جاباما
۵۰۳۳۹۶
۱۰ نظر
۵۰۲۵
۱۰ نظر
۵۰۲۵
پ

شباهت حمید لولایی به روحانی دردسرساز شد

شباهت حمید لولایی به حسن روحانی رئیس‌جمهور باعث شد عوامل سازنده فیلم سه بیگانه برای ایجاد تغییرات و حذف برخی صحنه‌ها تحت فشار قرار گیرند.

خبرگزاری فارس: شباهت حمید لولایی به حسن روحانی رئیس‌جمهور باعث شد عوامل سازنده فیلم سه بیگانه برای ایجاد تغییرات و حذف برخی صحنه‌ها تحت فشار قرار گیرند.
شباهت حمید لولایی به روحانی دردسرساز شد

فیلم سینمایی «سه بیگانه» کمدی اجتماعی است که برپایه طنز موقعیت ساخته شده و با حضور بازیگران نام آشنا در حوزه طنز توانسته نظر مخاطب را به خود جلب کند. یکی از شخصیت‌های داستان را حمید لولایی عهده دار است که گریم آن به گونه ای طراحی شده که شباهت زیادی به رئیس جمهور (حسن روحانی) دارد و این شخصیت‌ با موقعیت‌هایی که برایش ایجاد می‌شود صحنه‌هایی خلق می‌کند که باعث خنده مخاطب می‌شود.

براساس شنیده‌های خبرنگار ما از ابتدای اکران این فیلم به دلیل شباهت زیاد شخصیت روحانی فیلم (حمید لولایی) به رئیس جمهور از سوی وزارت ارشاد به سازندگان اثر اعلام شده که بخش‌هایی از فیلم باید اصلاح شود. اما به دلیل تعطیلی لابراتوارها سازندگان امکان اصلاح نداشتند.
با پایان تعطیلات نوروزی نیز دوباره مدیران ارشاد خواستار تغییر در فیلم شدند و فشارها همچنان بر عوامل وجود داشت که برخی صحنه ها که برای مخاطب دلنشین است از فیلم حذف شد. یکی از صحنه هایی که به نظر می‌رسد مد نظر ارشاد است صحنه ای است که در تبلیغات فیلم هم از آن استفاده شد و کلید به شخصیت روحانی از سوی همسایه‌های آپارتمان ارائه می‌شود.

شنیده‌ می‌شود شباهت ظاهری حمید لولایی به حسن روحانی باعث شده تا برای نمایش فیلم در برخی از استان‌ها پخش کننده فیلم تحت فشار قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      ازادی رسانه مد نظر دولت محترم کوششششش.

    • بدون نام

      این کجاش شبیه به دکتر روحانی است ؟

    • بدون نام

      حالا شبیه باشه مگه چی میشه؟

    • بدون نام

      خیلی هم دلتون بخاد مگه چیه هندمند کشورمونه .خدا حفظش کنه .

    • بدون نام

      بهانه بنی اسراییلی همینه

    • بدون نام

      وامابعد یک سریالی بودبنام شهرقشنگ که سناریو خبرنگاری وروزنامه داشت باشرکت استادفتحعلی اویسی امیرجعفری ووو که یک هنرپیشه قدیمی بنام محمودبصیری دراین سریال نقش آبدارچی شرکت را ایفا مینمود این آقامحمودبصیری شباهت عجیبی به محموداحمدی نزاد داشت که انگارهمزادهمدیگربودند که پس از روی کارآمدن دولت مختلس دستپاک نهم ودهم دیگرعذرایشان رابخاطرشباهت به احمدی تزاد خواستندودرطی مدت هشت سال ایشان خانه نشین شد چون نقش اقای بصیری یک نقش کمدی و داش مشتی بود وباعث خنده بینندگان بود طفلکی توسط ضرغامی بایکوت گردیدکه وجودایشان باعث طنز درجامعه نسبت به احمدی نزاد دستپاک لیست درجیب بغل نشود که بعداز دفع فتنه وشر دولت دستپاک ومختلس مجددا جذب گردید الباقی نقدبعهده. خوانندگان محترم

    • بدون نام

      اصلان آرایشگاه زیبا هم شبیه یه بنده خدایی بود . . .

    • بدون نام

      اخه همه چی مارو اصوله نمیشه باهاش شوخی کرد !!!!

    • بدون نام

      اخه چه شباهتی بین این دونفره.حمید لولایی کجا روحانی کجا.بهترین گریمور دنیا بیاین نمیتونن لولایی رو شبیه روحانی بکنن.لباس روحانیت پوشیده شما فکر کردین .لباسش چرا

    • ناشناس

      یعنی ایران اگر به این چیزا گیر ندن عجیبه تو هیچ مساله ای ازادی نداریم در ایران دانشگاه محل کار خیابون پارک هیچ گونه ازادی نداریم تو گرمای ۶۰ درجه خوزستان میگن شیشه ماشین دودی نکن پرده افتابگیر نزن اینا دیگه چی میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج