جاباما
۵۰۴۶۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اعلام جزئیات و ساعت رونمایی از گلکسی S۸

بالاخره روز موعود فرارسید و پرچم داران سامسونگ، گلکسی S۸ و S۸ پلاس امروز ۲۹ مارس در نیویورک و لندن رونمایی می شوند و کمپانی رونمایی را به صورت نمایش زنده در اختیار علاقه‌مندان قرار می دهد.

وب سایت کلیک: بالاخره روز موعود فرارسید و پرچم داران سامسونگ، گلکسی S۸ و S۸ پلاس امروز ۲۹ مارس در نیویورک و لندن رونمایی می شوند و کمپانی رونمایی را به صورت نمایش زنده در اختیار علاقه‌مندان قرار می دهد.

امروز گلکسی S۸ و S۸ پلاس پس از مدت ها و پس از شایعات و خبرهای حاشیه ساز رونمایی می شوند. این رونمایی در شهر های نیویورک و لندن صورت می پذیرد و کمپانی از رونمایی گلکسی S۸ پخش زنده تهیه خواهد کرد.
اعلام جزئیات و ساعت رونمایی از گلکسی S8

در نیویورک در دیوید گفن هال و لینکون سنتر David Geffen Hall, Lincoln Center، این رونمایی در حدود ساعت ۱۱ به وقت شرق آمریکا صورت می پذیرد. در لندن نیز در سالن المپیک در مرکز برود کست، حدود ساعت ۱۶ عصر این رونمایی صورت می گیرد. البته باید به تفاوت زمانی میان این دو کشور در دو قاره توجه کرد و حدود ساعت مشخص رونمایی از این پرچم دار در ساعت ۸٫۳۰ است.

سامسونگ پخش زنده را از وب سایت خود برای علاقه‌مندان پخش می کند و تمام این مراسم به صورت کامل تحت پوشش قرار خواهد گرفت. هم چنین در چنل یوتیوب سامسونگ نیز این رویداد به صورت زنده پخش خواهد شد.

امروز سامسونگ در جریان این رویداد از دو گوشی هوشمند گلکسی S۸ و S۸ پلاس، هدست واقعیت مجازی، دوربین ۳۶۰ درجه خود رونمایی می کند. هم چنین داک شارژر مخصوص گلکسی S۸ و S۸ پلاس نیز در این رویداد معرفی می شود که با نام DeX خوانده می شود.

اعلام جزئیات و ساعت رونمایی از گلکسی S8

در رابطه با ویژگی های ظاهری گلکسی S8 و S8 پلاس تاکنون شایعات بسیار زیادی به گوش رسیده است و باید به عنوان تائید آخر ابعاد صفحه نمایش و دیگر مشخصات دقیق این گوشی های هوشمند را ذکر کرد. هر دو گوشی با صفحه نمایش لبه به لبه عرضه خواهند شد و ابعاد صفحه نمایش گلکسی S8،۵٫۸ اینچ است و ابعاد صفحه نمایش گلکسی S8 پلاس،۶٫۲ اینچ است. هر دو صفحه نمایش دارای لبه های خمیده هستند و کیفیت آن ها نیز ۲K است و سامسونگ در این پرچم داران از صفحه نمایش SAMOLED استفاده کرده است. سامسونگ طبق معمول از دیزاین آهن و شیشه استفاده کرده است، طراحی و متریال هایی که در دوسال گذشته در ۹۰ درصد گوشی های هوشمند سامسونگ دیده شده است. یکی از نکات تازه و قابل توجه در گلکسی S8، حذف دکمه هوم است. گلکسی S8 در رنگ های طلایی، خاکستری و مشکی عرضه می شود، البته امکان عرضه نوعی رنگ آبی خاص نیز در گروه رنگ های گلکسی S8 وجود دارد. سنسور اثرانگشت به احتمال بسیار زیاد در پشت این گوشی هوشمند در کنار دوربین قرار خواهد گرفت، در گلکسی S8 دستیار مجازی نیز دیده می شود.

اعلام جزئیات و ساعت رونمایی از گلکسی S8

گلکسی S8 و S8 پلاس با آخرین نسل از پردازنده، یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهد شد، البته در کشورهایی مثل هند گلکسی S8 با پردازنده اگزینوس عرضه می شود.S8 دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. در دوربین گلکسی S8 مانند دوربین S7 از تکنولوژی پیکسل های دوگانه استفاده شده است و دوربین پشت S8 یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی است. دوربین جلو گلکسی S8 و S8 پلاس،۸ مگا پیکسلی است، این گوشی هوشمند مجهز به سنسور عنبیه چشم است. گلکسی S8 با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری عرضه می شود و ظرفیت باتری گلکسی S8 پلاس نیز ۳۵۰۰ میلی آمپر است. هر دو گوشی هوشمند با اندروید نوقا عرضه می شوند.

همان طور که اشاره کردیم سامسونگ در گلکسی S8 از دستیار مجازی استفاده کرده است. دستیار مجازی گلکسی S8،Bixby نام دارد که کمپانی در رابطه با این دستیار مجازی و قابلیت های آن صحبت های زیادی کرده است، همان طور که گوگل در پیکسل از دستیار مجازی استفاده کرده بود بقیه برند ها نیز این تکنولوژی را مورد استفاده قرار دادند.

و اما در نهایت در رابطه با قیمت این پرچم داران نیز صحبت هایی به میان آمده است. قیمت فروش گلکسی S8 از ۷۹۹ یورو شروع می‌شود و گلکسی S8 پلاس نیز با حدود قیمت ۸۹۹ یورو به فروش خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج