۵۰۴۵۹۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

تقویت معیشت خانوارها؛ اولویت‌ مهم اقتصاد کشور

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس در سال ۹۶ تلاش خواهد کرد، تصمیماتی اتخاذ شود تا معیشت اقتصادی خانوارها تقویت شود.

خبرگزاری ایسنا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس در سال ۹۶ تلاش خواهد کرد، تصمیماتی اتخاذ شود تا معیشت اقتصادی خانوارها تقویت شود.

دکتر «سیدکاظم دلخوش»، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تقویت معیشت اقتصادی خانوارها، اظهار کرد: در بودجه سال ۹۶ حمایت‌های از اقشار کم درآمد جامعه مانند اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای صحیح سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزود: کمیسیون اقتصادی مجلس در سال ۹۶ تلاش خواهد کرد، تصمیماتی اتخاذ شود تا معیشت اقتصادی خانوارها تقویت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: هم‌اکنون درآمد بسیاری از خانوارها با هزینه‌هایی مانند هزینه مواد خوراکی و اجاره بها، تناسبی ندارد این درحالی است با خروج از رکود می‌توان درآمد خانوارها را افزایش داد.

دلخوش تصریح کرد: اقدامات دولت در زمینه کنترل تورم مناسب بوده اما قدرت خرید مردم هم‌چنان کم است، بنابراین باید در این راستا اقدامات اساسی انجام شود تا در کوتاه مدت نیز وضعیت معیشت خانوارها ارتقا یابد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به تکمیل طرح‌های نیمه تمام امسال، افزود: در بودجه سال ۹۶ به موضوع حمایت از ایثارگران و ورزش نیز توجه شده است.

به گزارش خانه ملت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اشتغالزایی یکی از اولویت‌های اصلی کشور است که در این موضوع باید موانع بخش تولید و کسب وکار برداشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فضولباشی

      ایده خوب است ولی عمل کننده ندارد ...حرف زدن اولویت همه اقتیون است که بایدچه شودوبایدچه کنیم وبایدچه کنند اقااگرکاری ازدسنت برمیادانجام بده وگرنهذخداحافظی کن وبااحترام برو دوران بایدونبایدخیلی وقته گذشته دوصدکلام به نیمرعمل نمی ارزد

    • هشهدی

      .... .خدا ازتون نگذره از بس دروغ میگین کثافتهای اشغال .....

    • بدون نام

      به همین خیال باشید

    • بدون نام

      از چه طریقی؟؟؟احتمالا گران شدن کالاها و...

    • بدون نام

      الان که موقع انتخابات شده فهمیدند که مردم هم هستند

    • حمید

      کشور چین پس ارتباط با جهان سرمایه‌داری، توانست با جذب سرمایه پانصد میلیون نفر را از زیر فقر به مرز رفاه نسبی برساند.آنوقت در مدت هشت سال آقای دکتر احمدی نژاد که قرار بود پول نفت را سر سفره های مردم برآورد،هفتصد میلیارد دلار را معلوم نیست چه کرد. در دوره دکتر روحانی حقوق مدیران را در مجلس کیلویی افزایش می دهند و معلوم نیست کی باید در فکر مردم باشد.چه فرق میکند احمدی‌نژاد رئیس جمهور باشد یا روحانی، با این مدیریت ما مردم روز به روز فقیرتر می شویم.

    • محمدی

      کنتور نمی اندازه که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج