکر نکنم وزیر بهداشت به خاطر یک اعتراض ساده این توهین کرده باشه

    • بدون نام

      باید از این به بعد گفت ددلت تدبیر و امید و فحاشی

    • بدون نام

      وزیر بهداشت بسیار آدم منطقی هستند ، باید دید این مسولین استانی چکار کردن، که واقعا بعضی مواقع بیشتر از اینها حقشون هستش.

    • بدون نام

      هیچ توقعی نیست وقتی رییس جمهور اونطور صحبت بکنه همه مخالفاشو ادمهای کم سواد وبی فرهنگ و ووو خطاب بکنه از وزیرش چه توقعی دارین همه باید کارهای این دولتو به به و چه چه کنن

    • مجید

      من دیروزفیلمودیدم اونابهش میگن بیشعور اون داره درگوش کسی حرف میزنه حواسش نیست

    • بدون نام

      خیلی از مسولین و مدیرا کارشون از فحش و ناسزا گذشته از بس بی لیاقت و باندبازن حتما حقش بوده

    • نصیری

      خداییش بین وزیر ها یه دونه اس حرف نداری دکتر هاشمی کاش بشه یه سفری به زنجانم داشته باشی

    • رضا

      فحش بده و نشونه بر حق بودنه طرف مقابله, دلیلش هرچی بوده یه سیاست مدار اونم جلوی بقیه نیاید همچین کار سطح پایینی انجام بده

    • بدون نام

      در دولت بیتدبیر و ناامید این چیزها عادیست.

    • ناشناس

      اینم از سران مملکت ما

    • عبدالله

      باید کل قضیه رو دید، نباید به خاطر یه عکس العمل قضاوت کرد
      در بسیاری از استان ها، استانداران و فرمانداران از صلاحیت کافی واقعا برخوردار نیستن

    • لادن

      وزير بهداشت يكي از بهترين وزراي دولت هستند بايد گزارش كامل باشه و معلوم شه چه حرفي موجب اين عكس العمل شديد شده است

    • بدون نام

      درسته.
      وزیر بهداشت آدم خوبیه،
      حتما یه قضیه ای وجود داره

    • بدون نام

      باید به ملت برسند و مشکلاتشون حل کنند نه با توهین واهانت اونارا مورد خطاب قرار بدهند

    • ب ز

      اولین نیست آخرین هم نخواهد بود.

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      ..،تصمیم داشتم ب روحانی رای بدم ولی تحت هیچ شرایطی بهش رای نمیدم چون اگه امثال این وزیر کنه اینجوری ملت وتهدید نمیکنه،ماه پشت ابر نمیمونه باید این اشخاص خودشونو نشون بدن که ملت بفهمن با چه انسانهایی قدرت طلبی طرفن خاک تو سروزیر بودنش اشقال،فقط ب عشق رهبر میرم رای بدم

    • بدون نام

      ما ایرانیا کلا انتقاد پذیریم

    • علیرضا ج

      سلام،با شخصیتی که از جناب هاشمی در ذهن خود داشتیم و آرزو میکردیم ایکاش وزیر آموزش وپرورش ما این چنین میبودند با این
      همه تلاش و پشتکار و اخلاق خوب،هنوز هم باورمان نمیشه.البته یکطرفه هم نباید قضاوت کرد چون باید ببینیم قبلش چه اتفاقی افتاده

    • عماد

      این وزیر
      بهداشت واقعا خیلی کارا کرده از وقتی اومده حداقل بهتره قبلیاست. معلوم نیست چی بهشت گفته چون فیلمش کامل نیست

    • omm

      تلاش های این وزیر واقعا ستودنیت و طرح های خوبی دارن که اگه اجرائی شن خیلی از مشکلات حل میشوند.
      زود قضاوت نکنیم
      متاسفانه توی کشور کم بی شعور نداریم

    • بدون نام

      حقش بود باید بد تر از این بهش میگفت که مردمو تحریک نکنه اینها فکر میکنن با تحریک مردم میتوانند رای بیاورن در صورتی که مردم از دلواپسان متحجر وعقب افتاده بیزارند

    • رضا سالمی

      من اقای دکتر هاشمی را یکی ابهترین وزرای اقایروحانی میدانم وفردی دلسوز هستند وعلت عصبانیت ایشان را نمیدانم ولی این نباید از این ببعد در کشور رسم شود که کلمات ناروا به افراد تکرار گردد

    • پیکاسو

      خوب بهش گفته قطعا حقشه

    • بدون نام

      اگر این وزیر منطقی بود حقوق دکتری را میلیاردی نمی کرد. حق و حقوق پرستار را پرداخت میکرد نه اینکه زحمت پرستار در جیب دکتر خالی بشه.

    • بدون نام

      خدا حفظ کند وزیر درستکار درود به شرفش

    • رضا

      وزیر حتما از کمبود امکانات اگاه شده که شاید قسمتی از ان را متوجه کم کاری فرماندار می دانسته وگرنه شاید یکی از بهترین وزرای بعد انقلاب اقای هاشمی باشه

    • بدون نام

      هیچ چیزی این بی شعوری رو توجیه نمی کنه
      اتفاقا خودش باید اخراج بشه

    • بدون نام

      چی راسته؟چی دروغه؟

    • بدون نام

      بیا و بفرما اینم از این آقا که فکر میکردیم انسان فهیم و متین و موءدبییه،ولی مثل اینکه این آقای وزیر!!!فراموش کردن که همین مردم ایلام و سایر مناطق محروم کشور که هیچ امکانات بهداشتی ندارن و در کل مردم همه کشور ولی نعمت تو و اربابای تو هستن واگه همین مردم نبودن شما و امثال شما هیچ بودین و معلوم نبود کجا بودین!!!!حرف حق همیشه تلخه آقای!!!قاضی زاده هاشمی!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      کسی تابب انتقاد رونداره وزیر هم رو ی اصلی خودش نشان داد
      .

    • محمدرضا منتجبی

      توهین این مسئول چیز عجیبی نیست با بر ملا شدن اکثر خیانتهای مسئولان این دولت و دولتهای قبلی و دولتهای آینده تو این چند وقته(اختلاس.حقوقهای نجومی.وامهای نجومی)، فکر نکنم که این کلمات اصلا جزو توهین به حساب بیاد.

    • بدون نام

      وزیر عزیز خیلی عالی ثابت کرد...که بی شعور چه خصوصیاتی دارد...آفرین.

    • بدون نام

      کاربر 1:24 دقیقه!!!ببینم شما واقعا وزیر بهداشت رو میشناسین یا فقط از ظاهر افراد تشخیص میدین طرف آدم منطقییه؟!!!روانشناس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • محمد خدری

      وای برما به کجا پنا ه ببریم

    • بدون نام

      آقای وزیر رگ گردنش رو برای اون دکتری که ۴۷ملیارد تومان نسخه توی ۶ ماه نوشته کلفت کنه واگر میتونه جلوی کار کردنش رو بگیره

    • از تبریز

      شما خبررا کاملا"ناقص چاپ کرده اید اگر خبر بطور کامل چاپ می شد مردم خودشان تشخیص می‌دهند که چرا وزیر بهداشت به فرماندار گفته بی شعور .
      حتما"نزدیک انتخابات خواسته تخریب کند . لطفا"شما نیز بی طرفی خود را در گزارش خبر حفظ نمایید و این متن را نیز چاپ فرمائید.با تشکر

    • حیدر خدابنده

      ازاین دست موجودات آدم نماهادرکشور ماتعدادشان کم نیست که فقط با آمارها میز را نگهداشته اندواز حال مردم غافل لطفا به شجاعت وزیر بهداشت احسن باید گفت.

    • عظیم خسروی فرد

      متاسفیم.وزیر باید خویشتن دار و با حوصله باشد

    • ایراندوستار

      من هم معتقدم که وزیر بهداشت آدم منطقی است باید دید که طرف مقابل چی گفته که ایشان را اینطور عصبانی کرده بقول معروف نباید یکطرفه به قاضی رفت

    • بدون نام

      از این فیلم که چیزی نفهمیدم. شاید یکی چیزی گفته که عصبانی شده.

    • بدون نام

      اقای قاضی زاده شما حق نداری با زیر دستت وبه عنوان وزیر خدمتگذار مردم اینگونه بی حرمتی میکردی ؟ از شان پزشکی بدور برادر من از اون فرد ایلامی هم تفقد ودلجویی کن وقتی انسان عصبانی میشه می بایستی کمی خویشتن داری کنه عزیزه من

    • آرش

      دمه آقای وزیر گرم که خوب حالش گرفت
      اگه همه مسئولان مثله ایشون قاطعانه برخورد کنن وضعه مملکت بهتر میشه

    • هانیه

      چه وزیربی تربیتی

    • رامین

      وزیران بهداشت چه در دولت فعلی و چه در دولتهای قبلی از موفق ترین وزرا به حساب آمده اند حال باید دید واقعا چه اتفاقی افتاده است که اینگونه وزیر برآشفته گردیده اند.حتی دررصورت مقصر بودن نباید با نیروی زیر دست اینگونه رفتار میکردند.جزئیات را می بایست دقیقا بررسی کرد.وبه اطلاع مردم برسانند.چرا که در عرف مردم با فرهنگ و عزتمند ایرانی اینگونه ادبیات جایگاهی ندارد.

    • بدون نام

      زودی کم آورد فحاشی کرد و سریعا میخواد از قدرتش سوءاستفاده کن .....خخخخخخ این هم از وزیر مملکت ما.....وای به حال بقیه رییس ها وقتی کم میارن چه کارها که نمیکنن

    • ایرانی

      دولت روحانی گند زده

    • بدون نام

      واقعا تاسف اوره

    • بدون نام

      صحبت فرماندار را هم پخش کنید و یکطرفه به قاضی نروید

    • بدون نام

      بسم الله رحمان رحیم
      چه دنیایی شده من که دارم ازغصه دق میکنم مردمی که برای یک عدد قرص باید از وزیر بهداشت فحش بخورن من که دارم میرم خودمو دار بزنم بچه ها خداحافظ شما باشین با این وزیر دربار

    • سعید

      سلام باید بحال این مردم بی حال ایران باید گریست یه نفر میاد میگه اگر کسی از این ماشینهای بی کیفیت ایران خرید نکنه منافق هست یا کاری میکنم که پر ایران بشه گورخر یکی مثل این آقا اینچنین توهین مستقیم میکنه کمتر بجیب بزنین توهین هم نکن وقتی در رسانه میگی حقوق 300میلیونی حقوق نجومی نیست ببین چه بخور بخوری هست در دولت تدبیر وامید بد بخت به مردم زجر کشیده ایران

    • جلال

      واقعا برای این مسولیین متاسفم....مردم حتی حق اعتراض رو هم ندارند...داریم از کره شمالی بدتر میشیم

    • بی نام

      کلا این وزیر زیادی احساس خوب بودن میکنه
      در صورتی ک ی پزشک نباید اینقدر سیاسی باشه
      حالا اون فرماندار بدره چکار کرده خدا داند.
      در هر صورت به هیچکس امیدی نیست ن راستی ن چپی

    • رضا

      ....خوبه چهره پشت پرده جناب وزیر دولت کلید مشخص شد.این لیاقت ندارد از مردم عذر خواهی کند

    • بدون نام

      هیچ دلیلی وجود نداره که وزیر یک مملکت درحضور رسانه ها فحاشی کنه اگرطرف مقابلش تخلفی هم کرده قانون باید تصمیم بگیره.

    • جێژوان

      بعد وزارت خارجه، بهداشت بیشترین تلاش و خدماتو داشتش اما...
      شخص وزیر ذات خودشو نشان داد
      ایشون نمیتونن فرماندار شهرستان بدره ایلام رو بردارن اگرم بتونن فکر خودشون باشن که دیگه رای اعتماد نمیاره واسه سال بعد خودشون خودشونو برکنار کردن...

    • بدون نام

      وزیر محترم لیاقت بالاتر اران داری تنها وزیری گه در میان مردم هست ودرد را احساس میکند شمای بحق لایق حکومت اسلامی هستی خداوند شمارا برای اسلام نگه دارد امین

    • غلامرضا جعفری

      یه طرفه قضاوت نکنید اون مسئول هم گفته مزخرف نگو

    • بدون نام

      زود قضاوت نکنید

    • بدون نام

      دستش درد نکنه

    • بدون نام

      دمش گرم. واقعا بی شعور بوده ...

    • هادی

      واقعا شخصی هستند از درون مردم و به فکر مردم
      گر چه گاهی اوقات تصمیمات اشتباهی میگرند ولی در کل ادم خوبی هستند.
      فقط امید وارم این اقدامات به خاطر انتخابات نباشد.

    • امیر

      همه ایشونو میشناسیم که چه شخص پاک و محترمی هست
      باید ببینیم چی باعث عصبانیت ایشون شده که اینطور رفتار کردن

    • هادی صفی زاده

      سلام دمش گرم خوب بهش کرده کسی که لایقت پستی رو نداشته باشه باید اینجور بهش بگن در ضمن مطمئن باشید فرماندار قصد داره واسه نمایندگی مجلس بنویسه خواسته بگه اره ولی کور خوندی اگه اصولگرا هم پول بهت دادن بازم اشتباه کردن چون تو به اینا پشت کردی به اونا هم میکنی

    • محمدحسین

      واقعا حق با وزیر بهداشته..بودجه ای که چند وقت پیش وزارت بهداشت به این شهرستان داده است حتی فرماندار یک زره هم خرج نکرده معلوم نیس چه کار کرده که این وزیر منطقی اعصبانی شده

    • بی نام

      آقای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت مون واقعا هر چی بگه حق داره چون این بنده خدا از وقتی وزیربهداشت و درمان شده واقعا سنگ تموم گذاشته و به کل کشور در زمینه بهداشت و درمان نظارت کرده وکل کمبودها رو رفع کرده چرا با ید آقای قاضی زاده بی اطلاع از کمبود آنجا باشه تا مردم برای آقای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت محترممون گلایه کنند،این مسءول موظف بود زودتر از اینها مشکلات رو پیگیر بشه تا هرچه زودتر بررسی و رفع میشد /آقای قاضی زاده هاشمی واقعا انسان شریف و زحمت کشی ، انشااله خداوند به خودشونو خانوادشون طول عمر با عزت بده/ ایکاش ایکاش بقیه مسءولان کشورمون هم مثل ایشان مسءولیت پذیر و با ایمان و با وجدان و مردم دوست بودند

    • بدون نام

      درود بر منطقی ترین آدم دنیا آقای وزیر بهداشت یکی از با انصاف ترین وزرای روحانی سلام ملت ایران بر شما مردم خیلی از شما راضی هستن خدواند در عوض به شما پاداش کارهای خوبت را بدهد

    • بدون نام

      ای کاش همه وزرای روحانی وخود رئیس جمهور مثل شما احساس مسئولیت نبست به ملت داشت ای کاش ستونهای این مملکت دست امثال شماها میچرخید زیر نظر رهبر عزیزمان

    • کسری

      به نظر من کار بسیار خوبی کرده.آدمای بی مسئولیت
      که حقوق چند ده میلیونی میگیرن و واسه مردم هیج کاری نمیکنن رو باید اعدام کرد فحش که چیزی نیست

    • موسی

      واقعامتاسفم واسه وزیر.البته خودریس جمهور منتقدین خودشو بیسوادمیدونه.

    • بدون نام

      واقعا چه وزیر وظیفه شناسی !!!!لابد باید تشکر میکردن ازش که امکانات ندارن !

    • حقگو

      براستی جای تعجب است یک وزیر اینجور جواب مشکلات مردم و مسئولین بده!!!!

    • بدون نام

      ایولا آقای هاشمی شیر مادرت حلالت باشه

    • بدون نام

      در شهرستان بدره این اتفاق افتاده و به فرماندار بدره اینجور گفته.واقعا تعجب کردم

    • بدون نام

      بهتره قضاوت نکنیم چون ما دقیق نمی دونیم که چه اتفاقی افتاده این فیلم هم فقط یک قسمته از ماجرا شاید واقعا نیاز به چنین بر خوردی بوده و گر نه کسی جلوی این همه آدم اونم وزیر یک کشور به کسی توهین نمی کنه ...

    • منصور

      زکی .مملکتی که وزیرش فحاش باشد از افتخارات رییس ان وزیر است . بیجهت مردم از عملکرد چماقداران شهرداری انتقاد مییکنند . هرچه بگنندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک . من تردید با عمللکرد مسولین در افکارم بوجود امده با این رفتارها شاید معرفیی که بیگانگان از مسولین میکنند درست باشد . واقعا جای تاسف دارد . اقای روحانی نیز با توجه به عملکرد زیر مجموعه اش باید کلاهش را بالا تر بگذارد . واقعا زکی وزیر و فحاشی و هتک حرمت و بعد ........

    • ایمان

      وزیر بهداشت
      به کسی فهش بده در این انتخابات نشونشون میدم ان شاءالله

    • بدون نام

      وقتی تکذیب میکنند که حتی ویدیو ان موجود است

    • بدون نام

      هرچه بگندد نمکش میزنند ، وای به روزی که بگندد نمک!
      تنها وزیر ظاهرا معقول دولت روحانی این بود که توزرد از کار دراومد!

    • روح ک ش

      دروغه بابا. شماهم اخبار کذب منتشر میکنید بعد تکذیب میشه

    • وحید

      اینجوری مشکلات مردم رو حل می کنند عجب دولت تدبیر و امیدی

    • بدون نام

      ادب از که آموختی؟ از وزیر بهداشت!

    • بدون نام

      حالا چرا اینقدر شلوغش میکنید.......

    • محمد

      فیلم این بی ادبی وزیر بهداشت همه جا هست، نه شما خبرشا حذف کنید نه اونا تکذیب کنن
      تو این دولت همه از این وزیر تعریف میکردن که اینم گند زد

    • آیهان

      خب چرا یه خبری که منتشر میکنید دوباره از برش میدارید. چرا آزاد صحت و سقم یه خبر مطمئن منتشر میکنید؟ !!!!!

    • حاتمی اصفهان

      خیلی خوب بهش گفت واقعا بیشعور

    • عبدالرضا بهرامی

      یکی از بهترین وزرا بود که وزیر بهداشت، ازین بعید بود! عجب!

    • raha yousefi

      سلام٬ تقصیر هر کی بوده مهم نیست اما واقعا زشته وزیر یک مملکت این طور صحبت کنند.این طور صحبت کردن چهره واقعی و نداشتن سعه صدر مسئولین رو ثابت میکنه.کسی که مسئول میشه باید انتقادپذیر هم باشه و تحملش رو هم بالا ببره.بچه های ما باید از کی الگو بگیرن با این اوضاع!!!؟

    • بدون نام

      عزیزیان آقای فرماندار قطعا از دلواپسان نیستش چون فرماندار همین دولته وچون تو مردم هست پس از آقای وزیر بیشتر درد مردم رو می دونه و آقای وزیر هم درهمین چند ثانیه و دوکلمه الفاظ توهین آمیز رو به فرماندار حواله نمودند و هر توهینی هم قرار نیست یک ساعت طول بکشه بهر حال از این عوامل دولت فحاش و بی ادب انتظار دیگری نیست مگه رئیس دولتشان تا بحال بارها به ملت و مخالفینش توهین نکرده

    • بدون نام

      با افراد بی شعور باید برخورد کرد !

    • بدون نام

      نه که تو دولت های قبلی همه چی گل و بلبل بوده .

    • mehdi

      واقعا اگه فیلمی از این اقدام انتشار پیدا نمی کرد، هیچ حرفی از دلجویی میشد؟!

    • بدون نام

      حتما دلیلی داشته که عصبانی شده یکطرفه نباید قضاوت کرد

    • حامد

      این هم از این فرهنگ و ادب یک پزشک مملکت

    • محسنی

      از یه فرد که در جایگاه وزارت یک کشور هستند و در واقع حامی مردم و نماینده مردم هستند انتظار کمک در بهبود وضعیت زندگی مردم جامعه دارن نه توهین و فحاشی
      واقعا جای تاسف داره برا همچین وزیری
      هر چند تا الان همش در نقش کمک به مردم به تصویر کشیده شده بود تو رسانه‌ها

    • اميد

      لطفا بيجا ايشون رو تخريب نكنيد ايشون از معدود افراد وظيفه شناس كابينه رياست جمهوري هستنز و حتما براي اينكار دليلي داشتند

    • بدون نام

      فهاشی نکرد اما زجز خوانی کرد

    • بدون نام

      آفرین بر وزیر بهداشت

    • بدون نام

      آقای روحانی در دولت آینده مطمینا رای نمیاره خودشم میدانم دولت دروغ وناتدبیریوناامیدی تمام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که بش رای میدم

    • ایران دوست

      باسلام خدمت همه ملت شریف ایران
      یڪ سوال ازهمه دوستان وهم میهنان دارم
      چراماایرانیهادرهمه مواردافراط میڪنیم
      وبه خادمان ودلسوزان ملت برچسب میزنیم
      واژه دلواپس
      این واژه راتندروهابرای ڪسانی به ڪارمیبرندڪه نظراتی مغایرنظرات آنهابه ڪارمیبرند
      حالاهرڪس تواین ڪشوریڪ انتقادازیڪی بڪنه بااین واژه باخاڪ یڪسانش میڪنندونمیڱذارندصداش به ڱوش ڪسی برسد
      حتی خادمین مماڪت هم بااین واژه درامان نیستند
      واقعاجای تاسفه

    • علیرضا غلام پور

      البته که باید جایی که وزیری ببیند زیر دستش کم کاری میکند کمی هم خشونت چاشنی دستورش کند اگر در غیر این صورت بودکه تا بدین جا حال و روز ما به این خوبی نبود.

    • Iran

      خدایا تدبیر و امیدم آرزوست،
      دولتی که رییسش مخالفان را بی سواد و بی فرهنگ
      وزیر صنعتش نخریدن ماشین را ضدانقلابی
      وزیر بهداشتش درخواست بحق را بی شعوری می داند
      عجیب با تدبیر است

    • بدون نام

      مسلما کسی که فحاشی و اهانت می کند شخصیت و شعور خود را نشان میدهد شخصیت مشعشع به کارنامه سیاه حضرات اضافه شد

    • بدون نام

      به انسانی که شعور ندارد که نمیشود گفت فهیم
      وزیر محترم کم برای این کشور و سیستم درمانی کشور زحمت نکشیده که حالا بخواهیم از عصبانیتش سوء استفاده کنیم

    • علی

      بنده این رفتارو گفتاربسیارزشت وزیر بهداشت را به شدت محكوم میكنم مگر او وزیركشوراست كه با مسئولین زیردستش اینگونه رفتارمیكند؟حیطه كاری فرماندار هیچ ربطی به این وزیرندارد توهین در جمع وانعكاس آن دررسانه ها..مگراین مصداق ریختن آبروی یك مسلمان نیست كه دراسلام مردوداست؟عذرخواهی او هم دردی را دوانمیكند..به نظرمن رییس جمهوربایدباوزیربهداشت بعلت این رفتار سخیفش برخوردقاطع وعبرت آمیزكند كه اگرنكندوجهه او هم زیرسوال است.

    • آریا

      آقای هاشمی واقعا دلسوز وبهترین وزیر این دولت هستند حتما مورد خاصی بوده که اینطور عصبانی شدند.

    • بدون نام

      ایلام واقعا محرومه- دستش درد نکنه حرفش درست بوده کاش به استاندارم یکی حرف بزنه

    • بدون نام

      این شفاف ترین و بی طرفانه ترین ویدیویی بود که تو عمرم دیدم. خسته نباشید به قیچی کنندش یعنی آپلود کنندش D:

    • کیمیا

      وزیر بیتربیت بی فرهنگ !!!!!!

    • بدون نام

      اقای قاضی زادهاز شما بعید بود هرچه رشته بودید پنبه شد

    • شروین

      چرا همه اونایی که علیه دولت روحانی و وزیراش کامنت مینویسن اسمشون بدون نام هست پس معلومه طرف یه نفره و تو ذهنش نمیمونه که اسامی مختلف بنویسه. البته گاهی هم از دستش در میره با فیلتر شکن میاد. هر چیه ادم ترسویی هست که اسم واسه خودش نمیذاره.

    • بدون نام

      ایشان متخصص و پزشک هستند وحتما تشخیص دادند .

    • دراكولا تا به تا

      حالا امكانات چي شد؟! خواسته اين مردم چي ميشه؟! اينا همش دعواي زرگريه، بيچاره مردم محروم

    • بدون نام

      به طور حتم یه حرف چرت و دروغ های احمدی نژادی گفته.

    • بدون نام

      وزیر بهداشت انسان بسیار والایی است وبنظرم یکی از بی حاشیه ترین ومردمی ترین و زاراست اگه هم عصبی شده به کارمند دولتی چیزی گفته معذرت خواهی کرده

    • بدون نام

      خوب گفته

    • Alireza

      این وزیر کارش درسته و کار هایی هم که تو حوضه بهداشت درمان کرده غیر قابل انکاره وجدانا من خودم دیدم و حس کردم که دارم اینجا میگم از مردمم میخوام اینقدر قدر نشناس نباشن و ممنون این وزیر محترم باشن....

    • alireza davar

      واقعا گفتار وزیر دورازشان ،شخصیت ایشان هستش باید درجمع از ایشون دلجویی کنن

    • بدون نام

      جلوی همه بهش توهین میکنه بعد تنهایی عذر خواهی میکنه. عجب

    • جلال

      سلام

      وای بر ما که اینچنین وزیری وظیفه سلامت یک کشور را بعهده دارد

    • علی

      وقاحت وعوامفریبی تاچه حدی؟فیلم این توهین زشت قاضی زاده موجوده ظاهرا آقایون دولت یازده درآخردوره شون میخوان ماهیت واقعیشون راكه تاكنون كمی مخفی كرده بودندآشكاركنند

    • hamed

      ... قابل توجه اونا که میگن وزیر ادم خوبیه خوب بود البته تا قبل از رسوا شدن

    • مرتضی

      در کل وزیر ادم خوبی.و پرتلاش

    • بدون نام

      حالا حرف زشتی که نزده بیشعوریعنی بدون درک البته من فکرکنم تقصیر فرمانداربوده فرش قرمز زیرپای وزیرپهن نکرده یااستقبال شاهانه به عمل نیاورده و وزیر ازکوره دررفته.ولی لحن گفتن کلمه بیشعورمثل توهین نبود میشه گفت یه جور شوخی سیاسی بوده

    • بدون نام

      البته یه چیز را وزیر راست گفته که شما مگر نماینده دولتید یا مردم که همه نماینده های مجلس نماینده دولت و پول هستند نه مردم و گاف خوبی داده این وزیر
      باز برید رای بدید

    • اميرخان

      اقاي قاضي زاده يكي از بهترين وزراي بعد از انقلابه
      ايشون دكتر حاذق چشم وداراي كلينيك معتبري بودند كه فقط صرف خوشنامي دعوت شدن
      مرد باشيد فيلم را كامل ببينيد بعد خودتون را بذاريد جاي دو طرف و قضاوت كنيد
      اينا خبرگزاري نيستن ،چون هدايت ميكنن افكار عمومي رو با گزينشي پخش كردن،
      تو دادگاه هم قسم كه ميخورند ميگن حقيقت را بگويم و ،تمام حقيقت را بگويم

    • ازاد

      اعصاب خودتونو خراب نکنید اینا همشون همینطورن موقعیتش برسه چهرشون عوض میشه این دولت واون دولتم نداره ......

    • مرتضی ترکاشوند

      بنظر من بالا ترین نمره رو از میان تمام وزیران قبل و بعد از انقلاب را باید به وزیر کنونی بهداشت بدیم، تو این وضعیت رکود که حاکمه بر مملکت هزاران بیمارستان و فضای بهداشتی ساخته و تجهیز شده و در حال ساخته
      خستگی و تراکم کاری وزیر محترم موجب این برخورد شد، ضمنا طرف مقابل بی تقصیر نبود

    • آقایی از همدان

      اصلاً فرماندار بدره آدم بده و دو سه تا دری وری هم گفته...
      آقای وزیر به اصطلاح با سواد چرا باید از کوره در بره؟
      واقعا متاسفم برا این دولت و وزرا. ........

      خدا

    • رضا

      چقدررررررررر کامنت !!!!‌
      ماشاله چقدر قاضی داریم تو این سایت

    • ناشناس

      خوبه وزیر شد خودش رو نشون داد

    • بدون نام

      وزیر بهش برخورده چرا آقای فرماندار اعتراض میکنه میگه امکانات نداریم. خب وقتی امکانات نباشه باید بودجه بابتش در نظر گرفته بشه. و بودجه در نظر گرفتن یعنی پول تو جیبی آقایون کمتر. چه انتظاراتی داریم ما. دولت تو جیب وزیراش نریزه بیاد برای مردم امکانات در نظر بگیره. واقعا که مردم زیاده خواهی هستیم. واسه همین آقای وزیر بهش برخورده دیگه. دم عیده بچه هاش میخوان سفر اروپا برن پول نداره میفهمین؟؟؟ پول نداره . چیکار کنه بنده خدا

    • بدون نام

      دولت ادب هست دیگه

    • بدون نام

      اینارو ولش قالیباف. استعفا خخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      اگه مسٌولین ساکت باشند میگین حقوقشونو میگیرن کیفشو میبرن ولی حرفی هم بزنند شما دهان به تمسخر و بد بودنش وا میکنیدومیگین با دورویی به این مقام رسیدن...

    • بدون نام

      آدم بدی نیست ولی کمی عصبانی و دنده است

    • بدون نام

      با سلام
      دوستان عزیزم تازه بین وزرا این یکی با اخلاق ترین و دلسوز ترینشونه. شاید مشکلات اخلاقی وزرای این دولت هم مثل خیلی از مشکلات دیگر مربوط به دولت قبل می شه

    • ماهور

      شک نکنین فرماندار هم چیزی بیشترازتوهین وزیر به ایشان گفته ولی وزیرمحترم حق نداره درمقابل رسانه واون همه ملت که به پیشوازش رفتن به شخص اول شهرستان چنین توهینی کنه وازجناب وزیربیشترتوقع داریم..مااستانی محروم ترا محروم هستیم ودرخط مقدم جنگ8ساله بودیم.وزیرمحترم بایدصبرمیکردوتوهین به شخص اول شهرستان واستان توهین به کل مردم اون منطقه هستش..ماهورازایلام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج