۵۰۴۳۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آرژانتین در غیاب مسی غافلگیر شد

آرژانتین در نبود مسی دوباره طعم تلخ شکست را چشید.

وبسایت نود: آرژانتین در نبود مسی دوباره طعم تلخ شکست را چشید.

آلبی سلسته که در غیبت مسی آمار خوبی ندارد، مقابل بولیوی شکست تلخی را پذیرفت تا از صدر جدول فاصله بگیرد.

در هفته چهاردهم از دور مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی بامداد چهارشنبه بولیوی در ورزشگاه هرناندو سیلس میزبان آرژانتین بود. قضاوت این بازی برعهده رولدان بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

بولیوی

کارلوس لامپه، چاماچرو، آرسه، بخارانو، مارتینز، کاسترو، رالدس، وایر، فلورس، اسکوبار، زنتنو

آرژانتین

رومرو، رونکالیا، روخو، فونز موری، موساچیو، پرز، بانگا، دی ماریا، پیزارو، پراتو، کوریا

نکته مهم این بازی، پیش از شروع مسابقه رقم خورد که باعث شد سرمربی آرژانتین در ترکیب تیمش تغییر ایجاد کند. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتین به دلیل توهین به کمک داور بازی با شیلی، ۴ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. به این ترتیب آرژانتین در حالی مقابل بولیوی قعرنشین به میدان رفت که رکورد خوبی بدون مسی در بازی های ملی نداشته است.

همین اتفاق هم افتاد و شاید شوک عدم حضور مسی در زمین باعث شد آرژانتین در ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه نخست حرفی برای گفتن مقابل بولیوی قعرنشین نداشته باشد. تا اواسط نیمه اول بولیوی میزبان کاملاً بر بازی تسلط داشت و آن ها بودند که موقعیت های بیشتری را به نسبت حریف بزرگ خود خلق کردند. بهترین موقعیت بولیوی در ۲۰ دقیقه نخست، توسط کاسترو رقم خورد که شوت او از فاصله ۳۰ یاردی راهی به دروازه پیدا نکرد.

اما بالاخره آرژانتین هم خودی نشان داد و در دقیقه ۲۷ توسط شوت دی ماریا یک موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد. دو دقیقه بعد کوریا موقعیت خوب دیگری را برای دی ماریا فراهم ساخت، اما ستاره پاریسن ژرمن در گل کردن توپ ناکام ماند. در حالی که آرژانتین می توانست به گل برسد، این بولیوی بود که موفق شد بازی را ۱-۰ کند.

دقیقه ۳۱: بولیوی مزد بازی جسورانه و برتری نسبتاً محسوس خود را گرفت و با سانتر اسکوبار و ضربه سر دیدنی آرسه، دروازه رومرو را باز کرد تا از حریف نامدار خود پیش بیفتد.

به جز مصدومیت فونز موری که باعث شد این بازیکن زمین بازی را ترک کند و کاروزو جای وی را بگیرد، اتفاق خاص دیگری در نیمه اول نیفتاد تا بولیوی با یک گل برتری به رختکن برود.

نیمه دوم اولین موقعیت بازی دوباره نصیب دی ماریا شد، اما باز هم این بازیکن در گلزنی ناکام ماند تا این که بولیوی گل دوم را هم به ثمر رساند تا شرایط برای آرژانتین سخت تر از قبل شود.

دقیقه ۵۲: حرکت خوب فلورس با پاس وی همراه شد، مارتینز مورنو به خوبی توپ را کنترل کرد و با یک ضربه تمام کننده بازی را ۲-۰ کرد.

بعد از خوردن گل دوم، بولیوی عقب تر نشست و این آرژانتین بود که سراپا حمله شد و مالکیت بازی را در دست گرفت. آگوئرو هم در دقیقه ۵۶ به بازی آمد تا برای میهمان راه گشا باشد.

آرژانتین علیرغم آن که در نیمه دوم مالکیت کاملاً بیشتری روی توپ و میدان داشت ولی به موقعیت های خیلی زیادی دست نیافت. طی دو صحنه پراتو در موقعیت خیلی خوبی قرار گرفت ولی در نهایت هیچ یک از این دو موقعیت راه به جایی نبردند تا بازی همچنان ۲-۰ بماند.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی مسابقه، نظم کمتری هم در بازی آرژانتین مشاهده می شد و کار بولیوی برای دفاع از اندوخته هایش راحت تر شده بود. در نهایت این بازی با برتری غافلگیرکننده بولیوی پایان یافت تا این تیم بعد از کسب یک برد در شش بازی اخیر در دور مقدماتی، دوباره رنگ برد را ببیند.

آرژانتین هم بعد از دو برد خوب مقابل شیلی و کلمبیا، دوباره شکست خورد. آن ها با این باخت، فعلاً به رده چهارم سقوط کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج