۴۹۶۱۹
۶ نظر
۵۰۳۸
۶ نظر
۵۰۳۸
پ

دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

با روش هایی که در ادامه برایتان نام برده ایم، می توانید بدون اینکه خیلی جیب خود را خالی کنید، خانه ای شیک و زیبا داشته باشید.

دکوراسیون گران با وسایل ارزان!
برترین ها: با روش هایی که در ادامه برایتان نام برده ایم، می توانید بدون اینکه خیلی جیب خود را خالی کنید، خانه ای شیک و زیبا داشته باشید.

دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

۱. سه، عدد جادویی

در این چند سال اخیر تابلوهای سه تکه چوبی در طرح ها و شکل های متنوع مد شده اند. آنها اصولا نمایشگر یک تصویر روی سه تکه شاسی جداگانه هستند. با استفاده از این تابلوها می توانید دیوار خانه را همچون خانه های گران قیمت تزئین کنید. این تابلوها قیمت چندانی ندارند. اما برای کمتر هزینه کردن هم می توانید تصویر مورد علاقه خود را روی کاغذهای گلاسه چاپ و آن را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید. در انتها نیز روی قاب های «ایکیا» بچسبانید.


دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

۲.توهم ایجاد کنید

هرچه فضای فرش شده اتاق بیشتر باشد، اتاق بزرگ تر دیده می شود. برای این منظو می توانید از فرش های شیک یا قالیچه های یک شکل در کنار هم استفاده کنید. رنگ های خنثی، آینه در پشت مبلمان و فرش های بزرگ اتاق نشیمن یا پذیرایی خانه را بزرگ تر نشان می دهند.


دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

۳. هر چه کمتر بهتر!

به جای اینکه طبقه های بوفه، کتابخانه و کمدهای دکوری را پر از وسایل ظروف تزئینی کنید، کمی مینیمالیست باشید. به طور مثال، در یک طبقه چند عدد کتاب را در کنار یک گلدان زیبا قرار دهید. هر چه وسایل کمتری در کمد باشد، جلوه زیباتری نیز دارد. برای همخوانی ظروف و وسایل با هم نیاز نیست انواع گران قیمت را انتخاب کنید.


دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

۴. برجسته‌نمایی

همه اتاق های خانه به نقطه مرکزی نیاز دارند. اگر در خانه شما چنین فضایی وجود ندارد با یک تابلوی بزرگ نقاشی سعی در جذب نگاه ها داشته باشید. برای کاهش هزینه ها، می توانید از هنر و سلیقه خود کمک بگیرید. سه بوم بزرگ نقاشی بخرید و به سلیقه و متناسب با دکور خانه، نقاشی کنید. این ایده زمانی برجسته و بزرگ دیده می شود که بوم ها را به هم بچسبانید و یک قاب بسیار بزرگ روی دیوار به نمایش بگذارید.


دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

۵.ذوق هنری

بهتر است ترفندهای تکراری و ساده ای همچون: تیره کردن یکی از دیوارهای اتاق و پوشاندن آن با پارچه گونی یا الیاف گیاهی را به طور کامل فراموش کنید. بافت‌دار کردن دیوار پشت تختخواب گرما و زیبایی خاصی به اتاق می بخشد. برای این کار فقط کافیست یکی از اتاق های خانه را به این ترتیب تغییر دهید. با این کار مجبور به پرداخت هزینه های زیاد نیستید.


دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

۶.الهام از طبیعت

اگر خانه شما نورگیر است از این موقعیت به خوبی استفاده کنید. در این حالت بهتر است از رنگ های خنثی برای دیوارها و مبلمان استفاده کنید تا نور طبیعی همه فضا را روشن تر و زیباتر نشان دهد. برای اینکه اتاق خیلی هم خسته کننده و بی روح دیده نشود مثلا پتویی را روی مبل قرار دهید. یا کوسن هایی انتخاب کنید که طرح مثلا زیگزاگ دارند و می توانند طرح و رنگی به فضا ببخشند.


دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

۷. وسایل غیرمنتظره

برای اینکه تغییر دکوراسیون خوبی در خانه ایجاد کنید و خیلی هم هزینه نکرده باشید، می توانید از وسایل غیرمنتظره استفاده کنید. به طور مثال، در این اتاق از تاج تخت ارزان قیمت و تابلوهای چوبی سه تکه استفاده شده است. رنگ تیره تاج تخت، تضاد زیبایی با رنگ روشن دیوار ایجاد کرده است. حتی با چرخاندن بالشت ها و کوسن ها نیز می توان به زیبایی تاج تخت اضافه کرد.


دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

۸.اتاقی با چشم انداز بیرون

از اینکه مبلمان یا دکوری های خود را در کنار پنجره قرار دهید، هراسی نداشته باشید. سعی کنید در این حالت از پرده هایی با رنگ های خنثی استفاده کنید تا بیشتر توجه ها به پنجره باشد نه پرده. اگر فضای وسط خانه خیلی خالی می شود، دو میز پایه کوتاه را به هم بچسبانید و در فاصله بین مبل ها قرار دهید.


دکوراسیون گران با وسایل ارزان!

۹.ترکیب انتخابی

رنگ هایی همچون سفید، توسی و بژ برای تزئین خانه بسیار زیبا هستند. علاوه بر استفاده از این گونه رنگ ها می توانید چندین سبک و مدل مختلف را با هم ترکیب کنید. به طور مثال، در این تصویر دو صندلی با طرح و شکل متفاوت و کاناپه هایی با رنگ های متفاوت وجود دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند تهرانی

      منظورتون از ارزان کدام یکی بود؟

      پاسخ ها

      • بهاره

        واقعاً الان کدوم وسیلش ارزون بود ؟

    • ستایش

      خیلی هم جالب نبود

    • عاطفه

      واسه من جالب بود

    • سمیرا

      کدوم وسیلش ساده بود

    • بهناز

      اره والانظرمنم همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج