جاباما
۵۰۰۹۵۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

پرتقال های درجه یک بازار تمام شد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با اشاره به کاهش تقاضا برای خرید میوه در آستانه نوروز گفت: پرتقال های درجه و یک در میادین میوه و تره بار به پایان رسیده وشاهد افزایش قیمت موز درسطه شهر هستیم.

خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با اشاره به کاهش تقاضا برای خرید میوه در آستانه نوروز گفت: پرتقال های درجه و یک در میادین میوه و تره بار به پایان رسیده وشاهد افزایش قیمت موز درسطه شهر هستیم.

علی مهاجران، در خصوص تغییر قیمت انواع میوه در ساعات پایانی سال بیان کرد: قیمت هر کیلو خیارگلخانه ای با کاهش 500 تومانی نسبت به روز گذشته به سه تا چهار هزار تومان رسیده و هرکیلو خیار بوته ای نیز 1500 تا 2500 تومان به فروش می رسد.

وی با اشاره به وفور پرتقال در میادین میوه و تره بار گرفت: پرتقال در میادین میوه و تره بار به وفور موجود است که در این میان پرتقال والنسیا کلیویی 6000 هزار تومان و پرتقال جنوب درجه دو و سه 8500 تا 9000 تومان و درجه یک به کیلویی 12000 هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با بیان اینکه پرتقال های قاچاق در میادین میوه و تره بار عرضه می شود، گفت: پرتقال های مصری و ترکیه ای در ظرف های ایرانی در میادین میوه و تره بار عرضه می شود که در این میان پرتقال های مصری دارای کیفیت بسیار مطلوبی همانند پرتقال درجه یک جنوب بوده و کیلویی 12000 هزار تومان به فروش می رسد.

وی در این باره تاکید کرد: در میان پرتقال های قاچاق پرتقال های ترکیه ای نیز وجود دارد که یخ زده بوده و بی کیفیت است که قیمت هر کیلو از این محصول به 3900 تومان رسیده است.

مهاجران با بیان اینکه پرتقال های مرغوب در میادین به اتمام رسیده ، گفت: پرتقال های مرغوب داخلی از جمله تامسون در میادین میوه وتره بار به پایان رسیده و یا بعضا در مغازه های دپو شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تصریح کرد: 5 تا 6 درصد سیب های موجود در میادین سیب میانه است که قیمت این محصول 7500 تومان بوده و در این میان 80 درصد سیب ها مشتری نداشته و قیمت آن در نوع سفید کیلویی 5000 تومان وقرمز به کیلویی 4000 هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از امروز تا روز چهارم و پنجم فروردین ماه سردخانه ها تعطیل خواهد شد، گفت: از امروز تا چهارم یا پنجم فروردین ماه سردخانه ها خواهد شد و طرح تنظیم بازار برای عرضه سیب و پرتقال مجددا از پایان تعطیلات نوروزی شروع می شود که با وجود تقاضای مردم از بازار پیش بینی برای افزایش قیمت میوه نداریم.

مهاجران در خصوص قیمت کیوی اظهار کرد: قیمت هر کیلو کیوی امروز با افزایش 500 تومانی در نوع درجه یک از 4500 تومان به 6000 تومان و در نوع درجه دواز 3500 تومان به 4000 تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با بیان اینکه قیمت موز در آخرین روز سال با افزایش بسیاری رو به رو بوده گفت: هر کیلو موزدر یک ماه گذشته حداقل 1000 تومان افزایش داشته وامروز از قیمت 4500 تومان به 6000 تومان رسیده است که در این شرایط فروشندگان از جو بازار سوء استفاده کرده و قیمت این محصول را با وجود شرایط بازار میوه افزایش داده اند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: با توجه به باقی ماندن سیب و پرتقال‌های درجه دو و سه در میادین میوه و تره بار و نداشتن مشتری تقاضا برای بار میوه در آستانه سال نو کاهش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضولباشی

      خوش بحال اونهایی که خوردند خدابه سپرده های بانکی شون برکت بدهد که درامدبی دردسرباشون داره

    • کارشناس پرتقال

      شروور تحويل مردم ميده !
      پرتقال کيلويى 12000 تومان !

    • احمد

      فقط روعسا جای خودشون رو بگیرند .برای هر جا وبعد اینطوری که گران میشه بگه نیست دزد بازار فردا ی قیامت بخدا باید همین اشخاص راحت میگن پرتقال نیست یا پرتقالهای پوک به خورد ملت میدن همه مسولین باید جواب گو باشند.ولی جوابی ندارند بیدار شید که فردا دیر است بخدا دیر است به خودتون بیاد.

    • بدون نام

      آقای روحانی یه خورده به فکر مردم بدبخت باشید امسال شب عید کاری کردی که مردم یک کیلو سیب نتونن بخرن جواب خدا را چه جوری میخوای بدی آدم مرگ بخوره بهتره تا میوه ۱۲۰۰۰تومنی بخوره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج