۴۹۷۹۶
۹ نظر
۵۲۴۸
۹ نظر
۵۲۴۸
پ

روش‌هاي جادویی براي پاک کردن لکه​ها

ین بار ما نسخه‌هایی جادویی به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی خانه شما را از وجود تمام لکه‌‌ها و آلودگی‌ها پاکسازی کند.


روش‌هاي جادویی براي پاک کردن لکه​ها

مجله ایده آل: تک‌تک ما برای از بین بردن لکه‌ها و آثار برجای مانده روی لباس، دستمال‌ها و ظروف آشپزخانه روش‌های مختلفی را می‌شناسیم و بر اساس تجربه، این شیوه‌ها را بهترین شیوه‌ها برای از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها مي‌دانيم اما این بار ما نسخه‌هایی جادویی به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی خانه شما را از وجود تمام لکه‌‌ها و آلودگی‌ها پاکسازی کند.

روش‌هاي جادویی براي پاک کردن لکه​ها
فرمول جادویی برای لکه‌ها

دوسوم فنجان پودر یا مایع لباسشویی را با دوسوم فنجان آمونیاک و 3 قاشق چای‌خوری جوش‌شیرین مخلوط کنید و به این مخلوط 2 لیوان آب اضافه کنید و آن را به خوبی هم بزنید و درون بطری افشانه‌دار بریزید.پس از تکان دادن ظرف از معجونی که خود تهیه کرده‌اید روی لکه مورد نظر اسپری کنید و اجازه دهید برای چند دقیقه در این حالت باقی بماند. بعد از چند دقیقه محل لک را یک بار با آب و بار دیگر با کمک مواد شوینده بشویید تا ببینید چقدر آسان لکه‌ها از روی لباستان از بین می‌روند.

نسخه‌جرم‌گيري ظروف چيني

اگر مدت زيادي است از ظروف چيني، بشقاب‌ها و فنجان‌هاي چيني استفاده مي‌کنيد حتما شاهد جرم‌هاي زردرنگي که در سطح آنها جمع مي‌شود، هستيد؛ جرم‌هايي که با شست‌وشوي عادي ظروف از بين نمي‌روند و نياز به شويندهاي قوي‌تر و موثرتر دارند. برخي خانم‌هاي خانه‌‌دار براي از بين بردن اين جرم‌ها چيني‌هايشان را در وايتکس خيس مي‌کنند. اما ما پيشنهاد بهتري براي آنها داريم. به جای خیس کردن ظرف‌های چینی درون وایتکس برای جرم‌گیری آنها را درون مخلوطی از آب و سرکه سیب قرار دهید. کافی است برای هر لیتر آب يك لیوان سرکه در نظر بگیرید.

بور شدن لباس‌ها رافراموش کنيد

مادربزرگ‌ها براي پيشگيري از بور شدن و بي‌رنگ و رو شدن لباس‌هاي تيره‌رنگ و مشکي روش منحصربه‌فردي داشتند که در بيشتر مواقع موثر بود.
برای پیشگیری از بور شدن پارچه‌های نخی مشکی بهترین روش آن است که یک فنجان سرکه سفید را با ماده شوینده و آب ترکیب مي‌كنيد و لباس را به مدت ۱۰ دقيقه درون اين محلول بگذاريد و بعد آن را با آب سرد آبکشي کنيد.اين کار مانع از بور‌شدن لباس‌هايتان مي‌شود.

روش‌هاي جادویی براي پاک کردن لکه​ها

با سرکه لکه‌هاي قهوه را پاک کنيد

از بين بردن لکه‌هاي شيرين و شکلاتي از جمله سخت‌ترين کارهايي است که خانم‌هاي خانه‌دار با آن سروکار داشته و کار دشواري پيش رو دارند. يکي از شيوه‌ها براي پاک کردن لکه‌ها به جاي مانده از شربت‌هاي شيرين مثل شربت سکنجبين آن است که لباس را به مدت ۴ تا ۵ دقيقه در مسير جريان آب سرد قرار دهيد تا شيريني‌ها و محتويات شربت از روي بافت پارچه پاک شود. در عين حال براي از بين بردن لک شکلات يا قهوه روي لباس نيز مي‌توانيد از محلول سرکه و الکل استفاده کرده و به مدت ۳ تا ۴ دقيقه محل آغشته به شکلات يا قهوه را درون اين محلول خيس کنيد.

دوست دست‌هاي شما

اگر مي‌خواهيد دست‌هاي خودتان يا مادر يا همسرتان موقع ظرف شستن دچار حساسيت نشود، مي‌توانيد از مايع ظرفشويي استاندارد «پريل» استفاده كنيد.

نسخه‌ای برای لکه‌های زیربغل لباس

اگر لباسی دارید که زیربغل‌ آن به دلیل تعرق دچار لکه‌ شده، نگران نباشید، به راحتی می‌توانید این لکه را با شست‌وشویی ساده و استفاده از یک نسخه کاربردی از بین ببرید. تنها کافی است لباس مورد نظر را در ترکیبی از نصف فنجان پودر یا مایع لباسشویی و یک فنجان پراکسیدهیدروژن و آب به مدت يك ساعت خیس کنید و پس از این مرحله به مخلوط ذکر شده ۳ تا ۴ قاشق جوش شیرین اضافه کرده و اجازه دهید لباس‌تان به مدت چند دقیقه درون این مخلوط بماند و بعد آن را آبکشی کنید.

پاك‌كننده پرقدرت

براي تميز كردن بهتر، به شوينده‌هاي استاندارد نياز داريد، يكي از نمونه‌هاي قابل‌اشاره واستاندارد پودرهاي پاك‌كننده پرقدرت «پرسيل» هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      آخه چرا با حقه بازی دارید محصولاتتون رو نبلیغ می کنید

    • حسن

      باتشکر از شما به نظر من این تبلیغ نیست این معرفی دو تا محصول خوب و با کیفیته

    • سحر

      چطوری لکه سرکه رو از روی شالم پاک کتم

    • رامیلا

      سلام.من توآب تاید ووایتکس پالتو بارونی روشستم،دورنگ شده،نمیتونم رنگش کنم چون توش پلاستیکیه،لطفا راهنمایی ام.کنید،چکار میتونم بکنم؟پالتوم.نواه

    • فاطمه

      سلام برای از بین بردن لکه های روی ظروف آرکوپال ک لکه های زرد رنگ در وسط ظرف هست باید چیکار کرد و بخاطر چی اینطور شده؟

    • امیرحسین

      سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چجوری لکه آبغوره رو از روی پیراهن نخی پاک کنم؟

    • آیناز

      چه جوری لکه روی کیف مدرسه ای صورتی رنگ پاک کنم که دو رنگ نشه

    • قنبری

      سلام میخواستم بدونم چجوری لکه های سیاه که دراثرساییدن روی ظروف آکروپال میافته پاک میشه ممنون

    • بدون نام

      سلام چطور نقطه سیاه ک باچینی حک شده رومیشه پاک کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج