۵۰۴۰۸۱
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

ظریف مطرح کرد:

امکان استفاده روسیه از پایگاه‌های نظامی ایران

وزیر خارجه کشورمان گفت روسیه می‌تواند بصورت «موردی» از پایگاه‌های نظامی ایران برای حمله به تروریست‌ها در سوریه استفاده کند.

خبرگزاری فارس:«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد روسیه می‌تواند از پایگاه‌های نظامی ایران برای عملیات علیه تروریست‌های سوریه استفاده کند.

ظریف که اکنون در روسیه به سر می‌برد، طی گفت‌وگو با خبرنگار «رویترز» ضمن اعلام این خبر تاکید کرد استفاده روسیه از پایگاه‌های ایران برای حمله به گروه‌های تروریستی در سوریه بصورت «موردی» خواهد بود.

وی همچنین افزود در نشستی که روز سه‌شنبه (امروز) با مقامات روسیه در کاخ کرملین خواهد داشت، درباره مسائل منطقه‌ای مخصوصا بحران سوریه گفت‌وگو خواهد کرد.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی جالبه همین اصلاح طلبان موقع آقای احمدی نژاد شعار مرگ بر روسیه و مرگ بر چین سر می دادند اما نوبت بخودشون رسیده پایگاه به روسیه می دهند خدا جای حق نشسته ببینید چطور رسوا میکند

    • بدون نام

      چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      درود به وزیر خارجه که مجوز استفاده از تمام پایگاههای نظامی ما را به کشور دوست و برادر و قابل اعتماد روسیه اعطا کرده اند. این پایگاه ها باید همیشه در اختیار روسها باشد. چون تاریخ ثابت کرده است که روسها موچککترین چشمداشتی به خاک ما ندارند و حتی برای خوشایند ما حاضرند قسمتهایی از خاک خود را هم به ما بدهند.

    • شکیبه

      منزل خودشونه.

    • بدون نام

      با این حساب روسیه میتونه علاوه بر اینکه از این پایگاهها علیه تروریستها اقدام کنه میتونه شناساییهای کاملی از مناطق خاصی از ایران انجام بده که بعدا و در مواقعی که نیاز داره از این اطلاعات علیه ایران استفاده کنه و یا ایران را تحت فشار قرار بده که اگه فلان کار رو انجام ندی یا فلان مسئله اتفاق نیفته به دشمنانت اطلاعات مورد نظر رو میدم

    • بدون نام

      هر لحظه از این باغ بری میرسد این میشه ازدست دادن استقلال ، مبارکه

    • بدون نام

      اینجانب و هر ایرانی غیرتمند با این ایده مخالف است .امریکا و روسیه وهر قدرتی دیگر دنبال منافع خودشه.رهبری میفرمایند"هر وقت تفکر انقلابی و جهادی داشتیم پیشرفت کردیم وگرنه به عقب برمیگردیم .تفکر انقلابی یعنی نه شرقی نه غربی.جهادی یعنی محکم و بدون واهمه جلو ابرقدرت ایستاد.بابا اگر به روسیه این امتیاز بدیم اقتدارمون چه میشه؟اونها می نازن به ادوات و سلاح و ما می نازنیم به روحیه ی جهادی.عامل پیروزی همان ایمان و روحیه است که الحمداله در بین مردم شریف و جان برکف ایران وجود دارد و خواهد بود

    • بدون نام

      خدا رحم کند ما گناهی نداریم خدایا خودت درست کن تو میتونی و بس

    • بیات

      امکان نداره مسئولین همچین کاری کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج