کد خبر: ۴۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۲۰۵۱۴
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
اگر می‌خواهید برای مادر یا همسرتان هدیه‌هایی متفاوت برای روز زن خریداری کنید آن هم هدیه‌ای متفاوت با وسواس بیشتر که با روحیات همسر یا مادرتان متناسب باشد؛ پیشنهادهای ویژه ایده‌آل برای این روز خاص را از دست ندهید.

برترین مجله اینترنتی ایران

مجله ایده آل: اگر می‌خواهید برای مادر یا همسرتان هدیه‌هایی متفاوت برای روز زن  خریداری کنید آن هم هدیه‌ای متفاوت با وسواس بیشتر که با روحیات همسر یا مادرتان متناسب باشد؛ پیشنهادهای ویژه ایده‌آل  برای این روز خاص را از دست ندهید.



هدیه ای خاص برای روحیه های مرموز Thierry Mugler » Alien

بوی ملایم، شیرین و چالش‌برانگیز این عطر برای هدیه دادن انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. رایحه متفاوت و خاص این عطر به گونه‌ای است که برای سنین مختلف قابل استفاده است. معمولا  رایحه عطرهای برند Thierry Mugler از پرطرفدارترین رایحه‌ها بین خانم‌ها به حساب می‌آید. بویی عمیق و مرموز که برگرفته از ترکیبات جنگلی ،یاسمن هندی، کهربا ،چوب صندل و نعناع هندی است که به جرات می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین‌های  ویترین عطرفروشی‌هاست.





سنگين و رنگين هدیه دهید

تركيب پارچه سفيد و سياه اين کت و دامن شکیل همراه با کفش مشكي تركيب خيره‌كننده‌اي است. سنگيني اين ست لباس مناسب براي خانم‌هاي شيك‌پوش و سخت‌پسند است.






بوی گل و میوه را پیشکش کنید Victoria Secret » Bombshell

اگر نسبت به سلیقه مادر یا همسرتان شناخت دارید، رایحه میوه‌ای  این عطر که ترکیبی معطر با رايحه گل‌های صدتومنی، یاسمن، رز و وانیل است، یکی از عطرهای مورد علاقه‌شان خواهد بود. رایحه ملایم و شیرین این عطر برای استفاده در روز پیشنهاد می‌شود.





پیشنهاد ویژه برای سلیقه‌های خاص

اگر می خواهید یک هدیه متفاوت که چشم‌ها را خیره  می‌کند به همسر یا مادرتان  بدهید به محصولات «گلدن دریم»  فکر کنید که چشمنواز، گرانبها  و ماندگار هستند.





هدیه‌ای کوچک و کاربردی

روسري ساتن سرمه‌اي با طرح‌هاي براق مناسب مجالس رسمي است. طرح‌هاي براق و خاكستري اين روسري جسارت مي‌دهد تا از كيف و كفش خاكستري رنگ در كنار اين روسري استفاده شود.





شاد و امروزی هدیه دهید

روسري ساتن سرخابي با طرح گل‌هاي درشت كه امروزه رواج پيدا كرده به درد خانم‌هاي جوان مي‌خورد. رنگ اين روسري روي مانتوي مشكي حسابي خودش را نشان مي‌دهد. با پیشکش کردن این هدیه شاد، همسرتان را به وجد آورید.





براي اسپرت پسندان

اگر خانم شما از آن خانم‌هایی است که به تنوع علاقه دارد، با خرید این ساعت می‌توانید او را خوشحال کنید. رنگ و لعاب شاد و مدل اسپرت این ساعت می‌تواند همسرتان را غافلگیر کند.





 کلاسیک و ماندگار Otto Kern Luxure Duo

بوی لوکس و کلاسیک این عطر به مادرانی که به دنبال رایحه‌های کلاسیک و ماندگار هستند پیشنهاد می‌شود. ترکیبات ترنج، آناناس، دانه‌های قهوه ،وانیل،گل صدتومنی بویی گرم و پرادعایی را به مشام خواهد رساند. رایحه این عطر در دو سایز 30 و 50 میل تولید شده است. این نکته را فراموش نکنید که بهتر است برای خریدن عطر، سایزهای بالاتر را انتخاب کنید تا از لحاظ قیمت و حجم برایتان مقرون به صرفه‌تر تمام شود.





خوش سليقه بودن‌تان را به رخ بکشيد

زیورآلات همیشه محبوب خانم‌هاست. جنس استیل و براق این گردنبند در نگاه اول می‌تواند چشم را به خود خیره کند. برند Bijoux همیشه در این زمینه حرفی برای گفتن دارد و خواسته شما را برآورده مي‌کند. پیشنهاد ویژه ایده‌آل برای روز زن، هدیه دادن این گردنبند و گوشواره در کنار هم به همسرتان است تا بتوانید مقابل همسرتان خوش سلیقه بودن‌تان را به رخ بکشید.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
پاسخ
4
51
حداقل قیمت هارو میزدید ببینیم با جیب ما جور در میاد! پدر من یکی که با این همه کادو خریدن در اومده( سالگرد آشنایی، سالگرد عقد؛ سالگرد عروسی، تولد خانوم ، ولنتاین ، روز زن! عید غدیر، عید نوروز.... )
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
پاسخ
3
15
اول جیب رو پر پول کن (تراول) بعد برو بازار هر چی دیدی بخر هر چی خاص تر و شیک تر ، جذاب تر و تاثیرگذار تر
نظر مامان لیلا
| درباره بهترین هدیه ها برای روز مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
پاسخ
2
45
بخدا مامانا هیچی نمیخوان فقط برید دیدنشون یک دنیا خوشحال میشن بادیدن بچه هاشون .بچه های گلم دوستتون دارم.
پاسخ ها
نظر اکسیژن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
مامان لیلا، شما مامان بچه های برترین ها هم هستی...روزتون مبارک باشه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
مامان من اگر چیزی واسش نبری ناراحت میشه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
دختر جدیدتون مبارک
کی به دنیا اومده؟قدیما لیا بود
نظر مامان لیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
اکسیژن جونم سلام قربونت بشم ممنونم عزیزدلم.
کاربرجونم عیبی نداره عزیزدلم هر مادری یک اخلاقی داره یک چیز کوچولو بخر که چشم براه نمونه من چون پسرم پیشم نیست برای همین میدونم چشم به راه بودن خیلی سخته پس چشم براهش نذارقربونت بشم.
کاربر دوم سلام عزیزم قدیم وجدید نداره اگه تازه وارد جمع صمیمی بچه های برترین ها شدی بهت خوش آمد میگم عزیزدلم لیا نبودو لعیا بوددردت به جونم خیلی هم دوستش دارم درضمن من مامان بچه های مجله هستم اصلا مامان خود مجله هستم اشکالی داره قربونت بشم تبریک روز مادر میگفتی که بهتر بود عزیزم یکمی مهربونت باشیم باهمدیگه اینجوری قشنگتره دوست داشتنی تره قدر لحظه لحظه های عمرخودمون رو بدونیم باشه.
درهر صورت عزیزی حرمت بزرگترامون رو نگه داریم فکرکنم بهترباشه تا نظر شما بزرگوارچی باشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
پاسخ
0
1
عالی ولی کم
نظر خردادي
| درباره بهترین هدیه ها برای روز مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
پاسخ
1
3
آقايون محترم توجه كنيد :
ماكادو مي خوايم يالا ! آستين رو بزنيد بالا ! يالا يالا ! كادو مي مخوايم يالا !
:d
نظر شهرزاد
| درباره بهترین هدیه ها برای روز مادر
UNITED STATES
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
پاسخ
3
10
واقعا این سایت چی فکر کرده که اینارو نوشته اینم با این وضعیت اقتصادی والا نه مادرا انتظار دارن نه خانوما
نظر مادر بزرگ کلثوم
| درباره بهترین هدیه ها برای روز مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
پاسخ
0
14
مادرها سلامتی فرزندانشون را بهترین هدیه میدوونن...
امیدوارم هیچ خوونه ای بی مادر نشه
نظر ایدا خروش
| درباره بهترین هدیه ها برای روز مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
پاسخ
0
4
من از چیز هایی که گفتی خوشم اومد ولی باز هم من یگم واسش گل و جواهر بگیریم بهتره اخه این ساعتی که شما گذاشتی دیگه خیلی خز شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
پاسخ
0
0
به نظرتان من برای مادرم چه بخرم راهنمایی ام کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟//
نظر مادربیتا
| درباره بهترین هدیه ها برای روز مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
پاسخ
1
2
کف پایم را ببوس تابتونی کیلید بهشت رو بگیری
نظر عاشق مادر
| درباره بهترین هدیه ها برای روز مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
پاسخ
0
1
خوب بود ولی من دوست نداشتم روز مادر نزدیکه کمکم کنید که چی بخرم
نظر آريان فر
| درباره بهترین هدیه ها برای روز مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
پاسخ
0
2
سلام. كسي پيشنهادي داره؟ نميدونم واسه خانومم چي بخرم كه خوشش بياد. البته ارزون هم باشه خب. لطفا يكي راهنماييم كنه. اون بالايي ها كه قيمت نذاشتن كه بدونيم جيبمون جواب ميده يا نه.
نظر پریناز
| درباره بهترین هدیه ها برای روز مادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
پاسخ