۴۹۵۸۵۱
۱ نظر
۵۸۴۴
۱ نظر
۵۸۴۴
پ

تزیین تخم مرغ های هفت سین ۹۶

تزیین تخم مرغ سفره هفت سین یکی از پرطرف ترین بخش های چیدمان سفره هفت سین می باشد. همه ی ما معمولا هر سال از راه های معمول و متداول برای تزیین سفره هفت سین می کنیم.

وب‌سایت چیدانه - ثمینا فراهانی: تزیین تخم مرغ سفره هفت سین یکی از پرطرف ترین بخش های چیدمان سفره هفت سین می باشد. همه ی ما معمولا هر سال از راه های معمول و متداول برای تزیین سفره هفت سین می کنیم.

تخم مرغ اکلیلی

برای تزیین تخم مرغ اکلیلی از این روش استفاده کنید، ابتدا به تخم مرغ ها چسب بزنید و سپس داخل دانه های اکلیلی بغلتانید و پس از خشک شدن سطح آن را با اسپری فیکس کننده بپوشانید تا دوام بیشتری داشته باشد.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96

تخم مرغ شب نما

با استفاده از رنگ یا لاک های فلوئورسنتی و شب نما به سادگی می توانید تخم مرغ رنگی درخشان و نورانی در سفره هفت سین خود داشته باشید.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96

تخم مرغ نقاشی شده

برای تزیین تخم مرغ هفت سین ۹۶ می توانید از هنر نقاشی خود و یا فرزندان دلبنتدتان استفاده کنید و اوقات خوشی را برای خودتان رقم زنید.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96

تخم مرغ گرافیکی

اگر دستی در طراحی دارید می توانید طرح های گرافیکی حرفه ای روی تخم مرغ بکشید به سادگی ظاهر زیبا و منحصر به فردی به سفره هفت سین خود ببخشید.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96

تخم مرغ پارچه ای

یکی دیگر از راه های تزیین تخم مرغ هفت سین ۹۶ استفاده از تکه های پارچه می باشد. برای این منظور شما می توانید با کمک چسب حرارتی به سادگی تکه های پارچه را با طرح های متنوع بر اساس سلیقه ی خود روی تخم مرغ بچسبانید و ظاهر زیبایی به آن ببخشید.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96

تخم مرغ فونتی

برای تزیین تخم‌مرغ به این مدل می توانید از برچسب های فونت دار استفاده کنید، سپس روی آن را با اسپری رنگ کنید، سپس برچسب ها را جدا کنید و به سادگی تخم مرغ های تان را زیبا کنید.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96

تخم مرغ گل دار

یکی از ساده ترین و زیباترین تزیینات برای تخم مرغ ها استفاده از گل های کاغذی و ربان می باشد که می توانید به سادگی و با توجه به هنر و سلیقه ی خود آن ها را برای سفره هفت سین خود تزیین کنید.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96

تخم مرغ خال خالی

تخم مرغ خال خالی یکی از ساده ترین و جذاب ترین تزیینات برای تخم سفره هفت سین محسوب می شود که به راحتی با کمک ماژیک و وسایل رنگ آمیزی دیگر می توانید این طرح را روی تخم مرغ هایتان ایجاد کنید.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96

تخم مرغ طرح دار

شاید در نگاه اول تزیین تخم مرغ هفت سین ۹۶ با چنین طرحی کمی سخت به نظر برسد، اما کافی است سطح تخم مرغ را با برگ یک گیاه بپوشانید و سپس در آب جوش حاوی پوست پیاز بجوشانید و پس از سرد شدن برگ را از روی تخم مرغ تان بردارید و به سادگی تخم مرغ رنگی جذابی داشته باشید.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96

تخم مرغ زرورقی

برای این ایده کاغذهای زرورقی رنگی تهیه کنید و هر رنگ را به دور یکی از تخم‌مرغ‌های خود بپیچید. یا حتی می توانید یک طرح ساده را همانند تصویر روی تخم مرغ تان ایجاد کنید جلوه ی زیبایی برای سفره هفت سین خود ایجاد نمایید.
تزیین تخم مرغ های هفت سین 96
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارینا

      خیلی قشنگند ممنون که از ایده های قشنگتون به ما هم یاد میدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج