۴۹۱۵۱۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

نیروهای آمریکا وارد «منبج» شدند

منابع خبری کُردی در سوریه اعلام کردند که شماری از نیروهای آمریکا به همراه تعدادی خودرو نظامی و زرهی وارد شمال شهر منبج شده‌اند.

خبرگزاری فارس: منابع خبری وابسته به کردهای سوریه از ورود نیروهای آمریکایی به شهر منبج واقع در ریف شمالی استان حلب خبر دادند.

به گزارش وبگاه خبری «روژآوا»، صبح روز شنبه شماری از نیروهای آمریکایی به همراه چندین خودروی زرهی و نظامی در شمال شهر منبج مستقر شدند.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که وزارت دفاع روسیه و منابع وابسته به کردهای سوریه طی چند روز گذشته از تحویل این شهر به نیروهای ارتش سوریه بر اساس توافق به عمل آمده خبر داده بودند.

نیروهای کرد اتحاد دموکراتیک سوریه هفته گذشته و در جریان پیشروی نیروهای معارض سوری وابسته به ترکیه چندین روستای تحت کنترل خود را در اختیار ارتش سوریه گذاشتند.

منابع کردی گفته‌اند، اعزام نیروهای آمریکایی به شهر منبج با هدف جلوگیری از پیشروی نیروهای تحت حمایت ترکیه به سمت شرق صورت می‌گیرد.

مقامات ترکیه، از جمله رئیس جمهور ترکیه و وزیر دفاع این کشور بارها از ضرورت حرکت نیروهای تحت ائتلاف خود به سمت منبج و بعد از آن رقه سخن گفته‌اند و تأکید داشته‌اند که آمریکا باید کردها را از منبج بیرون کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آمریکایی که همه میشناسن چهار روز دیگه بعد از نابودی داعش به بهانه حمایت و پشتیبانی از عراق و سوریه شروع میکنه به پایگاه زدن و نصب پایگاه سپر دفاع موشکی ناتو همه کاره ناتو خودشه چون بیشترین بودجه ناتو از خود آمریکا هست

    • بدون نام

      بابا ما که فکر میکردیم ترکیه دوست داعشه الان به نظر همه چی عوض شده ، ترکیه میخواد با داعش جنگ کنه کردا و آمریکا و سوریه بده بستون میکنن ترکیه نتونه به داعش حمله کنه ! آخه چرا ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج