adexo3
۴۹۴۶۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پروین: به رضاییان گفتم چرا سر تمرین نرفتی؟

علی پروین در حاشیه اختتامیه دهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی در خصوص تعامل هنرمندان و ورزشکاران گفت: فکر نمی‌کردم شاهد چنین مراسم خوبی باشم. البته هنرمندان را خیلی کم در این مراسم دیدم و دوست داشتم آنها را ببینم.

ایران ورزشی: علی پروین در حاشیه اختتامیه دهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی در خصوص تعامل هنرمندان و ورزشکاران گفت: «فکر نمی‌کردم شاهد چنین مراسم خوبی باشم. البته هنرمندان را خیلی کم در این مراسم دیدم و دوست داشتم آنها را ببینم. من شب‌ها از مشاهده این هنرمندان در تلویزیون لذت می‌برم. این مراسم البته مخصوص فیلم‌های ورزشی نیز بود. در حال حاضر ورزشکاران نیز هنرمند شدند و فوتبالیست‌هایی مانند انصاریان و پژمان جمشیدی هنرمند شده‌اند. خیلی خوشحالم این نفرات بعد از پایان فوتبال به سمت هنر رفتند و امیدوارم موفق باشند.»

پروین در خصوص روند مثبت پرسپولیس هم گفت: «من بعد از ۵، ۶ بازی اول پرسپولیس اعلام کردم این تیم شخصیت قهرمانی دارد. در حال حاضر نیز برانکو و بازیکنان نباید فکر کنند قهرمان شده‌اند. ۷ بازی به پایان لیگ برتر باقی مانده است و این ۷ بازی بسیار سخت است. اگر این ۷ بازی را دست‌کم بگیرند احتمال دارد دچار مشکل شوند.»

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص پادرمیانی برای بازگشت رامین رضاییان گفت: «من روز دوشنبه با رضاییان صحبت کردم و به او گفتم چرا دوباره حاشیه‌سازی کرده است. به رضاییان گفتم چرا مانند علیپور به تمرین نرفتی که او اعلام کرد اشتباه کرده است. قرار است فردا (امروز) با طاهری و برانکو صحبت کنم تا ان‌شاءا... رضاییان به تیم بازگردد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج