۵۰۰۹۲۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

پیام نوروزی روحانی به سران ۱۱ کشور

رئیس‌جمهور، صلح و اتحاد در منطقه باستانی نوروز را خواسته ملت‌های معتدل دانست و گفت: جهان امروز بیش از هر زمان دیگر، به امیدی نیاز دارد که در پرتو آن کشورها را به جای تقابل، به تعامل دعوت نماید.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز دوشنبه در پیام‌های جداگانه خود خطاب به سران ۱۱ کشور منطقه که نوروز را جشن می‌گیرند، اظهارداشت: نوروز زیباترین جشن طبیعت است که با گذار از زمستان به بهار، امید و سرسبزی را به ارمغان می‌آورد؛ این جشن نماد اعتدال، آرامش، گرمی، روشنایی، فراوانی و طراوت است که خداوند بزرگ به انسان ارزانی می‌دارد. اعتدالی که ریشه در تحولات طبیعت و باورهای دین و احکام اسلام رحمانی دارد.

وی صلح و اتحاد در منطقه باستانی نوروز را خواسته ملت‌های معتدل دانست و گفت: جهان امروز بیش از هر زمان دیگر، به امیدی نیاز دارد که در پرتو آن، محبت، عشق و صمیمیت را ارج نهاده و کشورها را به جای تقابل، به تعامل دعوت نماید؛ چرا که ملت‌ها با تمسک به امید، صلح و آرامش می‌توانند در پرتو اتحاد و تعامل با یکدیگر، با چهره زشت و ناپسند برآمده از کج فهمی از دین و افراط‌گرایی قبیله‌ای که حاصل آن تروریسم است، مقابله نمایند.

رییس‌جمهوری در پایان پیام خود خطاب به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان ، قرقیزستان ،هندوستان و ازبکستان، سالی مملو از شادکامی را برای مردم این کشورها آرزو کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیا به ما پیام و تبریک میدن ولمون کن تورو خدا

    • امیرو

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      اونابایدپیام بدن ن تو

    • امیر

      درود به رئیس جمهور محترم ایران که رفتار و منش سیاسی و احترام متقابل رو میفهمد و من به شخصیت اقای روحانی میبینم که اگر تندروها و رقیبانش چوب لای چرخ دولتش نمیگذاشتند و تخریب نمیکردند با بیشتر کشورهای دنیا مراودات تجاری و اقتصادی و سیاسی میداشت. کشورها و سرمایه گذاران وقتی میبینند، که خودمان، همدیگر را تخریب میکنیم و به هم احترام نمی گذاریم، اونا هم سو استفاده از ما میکنند. هدف تندروها و احمدی‌نژادیها، ترساندن و خراب کردن روابط سیاسی ایران با کشورهای دیگر بود. آنها میدانند که اگر برجام و تحریم ها کامل برداشته میشد، شکست سنگینی برایشان رقم می‌خورد. از این رو اگر دولت روحانی آب میخورد، آنها خواهان تحقیق و تفحص در مجلس بودند، در صورتی که در دوره احمدی‌نژاد همین اشخاص دم نمیزدند و سکوت میگردند، مردم در انتخابات جدید جواب این ریاکاریها و بد ذاتیهای سیاسی این متحجرین و دلواپسان و احمدی نژادی ها رو با درایت سیاسی که دارند به خواست خدا، خواهند داد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج