۴۹۱۹۸
۴۶ نظر
۵۳۹۸
۴۶ نظر
۵۳۹۸
پ

بچه دختر می‌‌خواهید یا پسر؟

تعیین جنسیت نوزاد با روش های سنتی!

درمانگران و متخصصان طب سنتی علاوه بر تاثیرگذاری کروموزوم‌های مردانه، شرایط فیزیکی و جسمی دستگاه زنانه و رحم زنان را در تعيين جنس نوزاد موثر می دانند. دکتر سعید صانعی، درمانگر و مشاور گیـاه‌درمانی توضیحات بیشتری را درباره دیدگاه درمانگران مکتب طب سنتی ایران با شما در میان می گذارد.

تعیین جنسیت نوزاد با روش های سنتی!


مجله سیب سبز: این روزها بحث تعیین جنسیت جنین به موضوع داغی تبدیل شده است. برای بسیاری از زوج‌های جوان حتی در جوامع پیشرفته مهم است که بتوانند جنس فرزندشان را انتخاب کنند. سال‌هاست كه دانشمندان و پژوهشگران علوم پزشکی نتایج تحقیقات خود درباره تاثیرگذاری کروموزوم‌های x وy مردان در تعیین جنسیت جنین را مطرح و اعلام کرده‌اند؛ موضوعی که فصل اشتراک طب مدرن و طب سنتی برای تعيين جنسیت جنین است.

با این تفاوت که درمانگران و متخصصان طب سنتی علاوه بر تاثیرگذاری کروموزوم‌های مردانه، شرایط فیزیکی و جسمی دستگاه زنانه و رحم زنان را در تعيين جنس نوزاد موثر می دانند. دکتر سعید صانعی، درمانگر و مشاور گیـاه‌درمانی توضیحات بیشتری را درباره دیدگاه درمانگران مکتب طب سنتی ایران با شما در میان می گذارد.

تعیین جنسیت نوزاد با روش های سنتی!

طب سنتی درباره تعیین جنس جنین چه می‌گوید؟

برخلاف دیدگاه طب مدرن که مرد را عامل اصلی در تعيين جنسیت نوزاد می‌داند، حکیمان و درمانگران طب سنتی بر این باورند که علاوه بر مرد، زن نیز می‌تواند نقش موثر و قابل ملاحظه‌ای در تعیین جنسیت داشته باشد. بر اساس این قاعده علاوه بر تاثیر کروموزوم‌های جنسی xوy ، میزان ph محیط رحم و اسیدی و قلیایی بودن آن و حتی وجود پادتن‌های ضدکروموزوم yدر بدن زن نیز می‌تواند در تعیین جنس جنین موثر باشد بنابراین باید توجه داشت که مرد و زن هر دو به یک اندازه بر تعیین جنسیت نوزاد موثرند و نباید اینگونه باشد که نقش زن در تعیین جنسیت جنین کم‌اهمیت و نادیده گرفته شود.

پسر می‌خواهید، دور این غذاها را خط قرمز بکشید

اگر تصمیم دارید نوزاد پسری را به جمع خانواده خود اضافه کنید، می‌توانید با تغییر برنامه و رژیم غذایی به سبک طب سنتی به آرزوی خود برسید. به گفته درمانگران طب سنتی این مادران باید مصرف غذاهای دریایی، شیر، لبنیات، کلم، کدو، قهوه، کاکائو، تره، ماءالشعیر و جوانه گندم را كه موجب افزايش PH محيط رحم مي‌شود از برنامه غذایی خود حذف كنند. بهترین زمان برای اجرای این رژیم غذایی از اولین روز قاعدگی تا 19 روز بعد از پایان آخرین روز قاعدگی است. اجرای این برنامه غذایی در ماه‌های پیش از بارداری به زوج کمک می‌کند تا شانس بیشتری برای تولد نوزاد پسر داشته باشند. مادر با مصرف این غذاها می‌تواند موجب کاهش میزان اسیدیته رحم شود و به این ترتیب محیط رحم را برای قلیایی شدن آماده کند. به این ترتیب او می‌تواند با مصرف پرتقال شیرین در میان‌وعده‌ها به کاهش میزان اسیدیته رحم خود کمک کند.

تعیین جنسیت نوزاد با روش های سنتی!

با هویج و خرما پسردار می‌شوید

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش احتمال تولد نوزاد پسر مصرف انواع دانه‌های روغنی و آجیل است. در برخی از متون طب‌سنتی مصرف روزانه 2عدد خرما بعد از یکی از وعده‌های غذایی نیز شانس تولد پسر را افزایش می‌دهد. علاوه بر این با گنجاندن سبزیجات و میوه‌هایی چون هویج، سیب‌زمینی، تخم‌مرغ، مرکبات شیرین، توت‌فرنگی، شاه‌توت، انگور، کاهو و مصرف غذاهای خوش‌نمک می‌توانید جنسیت نوزاد خود را پسر انتخاب کنید به شرط آنکه علاوه بر رعایت رژیم غذایی دیگر توصیه‌های متخصصان طب سنتی را نیز درباره پرهیزهای غذایی لحاظ کنید. نکته مهمی که خانم‌ها باید به آن توجه کنند میزان مصرف نمک است که باید حتما با مشاوره متخصص طب سنتی یا پزشک خود آن را مصرف کنند تا احتمال ابتلا به فشارخون حاملگی ناشی از مصرف نمک را به صفر برسانند.

این زمان را فراموش نکنید

راه‌حل دیگری که به کمک آن می‌توان احتمال تولد فرزند پسر را افزایش داشت توجه به زمان مناسب برای انجام لقاح است. در صورتی که زوج 3 تا 4 روز بعد از آخرین روز قاعدگی زن برای لقاح اقدام کنند به دلیل تازگی و طراوت رحم در این زمان و به دلیل کافی نبودن زمان برای جمع شدن ترشحات اسیدی، زن و مرد شانس بیشتری برای تولد نوزاد پسر خواهند داشت. حکمای طب سنتی در منابع و متون طبی مختلفی به این نکته اشاره کرده‌اند که انجام لقاح 3 تا 4 روز بعد از پاکیزه شدن زن و به این ترتیب که در زمان انجام لقاح ابتدا زن و پس از او مرد ارگاسم را تجربه کند یکی از مهم‌ترین عوامل برای تولد نوزاد پسر است و اما در صورتی که زوج به داشتن فرزند دختر فکر می‌کند باید 6 روز بعد از پایان قاعدگی زن لقاح را انجام دهند. در این شرایط باید ارگاسم مرد زودتر از زن به سرانجام برسد. البته در این زمینه جزئیات و نسخه‌های دیگری نیز وجود دارد که مشاوره با متخصص و درمانگر طب سنتی می‌تواند آن را برای هر زوج مشخص کند.

رابطه اسیدیته رحم با جنسیت نوزاد

بر اساس دیدگاه درمانگران طب سنتی و طبیعی میزان ph و اسیدیته رحم مي‌تواند نقش موثری بر جنسیت جنین داشته باشد. بر اساس این تئوری هر چه اسیدیته رحم بیشتر باشد، شانس تولد نوزاد دختر بیشتر می‌شود و هرچه میزان اسیدیته کمتر باشد و ph رحم به سمت قلیایی شدن میل کند، احتمال تولد نوزاد پسر بیشتر می‌شود. به همین دلیل درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان به ویژه طب سنتی ایران با تغییر رژیم غذایی زنان چندین ماه پیش از بارداری و ارائه نسخه‌های طبیعی و شست‌وشوی رحم با کمک داروهای طبیعی اسیدی یا قلیایی به زوج‌ها کمک مي‌كنند تا در تعيين جنسیت کودک خود دخالت کنند.

تعیین جنسیت نوزاد با روش های سنتی!

توصیه طب‌سنتی: شستشو با آبلیمو خیلی رقیق

یکی از روش‌هایی که در طب سنتی برای تولد نوزاد دختر به خانواده‌ها پیشنهاد می‌شود شست‌وشوی رحم با آبلیموی تازه خیلی رقیق است. برای این منظور کافی است از 6 ماه قبل از بارداری این روش را اجرا کنید. 5 سی‌سی آبلیموی تازه را با یک استکان آب مخلوط كرده و از آن برای شست‌و‌شوی رحم استفاده کنید. این کار نه تنها موجب پاکسازی رحم از قارچ‌ها و باکتری‌ها می‌شود بلکه مقاومت رحم را در برابر اسیدیته بیشتر می کند. به این ترتیب بعد از چند بار تکرار این روش شرایطی ایجاد می‌شود که شانس تولد نوزاد پسر را كاهش مي‌دهد. ضمن آنکه درمانگران طب سنتی از این شیوه برای درمان برخی از عفونت‌ها و حتی پیشگیری از ابتلا به عفونت‌های دستگاه زنانه و رحم استفاده می‌کنند.

غذاهای که احتمال دختر شدن را بیشتر می‌کند

درمانگران طب سنتی بر این باورند که گنجاندن خوراکی‌هایی مانند کرفس، پیاز، اسفناج، کاکائو، پروتئین میگو، ماهی و غذاهای دریایی، شیر و لبنیات به برنامه غذایی و پرهیز از مصرف غذاهای خوش‌نمک در وعده‌های غذایی روزانه 5 تا 6 ماه پیش از بارداری و انجام لقاح می‌تواند به ایجاد شرایطی برای تولد نوزاد دختر کمک کند. علاوه بر این هرچه سن پدر و مادر بیشتر باشد یا زندگی زوج تحت تاثیر هیجانات، استرس و تنش‌های روزمره باشد، احتمال تولد نوزاد دختر افزایش می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسام

      جالب بود .مرسی

    • asal

      سلام
      البته جالب بود كه به اين مسيله توجه كرديد
      اما مطلبتون بسيار كم و سطحي بود
      اميدوارم فقط واسه تبليغات و بيشتر شدن بازديد كننده نباشه
      جون مطالب خيلي جالبتري از اينها وجود داره
      انشاالله موفق باشين

    • کبری

      عا لی بود

    • کبری

      عا لی بود

    • مینا

      مر30.خیلیییییییییییییییی عالی بود.خسته نباشید

    • مونا

      أصلا خوف بنود

    • شهلا

      خوب بود مرسی انشاالله همین میشه که میگید به امیدخدا

    • هانی

      اینا همه چرت من همه این کارا رو کردم ولی الان دو تا پسر دارم به نظر من همه چی دست خداست برای تغییر جنسیت اصلا تلاش نکنید هر چیزی توش خیرتی هست موفق باشید

    • شایلی

      تکراری بود و حتی متناقض. جای دیگه گفته بود کرفس بیاز و اسفناج رو برای بسر شدن بچه بخورید ولی اینجا گفته برا دختر شدن خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پری

      به نظرمن در تعیین جنسیت اکه همه ی موارد رعایت بشه نتیجه رضایت بخش رومیگیریم ولی حتما بایک ماما برای زمان تخمک گذاری مشورت کنید

    • بدون نام

      خیلی خوب بود

    • Hilda

      منم بیشتر نشانه های پسرو دارم ولی نی نیم یه دختر شیطون که دوماه مونده بیادپیشم ان شاالله

    • بدون نام

      جالب بود وعلمی

    • سیتا

      با داشتن دوقلو دختر دیگه جرات بچه دار شدن دو ندارم.

    • فاطمه

      بدنبود

    • ثنا

      من یک دختر خوب و دوست داشتنی دارم می خوام اگه خدا بخواد پسر دار شدن هم تجربه کنم این مطالب که گفتین امتحان می کنم

    • منیره

      سلام مرسی برای دختر دار شدن علاوه بهدرژیم چه

    • پریسا

      سلام برای دختر دارشدن چیزایی که درصد بیشتری داره را بگید ممنون

    • مرضیه

      ای بابا دختردردسره اینم تو کشور ما به خدا بدبختند

    • بدون نام

      از همه بهتر بود

    • marjan

      خانما مگه دختر چشه که ارزو میکنید نداشته باشید یا خانمی که میگی خدا بهت دوقلو داره حالا میترسی خیلیم دلت بخاد. خیلی ها خدا بهشون بچه نمیده بعد تو ناشکری میکنی ایرانیها وقعا ناشکرو ناسپاسن من از خدا میخوام یه دختر و یه پسر اگرم اینجور نشه بازم شکر که لااقل نعمت مادر شدنو بهم داده به خدا خارجیه اینطور نیستن و براشون فرقی نمیکنه جای تاسف داره

    • زهرا

      اخر ما نفهمیدیم چی بخوریم چی نخوریم هر جا یه چیز نوشته

    • سیما

      مرسی خوب بود

    • مریم

      خیلی چرت بود

    • بدون نام

      ...

    • بدون نام

      خوب بود ولی سردرگم

    • دکتر پارسا

      اول خدا دوم رعایت کنید تغذیه خیلی مهمه خرما وتخم هویج فرنگی با توت فرنگی برا پسر دار شدن محشره دوم لبنیات صددرصد دختره

    • الهام

      سلام بچه ها منم ب لطف خدا باردار شدم و در هفته نهم بارداری ام خییییییییلی دلم میخواد بدونم نی نی من چی هست البته هر چی خدا بهم بده از سرم زیاده.علاقه شدید ب شیرینی جات دارم اشتهام خ کمه ولی فقط میوه میخورم ب نظرتون نی نی من چطه؟؟؟؟؟

    • لیلا

      سلام بچه ها ببین روزی که تخمک گذاری فعال باردوم اگر نزدیکی داشته باشی اسپرم ها کم نمیشن برا پسر واگرقبل از نزدیکی مرد اول برود دستشویی بعد نزدیکی داشته باشد اشکالی نداردراهنماییم کنیدبرا پسر میگم بار دوم برا نزدیکی پشت سر هم اشکالی نداره یا بایدکمی استراحت داشته باشد

    • لیلا

      کسی نیست اینجا جواب منو بده

    • الهه بززگر

      سلام من ای وی اف کردم واسه پسرجواب نداد

    • بدون نام

      من زنی ۳۵ ساله هستم سه فرزند دختر دارم میخواهم پسر دار شو م لطفا راهنما یم کنید

    • سپیده

      عالی بود

    • بدون نام

      مرسی خوب بود

    • شادی

      در کار خدا دخالت نکنید حرومه

    • مهناز

      خیلی ممنونم از مطالب مفیدتون

    • بدون نام

      ای یو ای و ای وی اف هم میتونه کمک کننده باشه برای تعیین جنسیتهزینه ای یو ای 500-600و ای وی اف 6-7به بالاست

    • میترا

      ممنونم ازاطلاعات خوبتون

    • یلدا

      ممنونم ازمطالب.من خیلی دوست دارم پسرداشته.یعنی بچه اولم پسرباشه بچه دوم دختر.ولی ترس ازمادرشدن دارم.چندساله ازدواج کردم سردوراهییم.

    • بدون نام

      سلام.اونجوری که من خوندم مزاج گرم واسه پسر دار شدن.مزاج سرد واسه دختر دار شدن مناسبه.تشکر

    • بدون نام

      سلام من مشکل اسپرم دارم اول بایداونونرمال کنم،درحالی که یه دختردارم ولی یکدفعه تو6ماه اسپرمم به یک سوم نرمال رسیدلطفاراههای تقویت اسپرم

    • فاطمه

      ایشالله هر چی خدا میخواد همون بشه

    • هستی

      سلام خانما کامنتهای همتونوخوندم خیلی جاهاگریه تم گرفت من خودم ی دخترخیلی خوشگل داشتم میخواستم‌بچه ی دومم پسرباشه دکترم رفتم وروش تغذیه هم رعایت کردم ولی اینوبدونین تاخدانخواداتفاقی نمیافته بازم خدا لطف کرده وی دختربهم هدیه داده واقعا از خداشرمنده ام ک چرارفتم دکتردرحالی بهترین دکتره خودش
      قربونش برم ک حکمت خیلی کاراشواد م بعدا میفهمه
      میخوام بگم فقطب خداتوکل کنید هرچی صلاح باشه بهتون‌میده وفقط خودش وخودش
      میخوام بگم نرید سراغ دکترو......
      فقطخدا همین وبس

    • نازی

      سلام دوستان
      واسه پسردار شدن رژیم غذائی طبع گرم رو آغاز کنین و مصرف روزانه فلفل سیاه و خرما و کشمش و انجیر و زعفران و شستشو با جوش شیرین و خوردن غذاهای شورو شیرین رو آغاز کنین و با توکل به خدا در ۱۴ و ۱۵ بعد از اولین روز پریودتون لقاح رو انجام بدین و امیدتون رون رو از دست ندین ان شالله پسر دار میشین.و کسائی که دختر میخوان عکس این رژیم غذائی و لقاح رو در روز ۱۶ پریود به بعد انجام بدین و توکل به خدا یادتون نره ان شالله جواب میگیرین.اینا رو گفتم چون تو اطرافیان خودم خیلی ها رعایت کردن و جواب گرفتن.
      ویقین بدونین این دخالت در کار خدا نیست بلکه خدا علم رو به انسان داده تا ازش در جهت رسیدن به اهداف و برنامه هاش استفاده کنه وگرنه علم به چه کار انسان میاد؟
      همه چی دست خداست ولی انسان میتونه با تلاش و پشتکارو بکارگیری علمی که خدا بهش داده خواست خدارو با خواست خودش یکی کنه.و این گناه نیست.متشکر

    • نجمه

      دوا از ماست شفا از خدا اصلا دست به کاری نیست گناه هم نداره ایشالله منم پسر دار بشم یک دختر ناز پنج ساله دارم تو رژیم هستم دعا کنید خدا کمکم کنه.مرسی ایشالله هیچ کس آرزو به دل هیچی نمونه.

    • لیلا

      من الان در رژیم هستم ولی نمیدونم شوهرم هم باید رژیم داشته باشه یا نه اصلا نمی دونم دیگه چی بحورم چی نخورم یکی میگه اسفناج بخور یکی میکه نخور امید ما به خدا هر چی صلاحش همون میشه من به اسرار دخترام میخوام بچه ام پسر باشه وگر نه من شوهرم اصلا ناراحت نیستیم که دوتا دختر داریم تو این روزها برای ارزوی هم دعا کنیم که همه به ارزوشون برسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج