۴۹۷۹۳۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تبدیل ایرلند به پردیس مراکز داده

شرکت آمازون به تازگی اعلام کرد با هدف پاسخ به درخواست‌های روزافزون خدمات ابری، ۱۰ مرکز داده‌ی جدید در دوبلین تأسیس خواهد کرد.

وب سایت سایبربان: شرکت آمازون به تازگی اعلام کرد با هدف پاسخ به درخواست‌های روزافزون خدمات ابری، ۱۰ مرکز داده‌ی جدید در دوبلین تأسیس خواهد کرد.
تبدیل ایرلند به پردیس مراکز داده

فضای ابری و خدمات‌دهی به کمک این فناوری روزبه‌روز بیشتر شده و تقاضا برای دسترسی به آن در حال افزایش است. به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت آمازون قصد دارد با هدف پاسخگویی به حجم روزافزون درخواست‌ها، ۱۰ مرکز داده‌ی جدید را در دوبلین، پایتخت ایرلند تأسیس کند.

شرکت آمازون در گذشته نیز 4 عدد مرکز داده در منطقه تلا (Tallaght) جنوب دوبلین و دو مرکز داده‌ی دیگر نیز در مولهادارت (Mulhuddart) و نزدیکی فرودگاه دوبلین تأسیس کرده بود.

شرکت یاد شده بر اساس درخواست شورای شهر فینگال ایرلند (Fingal County Council) قرار است در مجموع ۱۰ مرکز داده را در نقاط مختلف شهر دوبلین تأسیس می‌کند. یکی از این مرکز داده‌ها در مولهادارت دوبلین، با هزینه‌ای ۲۰۰ میلیون یورو و منطقه‌ای به وسعت ۲۰.۷۳۹ مترمربع در حال ساخت است. مقامات آمازون توضیح دادند هدف آن‌ها برای تأسیس آخرین مرکز داده‌ی توافق شده در مولهادارت، نزدیک بودن آن به دیگر شرکت‌های فناوری حاضر در این شهر است

علاوه بر مرکز داده‌ی بالا، هفت مرکز داده‌ی دیگر در منطقه‌ای به وسعت 26 هکتار و سرمایه‌گذاری 700 میلیون یورویی ساخته می‌شوند.
علاوه بر آمازون شرکت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت و فیس‌بوک نیز مراکز داده‌ای را در اطراف پایتخت ایرلند تأسیس کرده‌اند که تعداد آن‌ها را در مجموع به بیش از ۳۰ عدد افزایش داده است. بر همین اساس تحلیلگران معتقدند دوبلین به بزرگ‌ترین پردیس مراکز داده در سطح اروپا تبدیل شده است.

ساخت مراکز داده یاد شده در قالب طرحی به نام جی (Project G) و در سال 2017 آغاز خواهد شد و تکمیل آن 18 ماه زمان نیاز دارد. مقامات آمازون معتقدند پروژه‌ی آن‌ها حدود 500 موقعیت شغلی جدید ایجاد خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج