۴۹۲۹۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهم ترین و هیجان انگیزترین بازی های سال ۲۰۱۷

امسال مثل همیشه قرار است چندین و چند بازی جدید به بازار بیایند که از مدت ها قبل تاریخ و روز انتشارشان مشخص شده؛ بازی هایی مثل: Resident Evil: Biohazard, Mass Effect Andromeda, Tom Clancy’s Ghost Racon

هفته نامه همشهری جوان - موسی تقوی: امسال مثل همیشه قرار است چندین و چند بازی جدید به بازار بیایند که از مدت ها قبل تاریخ و روز انتشارشان مشخص شده؛ بازی هایی مثل: Wildlands, Persona ۵, Resident Evil: Biohazard, Mass Effect Andromeda, Tom Clancy's Ghost Racon که طرفداران خودشان را دارند.
بعضی بازی ها هم هستند که مدت ها پیش گفته شده سال ۲۰۱۷ عرضه خواهندشد اما تاریخ دقیقی برایشان ذکر نشده و این جا می خواهیم به معرفی آن ها بپردازیم؛ بازی هایی که نام های بزرگی بین شان وجود دارد و انتشارشان می تواند دل خیلی از گیمرها را به خوش کند.

Divinity: Original Sin II
استودیوی لارین بعد از انتشار نسخه اول بازی در سال 2014 اعلام کرد که قسمت دوم بازی سال 2017 منتشر می شود و کسانی که می خواهند روی کامپیوتر بازی کنند در اولویت هستند و سپس بازی برای کنسول ها منتشر می شود. تاریخ دقیق اما هیچ وقت اعلام نشد. آن طور که سازندگان گفته اند، بازی در زمان حال می گذرد و این یعنی قرن ها پس از داستان سری اول.
مهم ترین و هیجان انگیزترین بازی های سال 2017

جنگ در دنیا آغاز شده و الکساندر تمام جادوگران را گناهکار اعلام کرده و این باعث شده جنگی میان جادوگران و نیروهایشان با نیروهای الکساندر دربگیرد و این قصه اصلی بازی است. کاربر در بازی می تواند سه جبهه را برای جنگیدن انتخاب کند و در حال چند نفره چهار نفر همزمان می توانند با یکدیگر به جنگ ارتش جادوگران بروند.
هر کاراکتر در بازی مهارت خاص خودش را دارد و بازی این امکان را به گیمر می دهد که مهارت بخری کاراکتر را با هم مخلوط کند و شخصیت های قوی تری بسازد. هچنین در بازی یک حالت چندنفره مبارزه وجود دارد که می شود دو تیم در قالب دو ارتش رو به روی هم قرار بگیرند و در یک محدوده مشخص با هم بجنگند. حالا کاربران منتظرند بتوانند این بازی را تجربه کنند.

Friday the 13th : The Game
یک بازی ترسناک دیگر که توسط استودیوی GUN MEDIA منتشر خواهدشد و قرار است روی ویندوز، XBOX ONE و PS۴ قابل بازی باشد. در این بازی هفت نفر به طور همزمان می توانند با هم مشارکت کنند و برای رسیدن به هدفشان دشمنان را زا سر راه بردارند.
مهم ترین و هیجان انگیزترین بازی های سال 2017

بازی از روی فیلمی به همین نام در دهه ۸۰ میلادی ساخته شده و توانسته تاکنون نزدیک به ۱.۱میلیون دلار از کیک استار بودجه جمع کند و این طوری صد و چهاردهمین بازی پرخرج تاریخ لقب بگیرد. بازی در سبک سوم شخص است و در جهان نیمه باز دنبال می شود که در دهه ۸۰ میلاید می گذرد. درست مثل آنچه در فیلم اصلی وجود دارد.

در بازی یک نفر از هفت نفر باید کنترل کاراکتر اصلی یعنی «جیسون وورهیز» را بر عهده بگیرد و بقیه مسئولیت کنترل کمپ در کریستال لیک را دارند که عده ای می خواهند از آن فرار کنند، البته وقتی شرایط بازی مهیا باشد، یکی از کاربران می تواند کنترل «تامی جارویس» را هم به دست بگیرد که البته این مدتی طول می کشد. با توجه به استقبالی که از فیلم شده بود، انتظار می رود از این بازی هم استقبال خوبی صورت بگیرد.

Yakuza Kiwami
قسمت اول این بازی ابتدای سال گذشته در ژاپن روی پلی استیشن ۳ و ۴ عرضه شد و همان جا بیش از ۱۶۰ هزار نسخه به فروش رفت. بعد از آن سگا اعلام کرد که این بازی غیر از ژاپن قرار است در کشورهای غربی هم منتشر شود و زمان آن، احتمالا تابستان ۲۰۱۷ است، در ژاپن استقبال از بازی خوب و خیلی ها معتقد بودند بازی به سینما نزدیک شده و کاراکترها و داستان عمق بیشتری به نسبت بازی های معمول دارند و توانسته تا حدود زیادی پشت صحنه گروه های جنایتکار ژاپنی را نشان دهد.
مهم ترین و هیجان انگیزترین بازی های سال 2017

متاکریتیک به این بازی نمره ۷۵ از ۱۰۰ داد و سایت IGN هم از مبارزات و حس و حالش تقدیر کرد. این وسط اما نقدهایی هم به بازی و مثلا سادگی در مبارزاتش وارد شد ولی تعریف و تمجید از آن به ویژه گرافیک و طراحی شهر نکته ای بود که بیشتر به چشم می آمد بازی در مجموع توانست نزدیک به یک میلیون نسخه بفروشد و باید دید این اتفاق در غرب هم تکرار می شود یا نه.

Outlast ۲
بازی در سبک نجات پیدا کردن و البته ترسناک است که توسط استودیوی RED BARRELS منتشر خواهدشد و قسمت اولش سال 2013 عرضه شد. یک خبرنگار به نام«بلیک لانگرمان» همراه با همسرش «لین» در صحرای آریزونا مشغول گشت و گذار هستند که دچار حادثه سقوط هلی کوپتر می شوند و یکدیگر را گم می کنند. حالا بلیک باید بگردد و لین را پیدا کند. این وسط عده ای هم حضور دارند که معتقدند پایان دنیا همین چند روز دیگر است و باید کاری کرد.
مهم ترین و هیجان انگیزترین بازی های سال 2017

بعد از قسمت اول بازی خیلی زود اعلام شد که احتمالا پاییز 2016 خواهدبود اما پاییز گذشت و هنوز خبری از آن نشده و احتمالا امسال زمان انتشارش فرا می رسد که قرار است روی ویندوز، پلی استیشن 4 و XBOX ONE قابل بازی باشد. بازی تک نفره است و هیچ کس بلیک را در ماجراجویی اش همراهی نمی کند.

Metal Gear Survive
کونامی اعلام کرده قسمت جدید بازی قرار است با چهار کاربر به طور همزمان جلو برود و از لحاظ زمانی درست بعد از قسمت قبلی اتفاق می افتد اما جزییات دقیق آن هنوز اعلام نشده است. طبق اخباری که از بازی رسیده، ظاهرا شروع بازی زمانی است که سربازان در یک دشت از خواب بلند می شوند و آن وقت است که باید به جنگ دشمنان زامبی وارشان بروند. سربازان در بازی تنها نیستند و غیر از دشمنان مردم هم وجود دارند که وظیفه حفاظت و نجات آن ها به عهده کاربران یا همان سربازهاست.
مهم ترین و هیجان انگیزترین بازی های سال 2017

Crackdown ۳
یک بازی ماجراجویی که در جان باز اتفاق می افتد و قرار است توسط استودیوی انگلیسی REAGENT GAMES برای بازی روی ویندوز و XBOX ONE منتشر شود. نسخه قبلی بازی در سال 2010 برای XBOX360 عرضه شده بود و حالا آن طور که اخبار می گویند در سری جدید همه چیز تغییر می کند و کاربران با فضای جدیدی رو به رو می شوند.
مهم ترین و هیجان انگیزترین بازی های سال 2017

سال 2014 بود که در نمایشگاه E3 خبر انتشار بازی اعلام شد و سازندگان گفتند که گیم پلی و گرافیک بازی در نسخه جدید تغییرات اساسی خواهدکرد و کاراکتر بازی قادر خواهدبود هر قسمت از شهر را که بخواهد نابود کند و چیزی جلودارش نباشد. حالا معلوم نیست کاربران از این ویرانی استقبال می کنند یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج