۴۹۹۴۸۸
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

مربیان ایرانی از تیم ملی فوتبال جدا شدند

در حالیکه مهدی تاج یکی دو ساعت پیش خبر داده بود که دستیاران ایرانی کارلوس کی روش فقط در بازی مقابل قطر در دوحه غایب هستند، اما خبرها حاکی از مسایل دیگری است.

وبسایت نود: در حالیکه مهدی تاج یکی دو ساعت پیش خبر داده بود که دستیاران ایرانی کارلوس کی روش فقط در بازی مقابل قطر در دوحه غایب هستند، اما خبرها حاکی از مسایل دیگری است.

امروز در فدراسیون فوتبال جلسه ای مهم بین دستیاران ایرانی کارلوس کی روش و مهدی تاج برگزار شد. جلسه ای که البته رسانه ای هم نشد ولی خروجی آن لحظاتی پیش مشخص شد. در این جلسه مهدی تاج آشکارا به برخی از دستیاران و حتی دیگر اعضای ایرانی کادر فنی یاعلام کرده که کی روش آنها را نمی خواهد و چند نفر دیگر هم باید منتظر تصمیم جدید کی روش بمانند.

در هر حال وقتی مربیان سوال کرده اند دلیل کی روش برای این کارها چیست که تاج توضیح می دهد کی روش خواسته پس از بازی با قطر جلسه بگذارد و بعد تصمیم بگیرد چه کسانی بمانند و چه کسانی برود.

چند مربی هم حسابی ناراحت شده اند و کار کی روش را غیر حرفه ای دانسته اند.برخی مربیان هم همانجا به تاج اعلام کردند که امکان ادامه همکاری با کی روش و تیم ملی وجود ندارد و کار آنها با تیم ملی به پایان رسیده است. ظاهرا کسانی که اعلام قطع همکاری کرده اند از قبل می دانستند که توسط کی روش کنار گذاشته خواهند شد.

کی روش قبلا به تاج اعلام کرده بود که دو عضو ایرانی کادر را نمی خواهد اما فدراسیون تا اردوی قبل از بازی با قطر صبر کرد و امروز به اعضای ایرانی اعلام شده که کی روش آنها را نمی خواهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • توماس

      و من می گویم هیچ بعید نیست این مربی توسط شیخ نشین های فاسد خریده شده باشد تا با تنش و تناقض کاری کند ایران صعود نکند. یک تیرو دو نشان :هم دل این شیخ نشین ها از عدم موفقیت ایران خنک شود هم کیروش به مربی گری در یکی از همین کشورها برسد و پولی به جیب بزند.
      تمام این ها هم یه نوع قرارداد با کیروش بر می گردد که پولش را پیشاپیش گرفته و در هر صورت متضرر نمی شود. همین است که همه جوره جولان می دهد. امروزه فوتبال فقط ورزش نیست، اعلام موجودیت است و کشورهای فاسد وهابی این را نمی خواهند

    • بدون نام

      واقعا متاسفم واسه فدراسیون که عرضه نداره جلو گیروش را بگیره چقدر این آقا واسه ایرانیان بی ادبی کرده آقا ما جام جهانی نمیخوام اگر هم بریم درگه خودمه آرم هستیم

    • بدون نام

      دمش گرم با اون کاری که تو بازی رفت جلوقطر کرد بایدم ازتیم ردش میکرد تا درسی مهم بگیرد

    • بدون نام

      خوب کاری برای جلوگیری از جوگیری بعضیها کرد
      تا درس بگیرند ورفتار درستی را یاد بگیرند

    • صالح

      توماس خوب شد پرفسور نشدی با این چرت و پرت گفتنت اینم نظر بود که تو دادی جمع کن خودت با این حرفای مسخرت

    • بدون نام

      مخاطب توماس:بهتره بری خجالت بکشی بدبخت.روت میشه این حرف رو بزنی؟کیروش بی غیرت نیست که بخاد برا نابودی ایران این کارو کنه.امثال شما که دشمن تیم ملی هستین باید برین خودتون رو اصلاح کنید.به کوری چشم همتون بازی هامون رو میبریم و صعود میکنیم تا بی غیرت هایی مثل شما بسوزین

    • مجتبی صادقی

      انصافا احسان پهلوان محسن مسلمان احسان حاج صفی حقشون بازی در بهترین تیم های برتر اروپا است...اگه قرارداد های چند میلیاردی کمتر بسته می شد الان بهترین لژیونر ها را در اروپا داشتیم .. بازیکن پولش رو میگیره و اصلا رقبتی نداره برای بهتر شدن...به گونه ایی تنبل شده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج