۵۰۴۶۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آنچه امروز در بورس گذشت

در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۶ ، شاخص کل بورس ۳۶ واحد افزایش داشت و به رقم ۷۷۵۸۴ واحد رسید.

پایگاه خبری انتخاب: در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۹ فروردین ماه ۱۳۹۶ ، شاخص کل بورس ۳۶ واحد افزایش داشت و به رقم ۷۷۵۸۴ واحد رسید.
در این راستا، نمادهای بترانس با ۱۸ واحد ، پترول با ۱۱ واحد ، مبین با ۱۱ واحد ، بیشترین تاثیرمثبت و شتران با ۶ واحد ، کگل با ۵ واحد ، همراه با ۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند ارزش معاملات در این بازار به رقم تقریبی ۹۶ میلیارد تومان رسید.

در بازار فرابورس شاخص کل با ۴ واحد افزایش به رقم ۸۸۷ واحد رسید. ارزش معاملات در این بازار به رقمی بالغ بر ۱۴۴ میلیارد تومان رسید.

بیشترین ارزش معاملات امروز به ترتیب متعلق به نمادهای معاملاتی شپلی ( پلی اکریل ) با رقم تقریبی ۹میلیارد تومان ، رمپنا ( گروه مپنا) با رقم تقریبی ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ، آپ ( آسان پرداخت پرشین ) با رقم تقریبی ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ، بهپاک ( صنعتی بهپاک ) با رقم تقریبی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ، لکما ( کارخانجات مخابراتی ایران ) بارقم تقریبی ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می باشد.

در بازار چه خبر بود؟

در نماد معاملاتی شپلی ( پلی اکریل ) نوسانات شدید قیمت به نحوی بود که بعد از شروع معاملات صف خرید آن عرضه شد و با افزایش فشار فروش تا صف فروش نیز پیش رفت سپس با افزایش تقاضا مجددا در قیمت ۶۲۴ ریال صف خرید شد.

حجم معاملات این سهم به بیش از ۱۴۸ میلیون برگه سهم رسید.

حجم معاملات در نمادهای معاملاتی بازار پایه نیز مشهود بود نمادهای این بازار در روزهای گذشته عموما با افزایش قیمت با دامنه نوسان روزانه ۱۰ درصد به کار خود پایان می دادند.

نمادهایی مانند لکما ( کارخانجات مخابراتی ایران ) با حجم معاملات بیش از ۷۹ میلیون برگه سهم و فاهواز ( لوله و نورد اهواز ) با حجم معاملات بیش از ۶۰ میلیون برگه سهم تا صف فروش قیمتی نیز پیش رفتند.

نماد معاملاتی بهپاک ( صنعتی بهپاک ) با وجود حجم معاملات بیش از ۱۰ میلیون برگه سهمی ، همچنان در قیمت ۴۱۵۶ ریال صف خرید پر حجمی داشت.

در گروه قند و شکر ، اکثر نمادهای این گروه با افزایش قیمت همراه بودند که در این راستا نمادهایی مانند قزوین ( کارخانجات قند قزوین ) ، قنیشا ( قند نیشابور ) ، قهکمت (قند هکمتان ) ، قمرو ( قند مرودشت ) ، قپیرا ( فرآورده‌هاي‌غدايي‌وقندپيرانشهر ) صف خرید قیمتی داشتند

در پایان معاملات نماد بترانس به تابلوی معاملات بازگشت و در مقابل نماد خاذین جهت تشكيل جلسه هيات مديره به منظور تصميم گيري در خصوص افزايش سرمايه متوقف شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج