۵۰۱۶۲۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

چهره هایی که امروز نامزد انتخابات شورا شدند

سومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه دوم فروردین ۹۶ آغاز شد که ۳۶۴۲۲ نفر تا پایان وقت اداری دومین روز با حضور در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: سومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه دوم فروردین ۹۶ آغاز شد که ۳۶۴۲۲ نفر تا پایان وقت اداری دومین روز با حضور در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

در روز سوم افرادی از جمله؛ محمدمهدی تندگویان، کمال علی‌پور، محسن نایبی، علیرضا فغانی، علی‌سلطانی‌فر ، ... و برای ثبت‌نام و داوطلبی کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران اقدام کرده‌اند.

* بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری و حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی نیز از جمله کسانی بودند که در ساعات اولیه ثبت نام جهت بازدید از مراحل ثبت نام در فرمانداری حاضر شدند و ثبت‌نام نکردند.

در روز دوم نیز شخصیت‌هایی از جمله؛ رضا ایرانمنش، محسن پیرهادی، محمدعلی زم، حسن رسولی، اسماعیل دوستی، غلامعلی رجایی، مهدی خورشیدی، علیرضا دهقان، مجید نصیرپور، مجتبی حسینی توسل،مصطفی سلیمی و ... برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داوطلب شده‌اند.

در روز اول نیز شخصیت‌هایی از قشرهای متفاوت از جمله؛ شهربانو امانی، ابراهیم اصغرزاده، هادی ساعی، عبدالحسین مختاباد ، انصاری، حقانی ، علی صابری ، مرتضی الویری و ... با پایگاه‌های سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و هنری و .. تاکنون برای کاندیداتوری در این انتخابات ثبت نام کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهداد سليمي از شهرداري و مديريت چي ميدونه آخه؟! جمع كنيد بساط خواننده ها و كشتي گيرها و وزنه بردارها رو از شوراي شهر توروخدا

    • بدون نام

      والا بخدا امدن سایی شرم اور است کسی که ارزش اتش نشنانهای مظلوم وشهید را با مدال سنجید نشان داد از معرفت فقط شعار بلد است او همان بهتر که برود مدالهایش را وزن کند بعضی کلمات وحرفها سنگین است هیچوقت از ذهن پاک نمیشود مانندجدیدی

    • بدون نام

      همین مونده بهداد سلیمی با اون حجاب خانومش بشه عضو شورای شهر. اینا چرا تو شهر خودشون نمیرن کاندید بشن. این همه فارغ التحصیل شهید بهشتی و دانشگاه تهران و شریف و علم وصنعت و فردوسی و شیراز و اصفهان و با بالاترین مدرک تحصیلی هستن اونوقت هر ورزشکاری از باباش قهر میکنه پا میشه میره کاندید میشه بعدم شاخ بز هواله میده به مردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج