اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۴۸۵۲
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

واریز وجه ۲ میلیون ایرانی برای تملک سهام عدالت

مشاور سازمان خصوصی‌سازی از مراجعه ۲۸ میلیون نفر به سامانه ساماندهی سهام عدالت خبرداد و گفت: از این تعداد، دو میلیون نفر برای پرداخت اقساط و تملک سهام، اعلام آمادگی کردند.

مشاور سازمان خصوصی‌سازی از مراجعه ۲۸ میلیون نفر به سامانه ساماندهی سهام عدالت خبرداد و گفت: از این تعداد، دو میلیون نفر برای پرداخت اقساط و تملک سهام، اعلام آمادگی کردند.

سیدجعفر سبحانی گفت: از زمان رونمایی سامانه ساماندهی سهام عدالت، بیش از ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مشمولان می توانستند با مراجعه به سامانه به نشانی www.samanese.ir برای گرفتن صورتحساب خود اقدام کنند که بر این اساس، تا روز پایانی سال گذشته (سی ام اسفندماه) و طی تنها دو هفته بیش از ۲۸ میلیون نفر از مشمولان به سامانه پیش بینی شده مراجعه کردند؛ در حالی که پیش بینی این سازمان مراجعه ۱۲ تا ۱۳ میلیون نفر بود.

مشاور سازمان خصوصی سازی، با اشاره به صورتحساب مشمولان یادآوری کرد: در بخشی از این صورتحساب، میزان واریزی سود (دریافتی از شرکتهای سرمایه پذیر) به حساب خزانه مشخص شده که برای همه مشمولان این رقم ثابت و ۵۳۲ هزار تومان و در مجموع برای مشمولان کشور در طی ۱۰ سال گذشته بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان واریز به خزانه صورت گرفته است.

سبحانی اظهار داشت: ۶۲۰۰ میلیارد تومان از این رقم در دولتهای گذشته (هفت ساله منتهی به سال ۹۲) و بقیه ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آن در سه ساله دولت یازدهم دریافت شده و به حساب خزانه واریز شده است؛ بر این اساس در طول خدمت دولت «تدبیر و امید» مجموع دریافتی سود سهام عدالت و واریزی به خزانه بیش از سه برابر هفت سال پیش از آن بوده است.

وی در ادامه با اشاره به ماده ۶ آئین نامه اجرایی توزیع سهام عدالت مورخ فروردین ۸۸ خاطرنشان کرد: مطابق این ماده قانونی، اگر طی ۱۰ سال سازمان خصوصی سازی می‌توانست از محل سود شرکتهای سرمایه پذیر مبلغ یک میلیون تومان سهام عدالت را تادیه و پاس کند، همه مشمولان کل سهام خود را دریافت می کردند و در غیر این صورت مشمولان می‌توانند آن را به صورت اختیاری پرداخت کنند.

سبحانی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون نفر از مجموع ۲۸ میلیون نفری که با مراجعه به سامانه صورتحساب دریافت کرده اند، برای پرداخت اقساط خود از طریق حسابهای بانک ملی (به عنوان بانک عامل سهام عدالت) اعلام آمادگی کرده و پرداختهایی انجام داده‌اند.

وی توضیح داد: سامانه سهام عدالت به دلیل به‌روزرسانی صورت‌حساب مشمولان از تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ تا ۱۴ فروردین ۱۳۹۶، بطور موقت از دسترس خارج است و افراد از ۱۴ فروردین به بعد می‌توانند به صورت‌حساب به‌روزشده خود دسترسی داشته باشند؛ بر این اساس هنوز رقم پرداختی از سوی مشمولان مشخص نیست و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرشون کنن

    • بدون نام

      سعی کنیدتاقبل ازانتخابات واریزکنید،

    • صدف

      به جای اینکه معذرت خواهی کنید که چرا این مدت سهام ما ندادیت از ما پول هم میخاید بگیرید.مردم ایران هم دیونه بودن رفتن پول به شما دادن

    • بدون نام

      ملت پول ندارن...دروغ میگین که ملت رو تحریک کنید پول بدن...اول سالی اوضاع دولت خرابه...ای خدا.......... .

    • بینام

      وقتی سخنگوی مجلس محترم میگوید مدیران خصوصی سازی سهام عدالت حساب پس نمیدهند ما پول بدهیم بما حساب پس میدهند۰۰۰یا جلل خالق بدادمان برس۰۰۰۰

    • sam

      پول میخواین بگرید ازمون
      دنیا برعکس شده
      باز رای بیاره میخواد از مردم یارنه هم بگیره بجوای بده

    • محمد

      باورش سخته اما اگر این ۲ملیون نفر اقساد رو پرداخت کردن این افراد ثروتمند بودند که به اشتباه بهشون سهام تعلق گرفته.

    • حیدرعلی

      فکرنکنم کسی ازاین طرح استقبال کنه ملت چیزی ازاین سهام عایدشون نشده که پولی واریز کنند به قول قدیمیا شما یه پل نشون بدین

    • mohamaad

      خخخخخخخخخخ بعد ده سال پولی که ندادن هیچ الان دارن از یه سری آدمای ساده پول میگیرن واقعا آدم چقدر می تونه ساده و .... باشه :)

    • بدون نام

      اونهایی که پول واریز کردن باید یارانشون قطع بشه وسهام اونها هم باطل بشه چون پولدارن که واریز کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج