۵۰۳۴۷۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

مینو خالقی: کاندیدای شورای شهر نمی شوم

یک فعال سیاسی با ابراز امیدواری نسبت به کمرنگ شدن رویکرد سیاسی در شوراهای آتی گفت که ایفای نقش نظارتی شوراها نیازمند دیدگاهی حق محور و زبانی حق گو به دور از ملاحظات سیاسی است.

خبرگزاری ایلنا: یک فعال سیاسی با ابراز امیدواری نسبت به کمرنگ شدن رویکرد سیاسی در شوراهای آتی گفت که ایفای نقش نظارتی شوراها نیازمند دیدگاهی حق محور و زبانی حق گو به دور از ملاحظات سیاسی است.

مینو خالقی با اشاره به گمانه زنی‌ها درباره حضورش در انتخابات شورای شهر، گفت: صحبت‌ها و توصیه هایی برای کاندیداتوری من در انتخابات شورای شهر تهران وجود داشت که در نهایت جمع‌بندی من به گونه دیگری بود. من در سال ۹۴ مورد اعتماد مردم اصفهان جهت انجام وظیفه مهم نمایندگی مجلس و تاثیرگذاری در امر تقنین کشور، قرار گرفتم و بسیاری اهداف و اولویت ها برای من به عنوان یک حقوقدان در بخش تقنین و سیاست‌هایی بود و هست که در سطح ملی تاثیر گذار است.

او افزود: خصوصا در بخش محیط زیست و همچنین مسائل و معضلات اجتماعی، افکار و برنامه هایی را داشته و دارم که فکر می کنم اگر این موقعیت فعالیت تا کنون در مجلس فراهم نشده، با لطف مردم در بخش های دیگر قابل پی گیری و ادامه است و به نظرم این اهداف در چارچوب مسایل شورای شهر یا بعضا نمی گنجد و یا بسیار محدود می شود، اما مسلما از حضور افراد توانمند حمایت خواهم کرد.

این فعال سیاسی ادامه داد: امیدوارم شاهد حضور افراد دغدغه مند و پاکدست، به خصوص زنان و جوانان پرانگیزه در شوراهای آتی باشیم. کسانی که به خصوص دغدغه مسایل محیط زیست شهری و میراث فرهنگی را دارند و لفظ محیط زیست تنها ابزار و شعار تبلیغاتی انتخاباتی آنها نیست.

خالقی یادآور شد: شهرداری ها با بودجه های کلانی که در دست دارند و بعضا از بودجه نهادهای دولتی بسیار فراتر است، می توانند نقش مهمی در حل معضلات اجتماعی محیط زیستی و ایمن سازی شهرها داشته باشند که در این راستا شورای شهر باید نقش نظارتی خود را به خوبی ایفا کند و برای این نظارت دیدگاهی حق محور و زبانی حق گو به دور از ملاحظات سیاسی، نیاز است.

او در پایان تصریح کرد: امیدوارم شوراهای آتی حداقل کمی رویکرد سیاسی خود را کمرنگ تر کنند و بدانند اگر مسایل مربوط به محیط زیست شهری را فقط به عنوان شعار و جذب رای مردمی استفاده کنند و در عمل هیچ حرکت قابل توجهی انجام ندهند، منافع بلندمدت ملت کشور به خطر می افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قهر کردی!!!!؟؟؟؟

    • بابک اشتهاردی

      قول میدم خانم خالقی توانتخابات شرکت ورای هم میاره.حالامیبینید.

    • روح ک ش

      تورو خدا کاندید شو التماس میکنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج