۵۰۱۷۱۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ ها

سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه‌های متعدد بارشی به کشور خبر داد و اعلام کرد احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در بسیاری از استانهای کشور وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی کشور در نخستین اطلاعیه خود در سال ۹۶ به تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی کشور در روزهای آتی پرداخت که متن آن به شرح ذیل است:

پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۳: بارش باران و برف در کردستان، همدان، زنجان و در نیمه جنوبی استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش باران و در ارتفاعات برف؛ در لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان و مازندان بارش باران گاهی با رعد و برق؛ در قم بارش باران گاهی با رعد و برق همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در ایلام، کرمانشاه، خوزستان، فارس و بوشهر.

جمعه ۱۳۹۶/۰۱/۰۴: بارش باران و برف در کردستان، همدان، مرکزی، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در لرستان، سمنان و مازندران؛ بارش باران گاهی با رعد و برق همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در هرمزگان، فارس، بوشهر، جنوب و غرب کرمان و برخی مناطق اصفهان.

شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۵: بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، کرمان، هرمزگان؛ بارش باران و برف در اردبیل، کردستان، زنجان، همدان و مرکزی؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در لرستان، گیلان، مازندران؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف در استان های البرز، قزوین، تهران، سمنان، خراسان رضوی؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در ایلام، شمال و شرق خوزستان، خراسان جنوبی و کرمانشاه.

یکشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۶: بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در شمال و غرب کرمان، نیمه جنوبی فارس، خراسان جنوبی؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در خراسان شمالی و خراسان رضوی.

شایان ذکر است از امشب تا ظهر فردا بدلیل وزش باد شدید در خوزستان و جنوب شرق عراق رخداد گرد و خاک در خوزستان دور از انتظار نیست.

انتظار می رود که بارش برف در جاده های کوهستانی شمال غرب، دامنه های البرز و دامنه های زاگرس مرکزی موجب لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ها و گردنه‌های کوهستانی شود؛ با توجه به پیش‌بینی شرایط جوی فوق، توصیه می‌شود جهت جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی، تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجیبه مثل اینکه استان اصفهان زیر پونس ناپدید شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج