اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۲۹۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مداوای بیش از هزار مسافر نوروزی در مراکز درمانی

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه درحوادث ترافیکی نوروزی بیش از ۱۷۲۳ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفت: امدادگران اورژانس ۱۱۵ در ۵ روزنخست، ۸ هزار و ۵۳۹ ماموریت انجام دادند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه درحوادث ترافیکی نوروزی بیش از ۱۷۲۳ بیمار و مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفت: امدادگران اورژانس ۱۱۵ در ۵ روزنخست، ۸ هزار و ۵۳۹ ماموریت انجام دادند.

مجتبی خالدی با بیان این مطلب، به تشریح ماموریت های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ در پنجمین روز از سال جدید پرداخت و اظهار داشت: یک هزار و ۸۵۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۶ هزار و ۶۸۹ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بود.

وی یادآور شد: در حوادث ترافیکی، یک هزار و ۷۲۳ بیمار و مصدوم و در حوادث غیر ترافیکی دو هزار و ۷۵۹ بیمار و مصدوم توسط اورژانس به بیمارستانها و مراکز درمانی منتقل شدند و علاوه بر این، ۲۴۷ نفر در حوادث ترافیکی و یک هزار و ۶۱۲ نفر نیز در حوادث غیر ترافیکی، در محل، به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به ارائه خدمات اورژانس به بیماران مختلف، خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، خدمات فوریت های پزشکی توسط اورژانس به ۸۴۳ بیمار تنفسی، ۸۶۲ بیمار قلبی، ۲۶۸ بیمار با مسمومیت گوارشی و ۶۱ بیمار با مسمومیت گازCO(مونوکسیدکربن) ارائه شد.

خالدی، تعداد ماموریت های انجام شده توسط اورژانس هوایی در طرح سلامت نوروزی را ۴۵ ماموریت عنوان کرد و از انتقال ۶۸ بیمار و مصدوم در حوادث ترافیکی و ۲۵ بیمار و مصدوم در حوادث غیر ترافیکی توسط بالگرد های اورژانس هوایی به بیمارستانها و مراکز درمانی خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج