جاباما
۴۹۳۶۶۵
۳۹ نظر
۵۱۸۹
۳۹ نظر
۵۱۸۹
پ

وقتی چاوشیست ها حمله می کنند...!

صحبت های یکشنبه شب احسان علیخانی آتش را روشن کرد و هواداران محسن چاوشی با ناسزا به صفحه مجری «سه ستاره» هجوم بردند. این آخرین بار نخواهدبود. محسن زنده نمی خواند، بعضی ها ایراد می گیرند و چاوشیست ها تهدید می کنند.

روزنامه تماشاگران امروز - فاطمه پاقلعه نژاد: صحبت های یکشنبه شب احسان علیخانی آتش را روشن کرد و هواداران محسن چاوشی با ناسزا به صفحه مجری «سه ستاره» هجوم بردند. این آخرین بار نخواهدبود. محسن زنده نمی خواند، بعضی ها ایراد می گیرند و چاوشیست ها تهدید می کنند.

محسن چاوشی سال هاست یکی از پرطرفدارترین خواننده های کشورمان است. او اما هیچ علاقه ای به اجرای کنسرت و به اصطلاح زنده خواندن ندارد و همین موضوع باعث شده هر از گاهی یک نفر صدای او را غیرطبیعی و ماشینی بداند. البته هر بار اعتراض این افراد که عموما از هم صنفان و همکاران چاوشی هم هستند، با یک حمله در فضای مجازی رو به رو می شود.

هواداران محسن چاوشی بلافاصله با هجوم به صفحه شخصی فرد منتقد از خجالت شان در می آیند و حسابی به آنها می تازند. احسان علیخانی و آرش ظلی پور قطعا آخرین نفراتی نیستند که درباره صدای محسن چاوشی نظر می دهند و قطعا آخرین کسانی هم نخواهند بود که مورد هجوم هواداران این خواننده قرار می گیرند.

در این گزارش به بررسی برخی از این انتقادات به این خواننده محبوب و واکنش هوادارانش می پردازیم تا هم خیال خودش را راحت کند و هم خیال هواداران و منتقدانش را!

حسام الدین سراج
وقتی چاوشیست ها حمله می کنند...!

این خواننده با حضور در برنامه «دورهمی» به انتقاد از چاوشی پرداخت. البته او صحبتی درباره طبیعی یا مصنوعی بودن صدای این خواننده مطرح نکرد و فقط با خواندن دو مصرع ابتدایی ترانه «کجایی» که با صدای این خواننده برای سریال شهرزاد آماده شده بود، به انتقاد از محتوای شعرها و ترانه ها پرداخت. اما هواداران چاوشی این انتقاد را هم برنتابیدند و حمله ای مجازی به صفحه اینستاگرام این خواننده مطرح ترتیب دادند و این کار را تا جایی ادامه دادند که حسام الدین سراج مجبور به بستن صفحه اش شد.

شهرام آذر

سندی خواننده معروف لس آنجلسی، در برنامه استعدادیابی شبکه من و تو، خطاب به یکی از کسانی که با آهنگی از چاوشی در این مسابقه شرکت کرده بود، گفت: «تو این آهنگ را با صدای خودت اجرا کردی ولی چاوشی صدایش ماشینی است و صدای خودش نیست.»

این اظهارنظر پس از ساعتی دست به دست در فضای مجازی چرخید و این بار صفحه اینستاگرام این خواننده هدف هجوم هواداران محسن چاوشی قرار گرفت. گرچه چاوشی با انتشار پستی در اینستاگرامش از هوادارانش خواست تا به این خواننده اهانت نکنند، اما این خواسته افاقه نکرد و صفحه اینستاگرام شهرام آذر حسابی مورد نوازش هواداران تیفوسی چاوشی قرار گرفت.

علی قمصری
وقتی چاوشیست ها حمله می کنند...!

قمصری، نوازنده ساز تار برای موسیقی متن سریال شهرزاد بود. او یک بار در یادداشتی، با اشاره به آهنگ تیتراژ این سریال با صدای محسن چاوشی و همراهی سینا سرلک نوشت:
«ایده های آرمان گرایانه ای که در لباس پوپولیسم، خودشان را برای جمعیت قابل دریافت می کنند: به نظر من سریال «شهرزاد» با وجود داشتن ایده هایی جالب، رفته رفته پیچ و تاب هنری اش را در سایه میل به از دست ندادن مخاطب، از دست می دهد و برایم جالب است که عوامل سریال، با عوض کردن موسیقی تیتراژ فردین خلعتبری، با صدای چاوشی و ناله های سرلک، صادقانه، موسیقی را نیز با سقوط هنری اثرشان همسو کردند.»

این نوشته علی قمصری با واکنش سینا سرلک رو به رو شد. این خواننده در صفحه اینستاگرام خود این طور نوشت: «جواب این طور افراد را در صفحه خودشان کوبنده بدهید، چون اینها هستند که با این نحوه برخورد و قضاوت های بیجا، مردم را از موسیقی اصیل دور کرده اند.» این جبهه گیری سرلک اگرچه ساعتی بعد از صفحه اینستاگرام این خواننده پاک شد، اما باعث حمله ای مجازی به صفحه قمصری شد.

امیرحسین مقصودلو
وقتی چاوشیست ها حمله می کنند...!

امیر تتلو که خودش حسابی با تتلیتی هایش در فضای مجازی معروف است و بخشی از اتفاقات مجازی خاص را موجب می شود، در برنامه «دید در شب» رضا رشیدپور به انتقاد از محسن چاوشی پرداخت. او در پاسخ به رشیدپور که از او پرسیده بود چرا چاوشی کنسرت نمی گذارد، گفته بود: «نمی دانم! شاید نمی تواند زنده اجرا کند. شاید هم بتواند!»

همین گفته باعث شد هوداران چاوشی به صفحه تتلو لشکرکشی کنند و همین جنگی مجازی را بین هواداران میلیونی تتلو و هواداران محسن چاوشی به وجود آورد. تا جایی که تتلو از این موضوع حسابی عصبانی شد و با انتشار یک پست نوشت: «من نمی فهمم!! ما تا حالا بی ادبی به آقای چاوشی نکردیم! چند روز پیش هم پست گذاشتیم و از ایشون تعریف کردیم و گفتیم ما و خیلیا اشتباه فکر می کردیم! نمی دونم چرا باز هوادارای ایشون می آن اینجا بی ادبی می کنن! کسی بی ادبی کنه بفهمم گوششو می کشماااا! کلا ما خودم بی ادبیم، ولی بیخیال»

مجتبی کبیری
وقتی چاوشیست ها حمله می کنند...!

مجتبی کبیری خواننده سال های نه چندان دور است. او که مدت زیادی است کمتر مورد اقبال مخاطبان قرار می گیرد و خیلی در حوزه موسیقی فعال نیست، اردیبهشت ۹۵ در گفت و گویی به اظهارنظر درباره صدای محسن چاوشی پرداخت و از دست های پشت پرده ای که دلیل پرطرفدار شدن این خواننده هستند خبر دارد.

کبیری درباره صدای چاوشی این طور می گوید: «هنرمند اگر هنرمند است باید در جلوی مردم حضور پیدا کند و زنده اجرا کند. محسن چاوشی به هیچ وجه توانایی خواندن ندارد و به وسیله افکت و یکسری آدم هایی که پشت سر قضایای کاری او هستند، این شهرت را کسب کرده است.»

این گفته مجتبی کبیری خیلی زود جنجالی را در فضای مجازی ایجاد کرد. چاوشی به سرعت با انتشار یک بیانیه به این صحبت ها واکنش نشان داد: «محسن چاوشی؛ نامی برای جلب توجه! به محسن چاوشی بتازید، دیده شوید!» نتیجه را که می دانید!

احسان علیخانی و آرش ظلی پور
وقتی چاوشیست ها حمله می کنند...!

مجری های برنامه سه ستاره، یک شنبه شب وقتی از اجرای زنده یکی از مهمانان تعریف می کردند، به یکباره حرفی زدند که نباید می زدند! احسان علیخانی با اشاره به مهمانانش گفت: «من اجرای زنده این دوستان را دیده ام و چقدر هم خوب اجرا می کنند. ما خیلی خواننده داریم که زنده نمی خوانند، به نظر من کسی که زنده می خواند خواننده است. از این نمونه خوانندگان که هیچ وقت اجرای زنده نکرده اند، داریم.»

آرش ظلی پور در تایید این حرف علیخانی کنایه ای به ویدئویی که چندی پیش محسن چاوشی برای پاسخ به شهرام آذر منتشر کرده بود و در حال راه رفتن چند بیتی را زنده اجرا کرده بود زد و گفت: «الان همه خوانندگان شروع به فیلم گرفتن از خودشان در راهرو می کنند که دارند می خوانند و صدایشان دستگاهی نیست!»

این اظهارنظرها پاسخی جز حمله مجازی هواداران محسن چاوشی در پی نداشت. صفحه شخصی اینستاگرام احسان علیخانی که برای هر پست آن چیزی در حدود ۳ تا ۴ هزار کامنت دریافت می کند، به یکباره تا ظهر روز دوشنبه حدود ۸ هزار کامنت دریافت کرد که اکثر آنها توهین نسبت به این مجری جنجالی بودند. برخی از این کامنت ها هم علیخانی را تهدید کرده بودند که تا شب با همین حمله بیچاره ات می کنیم!

احسان علیخانی مجبور شد کامنت های شش پست آخر صفحه اش را مسدود کند تا دیگر کسی امکان کامنت گذاری نداشته باشد، اما پست هفتم صفحه اینستاگرام او به یکباره 14 هزار کامنت دریافت کرده بود که برخی از آنها البته کامنت های هواداران این مجری معروف بودند و نوشته بودند: «لطفا کامنت های همه پست ها را ببندید. ما بیش از این طاقت نداریم!»

این در حالی است که احسان علیخانی و محسن چاوشی رابطه خیلی خوبی با هم دارند و باید دید آیا واقعا این مجری محبوب از بیان این حرف قصد کنایه زدن به محسن چاوشی را داشته یا نیت خاصی برای این حرف نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      "به محسن چاوشی بتازید، دیده شوید!" رو درست گفته!
      خود چاووشی با کسی کار نداره ولی همه باهاش کار دارن!

    • بدون نام

      اونایی که خودشون هوادار دو آتیشه یه خواننده میدونند حداقل باید آثاری که خونده رو هم کامل شنیده باشند نه اینکه غافل از خیلی ندونستن هااا اینجوری رفتار کنند.
      چند سال پیش یه تیتراژ فوق االعاده زیبا و با دو خواننده چاوشی و فرزین برای برنامه پشت صحنه که اتفاقا احسان علیخانی سازنده و مجری بود ساخته شد خیلی هم آهنگ زیبایی بود و بارهااا هم پخش شده.همین یه مثال نقض کافی هست که به راحتی قضاوت نکنیم.


      تازه ما داریم به کجا میریم به خاطر طرفداربودن، بیایم توهین و فحاشی و.... کنیم.متاسفم برای کسایی که
      اینجوری تیشه به ریشه ی اخلاق و انسانیت دارند میزنند.

      پاسخ ها

      • رضا

        هیچ شکی نیست که منظور علیخانی چاوشی بوده.احتمالا علیخانی درخواستی داشته که چاوشی نپذیرفته اونم اینجوری تلافی کرده.مهرجویی هم همین بلا رو سر چاوشی آورد.

    • mori

      من خودم بسیاری از آهنگهای چاووشی رو دوست دارم و با صداش حال میکنم . اما اینکه این صدا رگه هایی از افکت هم داره که توهین نیست . اجازه بدید هر کس نظرش رو بدون اهانت ابراز کنه .
      بهر حال قیمه بادنجون یه مزه داره . مکدونالد یه مزه !!

    • بدون نام

      چاوشی صداش گوش خراشو غیر قابله تحمله اونایی که تریپه روشن فکری برداشتنو بعده شهرزاد عاشقش شدن این یعنی جو زدگی بعدم نمی دونم چرا خوده چاووشی لال مونی گرفته هیچی نمیگه هیچ واکنشی نداره انگار خوشش میاد از حاله زنکی ثانیا متاسفم واسه مصطفی زمانی که بعد از شهرزاد اصن عوض شده انگار عاشقه علیدوستی و متاسفم براش که اومد دامن زد به این اتفاق

      پاسخ ها

      • سحر

        تا خط اول رو باهات موافقم ولی از بعدش که تهمت زدی به زمانی و توهین کردی به چاوشی-هرچند طرفدار هیچکدومشون نیستم-رو مخالفم.

    • ara

      خواننده اگر خواننده باشه نیاز نداره هر روز خودشو اثبات کنه اینکه صدای چاووشی دستگاهی هست واضحترین موضوع موسیقیه دیگه ناراحتی نداره خب طرفداراش قبول کنن چرا ناراحت میشن بعدشم اون کسی که واسه حمایت از یکی میره به بقیه فحش میده فقط ابروی شخص مورد حمایت خودش رو میبره احتمالا خود چاووشی راضی نیست طرفداراش این کارارو بکنن اما الان دیگه همه میگن طرفدارای چاووشی ادمای .... هستن. و در اخر طرفدارای هر سلبرتی ای یکی از نشونه های سطح اون سلبرتی هستن

    • ara

      خواننده اگر خواننده باشه نیاز نداره هر روز خودشو اثبات کنه اینکه صدای چاووشی دستگاهی هست واضحترین موضوع موسیقیه دیگه ناراحتی نداره خب طرفداراش قبول کنن چرا ناراحت میشن بعدشم اون کسی که واسه حمایت از یکی میره به بقیه فحش میده فقط ابروی شخص مورد حمایت خودش رو میبره احتمالا خود چاووشی راضی نیست طرفداراش این کارارو بکنن اما الان دیگه همه میگن طرفدارای چاووشی ادمای .... هستن. و در اخر طرفدارای هر سلبرتی ای یکی از نشونه های سطح اون سلبرتی هستن

    • alireza

      اولا اینکه فکرنکنم محسن بخاطر اعتقادی که داره تا اخر عمر ی اجرای رسمی و درست و حسابی داشته باشه دوما اقای مثلا مجری که کارهای اجتماعی زیاد بردی رو انتنت این عدهی که میگی طرفدار چاووشی طرفدار فر خنزاد و طرفدار ...... که میرن تو اینستاگرام فحش میدن اینها عدهی از مردم ایرانن که دنبال بهانه میگردن خودشونو خالیی کنن کارهای که مسولها باید تو سنین پایین این ادمها شروع میکردند و نکردن زمانی که بزرگتر میشین فقط دنبال مسکنن این ایران ما

    • بدون نام

      من با صدای محسن چاووشی حال می کنم و در اصل مهمم همینه کاری ندارم کی چی راجبش میگه این فحشا و حمله های مجازی هم از جایی شروع شد که پدر مادرا تصمیم گرفتن گوشی بدن دست بچه هاشون بدون اینکه فرهنگ استفاده از‌شو آموزش بدن! وگرنه کی حرف دو تا مجری و خواننده اینقد جنجال و حاشیه ایجاد میکرد؟ به هر حال امیدوارم این فرهنگ زشت و غلط یه روزی تموم شه

    • صبا

      بالاخره ایشون اجرای زنده تاحال داشته یا نه؟؟؟؟؟؟

    • هدی

      من تا الان نمیدونستم ماشینی هست که اینقدر قابلیت بالایی داشته باشه که همچین صدای تولیدکنه بهرحال دم ماشینش گرم بی زحمت بقیه هم از این ماشینها استفاده کنن یکم مستفیض شیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا دمت گرررررم
        عاااالی گفتی
        بقیه هم استفاده کنن خب

    • reza

      انتقاد کردن یه چیزه، کنایه زدن یه چیز دیگست.کار علیخانی و نوچه اش اصلا درست نبود ولی مطمئنا فحاشی بدترین راه اعتراضه.

    • بدون نام

      چرا تا حالا زنده اجرا نکرده ؟ کسی میدونه؟یکی نوشته بخاطر اعتقاداتش... کجا اینو بیان کرده؟؟؟ چه اعتقاداتی؟

    • حامد

      سلام
      فقط اینو میدونم تو این چند سال اخیر هر کی میخواد دیده بشه به محسن چاوشی توهین میکنه و این قطعا ناشی از عقده ها و توهم دیده شدن هست.اینکه شعور نداشته باشیم و با جریحه دار کردن اعتقاد و شعور یه عده ای،معروفیت کسب کنیم این کار نه حرفه ای هست و نه انسانی.امیدوارم چاوشی عزیز و تمام کسانی که قربانی این حواشی میشن به کار خودشون ادامه بدن و وارد این حاشیه های گذرا نشن.

    • کوکنار

      جایی خوندم که که چاووشی گفته تا زمانی که سالن استاندارد و اختصاصی برای اجرای موزیک نداشته باشیم اچرای زنده نمیکنه.

    • بدون نام

      منم بانظره علی خانی کاملن موافقم خوانپدهای خوبه که زنده بونه دوسال پیش تو همین سه ستاره وقتی مهدی یراحیو آواردن نمیدونن چه جوری زنده و بدون افکتو آهنگ خوند خوانندهذ یعنی این یه دفعه زل زد رو دوربینو زنده وند حال کردم

    • حسن

      شما بهتره برید فیلم سیاوش قمیشی رو که به چاوشی پیشنهاد همکاری میده رو ببینید/برید فیلم کنسرت داریوش و مصاحبه داریوش و خواننده محبوبش رو بخونید که چقد صدای محسن چاوشی رو دوست داره تا حدی که پسر داریوش اهنگ چاوشی رو بازخوانی کرده/شما برید فیلم عارف رو ببینید که چقد صدای چاوشی رو گوش میده و چه حس و چه علاقه ای به چاوشی داره/شما برید مصاحبه یاس رو راجع به چاوشی گوش بدید/شما برید فیلم گوگوش و تعریف و تمجیدش از چاوشی رو گوش بدید/شما برید مصاحبه مرحوم حبیب رو بخونید/شما بربد عکس مرحوم*جهان*رو ببینید که زمانی که ایران بود اومده بود استدیو چاوشی/شما نظر همای و علاقه ش به چاوشی رو گوش بدید/برید نظر محمد اصفانی رو بخونید/یا لیلا فروهر....اصلا خوتننده هایی که با چاوش همکاری داشتن مثل سینا سرلک و محسن یگانه

    • بدون نام

      دادا حسن کی میاد گوگوش و ابی خونندهای اونوره آبیو تایید کنه که اونا بین چاووشیو تعریف کنن هان ثانیا فقط یگانه از صدای چاووشیم تعریف نکرده از تلاش و پشتکار ش تعریف کرده هرچیو نمیدنی نگو

    • علیرضا

      اقای چاوشی خیلی ادم مودبی هستن به کسی توهین نمی کنن و صدای خیلی خوب وخاصی دارن اگه دستگاهی وجود داشته باشه اینطور صدای ادمو خوب کنه مطمنا همه خواننده میشن کارشون هم میگیره ولی بعضی ها هم هستن شاید به علت حسودی یا اینکه معروف شن گاهی یه چیزی بپرونن اینا مهم نیست مهم اینه همه رو سوزونده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوانندگی تنها چیزیه که استعداد نمیخاد .حالا اینم اضافه کن که صدات اصل نباشه .دیگه الفاتحه.تو یه خوانندگی فقط کافیه موزیک و متن خوب باشه.حتما کار میگیره.اینارو که گفتم دانشمندا کشف کردن.میتونی سرچ کنی.پس الکی چیزی نگو

    • بدون نام

      اتفاقن حسن این حرفایی که زدی ‌مهره تاییدی بر این که چاووش آدم خوبی نیست چه هنر چه اخلاق کسی که گوگوش و ابی و داریوشو اونوره آبیا ازش تعریف کنن معلومه چیه دیگه همچین دهنشو پر می کنه میگه گوگوشو داریوش و فلان انگار استاد شجریان یا استاد ناظری یا رهبر ازش تعریف کنه بابا اگه کسی بخواد کسیو تایید کنه اول باید خودش مورده تایید باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا معلوم پیش خدا ابی و داریوش از تو بالار نباشن؟

    • بدون نام

      تا بينا شود هر انكه نتواند ديد!
      به نظر من كه جاوشي شهرتش رو اولا مديون شباهتش با صداي قميشي ه و ثانيا سنتوري مهرجويي هست و البته سنتوري مهرجويي هم با صداي جاوشي جالب بود.
      ولي طرفداراش با اين كاراشون ثابت كردند كه حرفاي سراج درست بود

    • بدون نام

      @ 18:14
      سندی و شبکه ی من و تو هم با چاوشی خوب نیست حالا بر اساس معیار شما بالاخره چاوشی خوبه یا بد؟

    • رضا

      اخه اون که حرفی از چاووشی حتی به زبونش نیاورد حرف های اون کمترین ربطی هم به چاوشی نداشت چرا یکطرفه وبا چشم بسته قضاوت میکنین

    • فرید

      شکی نیست که صداش ماشینیه هیچ انسان عادی این صدارو نداره سلطان پاپ ایران محسن از نوع yeganehash

    • مجید

      سلام
      جناب فرید صدای چاوشی واقعیه همان دو کلیپ عین واقعیته ثابت می کنه صدایش واقعیه

    • مجید

      سلام چاوشی بهترین خواننده ایران است انهایی که این حرف ها را پشت سرش می زنند یک مشت ادم های حسود و عقده ای هستند امثال سندی و علیخانی و چاوشی انقدر مرد هست تا حالا جوابشان را نداده است همین چند وقت پیش یک نوجوان زندانی با ترانه چاوشی و کمک های مردمی ازاد شد صدایش مخملی و زیباست من نمی دانم این اقای با اسم بینام چه کسی است فقط بهش ماموریت داده داده اند که چاوشی فحش و بد بیراه بگه اقای بینام از کجا خط می گیرید دشمن حسود بترک از حسادت بمیر تو امده ای از خواننده ضد انقلابی امثال سندی دفاع می کنی ان وقت ادعا ایرانی بودن دارید امثال چاوشی که از شهر جنگ زده خرمشهر رشد کردند می ارزند امثال شهرام اذر که فرار کردند رفتند امریکا برای رسانه های معاند تبلیغ کنند

    • بدون نام

      جامعه منحط و زامبی پرور ایران. جایی که نمیشه در مورد یک خواننده بدصدا و بی هنر نظر داد

    • فرید

      من 11ساله طرفدار پروپاقرص چاووشی م..
      آنقدر به درجه ای از حمایت از چاووشی رسیدم که برام نظر هیچ آدمی علیه اون اهمیتی نداره..
      فقط یه سوال دارم،اونم اینکه: کساییکه که میگن صدای چاووشی دستگاهه و اصل نیست و افکته،ناموسن بگن اسم این دستگاه و افکت چیه،من آرزومه خواننده شم و مثل محسن بخونم..
      اسمش رو بگید،منم تهیه کنم..پولشم مهم نیس..
      بس کنید این قصه های خنده دارو...
      انقدر انتقاد کنید تا انتقاددونی شما خراب شه..

      پاسخ ها

      • دالی

        اون دستگاه که خیلی دوس دارید یه سری عملیات خش دار کردن صدا با افکته که وقتی صداپخش میشه به شکل کاملا حرفه ای در میاد اگه قبول ندارید حتما این خواننده رو سرچ کنید ...حمید جعفری

    • بدون نام

      از وقتی واسه شهرزاد خونده خوشم نمیاد ازش.

    • حسین

      محسن چاوشی سلطانه

    • ایران

      ای کاش مردم ایران اون روزی که قمیشی رو کنار گذاشتن اومدن طرف چاوشی به این فکر میکردن که خواننده اشون نمیتونه زنده بخونه و فقط داره ادا درمیاره فک میکنم الان خیلی بهتر بود

    • Z

      جدی اینو تصور کنین که این همه زور میزنین که بگین صدای چاوشی دستگاهه.فک کنین یه درصد صدایه خودش باشه.اون موقع دیگه واقعا باید دهنتون بسته شه

    • Z

      جدی اینو تصور کنین که این همه زور میزنین که بگین صدای چاوشی دستگاهه.فک کنین یه درصد صدایه خودش باشه.اون موقع دیگه واقعا باید دهنتون بسته شه

    • مسعود

      واقعا لذت میبرم وقتی عجز عده ای حسود بی لیاقت رو در مقابل سلطان موزیک پاپ ایران میبینم
      اونقد بسوزید تا شاید اون دستگاه صدای چاوشی رو پیدا کنید
      چاوشی بهترین خواننده موزیک پاپ تاریخ ایرانه بمیرید از حسادت
      راستی اگه اون دستگاه رو پیدا کردید بدید آقای علیخانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج