۵۰۱۷۲۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بیلان پرسپولیس در سال ۹۵: شاهکار!

پرسپولیس از نظر فوتبالی در سال۹۵، روزهای بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشت.

آی اسپورت: پرسپولیس از نظر فوتبالی در سال۹۵، روزهای بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشت.

اگرچه سرخپوشان در این سال هیچ جامی نبردند و در یك قدمی فتح لیگ پانزدهم ناكام ماندند اما از نظر آمار و ارقام عملكرد خارق‌العاده‌ای داشتند و بیشتر مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

۷۴، عدد پرسپولیس

شاگردان برانكو در سال95 كلا 31بازی لیگی برگزار كردند. این سال برای آنها از برد 3 بر 2 برابر سیاه‌جامگان در روز 15فروردین شروع شد و با برتری یك بر صفر مقابل استقلال خوزستان در روز 20اسفند به پایان رسید. از این 31بازی، پرسپولیسی‌ها 23دیدار را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند كه یك آمار درخشان است. این یعنی آنكه پرسپولیس در سال خورشیدی رو به پایان، 74درصد مسابقاتش را با پیروزی پشت سر گذاشت. این تیم همچنین در 5مسابقه هم مساوی كرد و البته سه بار هم برابر رقبا تن به باخت داد. قرمزها در سال95 از مجموع 93امتیاز ممكن، 74امتیاز به دست آوردند. جالب است كه آنها در سال اخیر هم 74امتیاز به دست آورده‌اند و هم 74درصد بازی‌هایشان را برده‌اند. در مجموع این آمار درخشان، به نوعی غیرقابل تكرار به نظر می‌رسد و بعد از ثبت یك نایب‌قهرمانی در لیگ پانزدهم، حالا پرسپولیس را در آستانه قهرمانی در لیگ شانزدهم قرار داده است.

با شاهكار گلرها

پرسپولیس در تمام طول سال۹۵ تنها در سه بازی تن به شكست داد كه هركدام از آنها شرایط خاص خودشان را داشتند. جالب اینجاست كه دو باخت از این سه شكست برابر علیرضا منصوریان به ثبت رسید. بار اول مربوط به هفته بیست‌وهشتم لیگ پانزدهم بود كه نفت در ورزشگاه آزادی با دو گل قرمزها را شكست داد و مانع از قهرمانی این تیم شد، مرتبه دوم هم به همین داربی آخر تهران برمی‌گشت كه استقلال ناباورانه با نتیجه سه بر دو از سد رقیب سنتی‌اش گذشت. وجه مشترك این هر دو شكست، علاوه بر حضور منصوریان مربوط به شاهكار دروازه‌بان‌های پرسپولیس می‌شد. در بازی با نفت سوشا مكانی لایی خورد و در مسابقه با استقلال هم علیرضا بیرانوند یكی از ضعیف‌ترین گلری‌های عمرش را انجام داد.
باخت سوم هم در هفته چهاردهم لیگ امسال برابر ذوب‌آهن رقم خورد؛ جایی كه رادوشویچ از دفع شوت مهلك احسان پهلوان عاجز ماند و پرسپولیس برای نخستین بار در فصل جاری برابر یكی از رقبایش به زانو درآمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگی چیزی دیگه ای نداری بگی سه تا سه تا خوردن افتخار نیست هر وقت رفتید آسیا همون اول کار رسوا برگشتید افتخارات امسالتون با رسوایی تو قطر کامل شد عید امسال تو کام لنگیا زهر مار شد

    • پرسپولیس قهرمان

      اقای که نظر میدی شما که زودتر باخت اوردیدزورت میاد

    • پروین دایی کریمی طارمی

      نترسبدکیسه هاکاری باهاتون ندارن برین عیددیدنی.....خاطرجمع باشیدوقت زیاده ازپسربوشهری لایی بخورید

    • بدون نام

      کیسه کشا ،شماها همونایی هستید که نیم فصل اول تو قوطی بودید و به علی بد و بیراه می گفتید.حالا با دو تا بکش زیرش و اتوبوسی و درجا زدن تیم های دیگه هولوپی افتادین سوم جدول هوا ورتون داشته گواینکه هنوزم 12 تا زیر مایین.دربی رو هم به اذعان همه با اشتباه خودم ما بردین نه کار خودتون.گروه آسيا یی تون هم که گروه کوچه درختی آسيا ست با این حال یه باخت شیرین هم دادید.پس همین جایگاه رو بچسبین تا بیشتر از این رسوای عالم نشدید.بدبختهای وطن فروش،شما برید تو پبچ الهلال از دکل عرب ها بالا برید که تخصص شما فقط همینه وگرنه افتخار ديگه ای ندارید که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج