اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۹۹۹۳۷
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

داماد قاتل از قصاص نجات یافت

داماد کینه‌ توز که ۱۳ سال قبل با همدستی مادرزنش، سناریوی قتل پدرزن خود را طراحی و اجرا کرده بود به قصاص محکوم شد.

روزنامه ایران: داماد کینه‌ توز که ۱۳ سال قبل با همدستی مادرزنش، سناریوی قتل پدرزن خود را طراحی و اجرا کرده بود به قصاص محکوم شد.

اما درست زمانی که یک قدم با چوبه دار فاصله داشت با پرداخت ۱۴۰ میلیون تومان به همسرش (دختر مقتول) توانست رضایت او را جلب کند و از مرگ بگریزد. پرونده این قتل هفته گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران از جنبه عمومی جرم تحت رسیدگی قرارگرفت.

در این جنایت خونین که دهم بهمن سال ۸۲ در خیابان نبرد تهران رخ داد مردی به نام خلیل (۴۹ ساله) با پیچیدن رشته سیم به دور گردنش کشته شد. درجریان تحقیقات، کارآگاهان با کشف سرنخ‌هایی، فرامرز - داماد مقتول - را به اتهام قتل دستگیرکردند.

او نیز در بازجویی‌ها گفت: «نقشه قتل را مادرزنم طراحی کرد و من اجرایش کردم.» پس از این اعتراف‌ها، همسر قربانی جنایت نیز به اتهام معاونت در قتل شوهرش بازداشت شد. او نیز در بازجویی‌ها گفت: «دامادم فرامرز به اتهام سرقت و جعل در زندان دوران محکومیتش را می‌گذراند که پس از گرفتن مرخصی از زندان بیرون آمد. همان موقع به دلیل اختلاف‌های شدید با شوهرم، نقشه قتل خلیل ـ مقتول ـ را کشیدم و موضوع را با فرامرز در میان گذاشتم.»

بدین‌ترتیب قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری، فرامرز ـ متهم ـ را به قصاص محکوم کردند همچنین مادرزنش هم به حبس محکوم شد. پس از تأیید این حکم زمانی که فرامرز چند قدم با چوبه دار فاصله داشت با جلب رضایت دختر مقتول - همسرش - توانست از مرگ رهایی یابد.

آنگاه از جنبه عمومی جرم توسط قضات شعبه چهارم به ریاست قاضی عبداللهی و با حضور قاضی کیخواه - مستشار دادگاه - محاکمه شد که قضات او را به ۱۰ سال حبس محکوم کردند. مادرزن نیز همچنان دوران حبسش را می‌گذراند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باید اون زن لعنتی رو که نقشه قتل کشیده اعدم میشد وبعدش هم اون داماد آشغال که بدون دلیل در دام وسوسه مادر زنش افتاد و باعث قتل شد اعدام میشد
      لعنت برتو دختر بی عاطفه و بی غیرت که بخاطر پول ازخون پدرت بااین جنایت وحشتناک گذشتی
      این پول خوردن نداره مطمئن باش همین شوهرت و قاتل بابات
      یه روزی انتقام این 140میلیون و ازت میگیره منتظرباش

    • بدون نام

      در این دوره و زمانه با پول میتوان هرچه را خرید!!! اون دختر مقتول که رضایت برای شوهر قاتلش فراهم کرده!!! ای وای ای وای، هر وقت که به خونه پدرزن کشته شده اش با سلام صلوات باید و اون بالا بنشیند و به همسرش بگوید مثلاً ارواح پدرت فلان میشود یاد خیر!!! اون خانمه که پدرش به قتل رسیده بایستی در جا سکته بزند!!! اما کو غیرت!!! کو معرفت!!! باز خداوند پدر قاضی را بيامرزد و به او طول عمر با عزت عطا کند که جرم را از جنبه عمومی دیده، گرچه قاتل حبس ده سال را داشته و از سال 82 تا کنون دو سه سالی هم اضافه حبس طلب دارد، خلاصه من میخواهم این را بگم که وقتی برای یک جنایتکار که میمیرد نماز وروزه و حج و این جور چیزها را میخرند با پول هر کار غیر ممکن را میشود انجام داد چه برسد به پایمال کردن خون پدر بیچاره!!! که زبر صدها خروار خاک پوسیده شده است و دختر او با قاتلش همبستر میشود، ای وای ای ولی که حرمت پدر را بهم باد فنا داد!این دختره ناخلف!!! !!

    • بدون نام

      سلام. ای دختر مقتول زدی تو برجک همه پدرها، آخه این چه آتشی بود در وجودت که خون پدر را پایمال کردی. اوف به روت بیاد! یعنی ایمقده آتشت تند بود، حالا اگه قاتل بی طرف بود حرفی، ولی نه قاتلی که تا از زندان بیاد بیرون بیاد ور دلت بشینه ای بی حیا، خدا لعنت کنه،

    • شوفاژ

      طوطی کم پیدایی ها . نظر نمیدی .

    • محسن

      جه جالب مبگن بعد ۱۳ سال از وقوع قتل از پای چوبه دار با رضایت همسرش نجات پیدا کرد خدایی داریم با این قوانینی که داریم به کجا میریم رضایت رضایت بعد هم دوباره حتما باهم ازدواج میکنند

    • بدون نام

      ای کاش در مورد خیانت های از پیش طراحی شده را قانون باز نگریی کند .حکم همان باشد که صادر میشود . به دونبال راهی برای گذشت نباشد.
      این خانم در آینده نزدیک منتظر یک جهنم باید باشه

    • بدون نام

      بدون نام 09..15بانظرت کاملا موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج