۵۰۰۷۰۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ورود ناگهانی کرانچار از مسیر برانکو

اگر مصاحبه رسانه سپاهان به زلاتکو کرانچار را دیده باشید از شور و شعف عجیب مجری این گفت و گو تعجب می کنید اما بعد از دوره تلخ با عبدالله ویسی شاید حق با او باشد .

ورزش سه: اگر مصاحبه رسانه سپاهان به زلاتکو کرانچار را دیده باشید از شور و شعف عجیب مجری این گفت و گو تعجب می کنید اما بعد از دوره تلخ با عبدالله ویسی شاید حق با او باشد.

زلاتکو کرانچار درحالی برای سومین بار به ایران برمی گردد که در مرتبه های قبلی نیز شرایطی دشوار پیش روی او بود و دو ویرانه را تحویل می گرفت . اول ، تیم درهم شکسته پرسپولیس با مدیریت عجیب سازمان تربیت بدنی وقت و دوم ، سپاهان رده دوازدهمی که در تضاد بین بازیکنان و لوکا بوناچیچ به وضع بدی گرفتار شده بود .

کرانچار در این بین دو بار دیگر هم احتمال حضور در ایران را داشته ، اول بار ، جانشینی علی دایی در پرسپولیس و بار دوم هدایت تیم امید . دو موقعیتی که از پی هم از دست رفتند تا در تیم اول زمینه بازگشت برانکو ایوانکوویچ فراهم شود و در تیم امید هم محمد خاکپور کار را دست بگیرد و البته با شکست تمام کند ، درحالی که خود خاکپور مدافع حضور کرانچار در ایران بود .

این مربی خوش اخلاق و باشخصیت کروات که رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ دارد ، درپی تصمیم گیری درست مدیران وزارت ورزش (امیرخادم) و استخدام برانکو برای تکرار همان مدل به اصفهان رفته و هوشمندانه سپاهان را خانه اش می خواند اگرچه در این بین در دو تیم الاهلی قطر و دیناموزاگرب حضور داشته و موفقیتی را تجربه نکرده است . با این حال ، سابقه مناسب در سپاهان و دو قهرمانی لیگ و حذفی و البته اقبال هواداری ، مدیران سپاهان را مجاب به بازگرداندن او می کند تا بعد از آزمون و خطای شش هفته ای ، سپاهان مثل پرسپولیس پارسال در هیئت یک قهرمان وارد لیگ شود .

او جانشین عبدالله ویسی ، سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ شده است که سپاهان تاب و حوصله رژیم جدیدش را نداشت . مردی که اگرچه در اهواز به خواسته بزرگ خود رسید اما در نقش جهان هرگز محبوب سکوها نشد تا شاید دوباره با یک تیم دیگر استعداد و علاقه خود به مربیگری را به نمایش بگذارد .

کرانچار برخلاف حسین فرکی و عبدالله ویسی دو مربی قبلی مشکل بی اعتمادی هواداران را ندارد و می تواند با حوصله تیم مورد نظرش را در اصفهان بسازد ، جایی که تشنه بازگشت به سطحی است که به آن تعلق داشته و می خواهد قهرمان شود . با این وصف ، سپاهان سال 96 ، یک مدعی جدی در لیگ خواهد بود ، به خصوص که آنها یکی از زیباترین و بهترین ورزشگاه های ایران را نیز در اختیار دارند . نقش جهانی که اگر چه افتتاحش طول کشید اما عمر مربیگری کرانچار به حضور در آن قد داد تا شاید فصل بعد ، سپاهان با هواداران پرشورش ، هیجان جدید لیگ باشد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بردرد سپاهان نمیخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج