۵۰۵۱۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

خرید هر کالای خارجی، حذف شغل یک ایرانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فرهنگ مصرف تولیدات و محصولات داخلی باید نهادینه شود چرا که خرید هر کالای خارجی مساوی با حذف یک شغل در کشور است.

خبرگزاری فارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فرهنگ مصرف تولیدات و محصولات داخلی باید نهادینه شود چرا که خرید هر کالای خارجی مساوی با حذف یک شغل در کشور است.

محمود واعظی امشب در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی پایه اصلی بخش خصوصی است، اظهار کرد: دولت به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد و برای ضعف‌های خود راه‌حلی پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه در شعار امسال به موضوع تولید و اشتغال توجه ویژه‌ای شده است، افزود: مسیر اقتصاد مقاومتی را دنبال می‌کنیم و ممکن است حتی پروژه‌های جدیدی را برای آن تعریف کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به عنوان وزیر معین دولت یازدهم در مازندران است، تصریح کرد: مسأله معیشت مردم باید گوشه ذهن ما باشد و تصمیمات ما باید به نحوی نان بر روی سفره مردم شود.

این مسؤول با بیان اینکه دولت باید به روستائیان توجه ویژه‌ای کند، اظهار کرد: باید رویکرد خود را برای تحقق شعار سال عوض کنیم و اعتقاد داریم که امروز مردم نباید برای امور اداری به ادارات مراجعه کنند بلکه باید کارها الکترونیکی انجام شود.

واعظی با اشاره به اینکه خدمات باید تولید ثروت کند، بیان کرد: ما در کشور کمتر به خدمت توجه داریم ولی در کشور سوئیس 80 درصد امورات براساس خدمات‌دهی است.

وزیر معین دولت یازدهم در مازندران با بیان اینکه دستگاه‌ها برنامه‌ای برای بحث اشتغال و تولید ارائه کنند، تأکید کرد: فرهنگ مصرف تولیدات و محصولات داخلی باید نهادینه شود چرا که خرید هر کالای خارجی مساوی با حذف یک شغل در کشور است.

واعظی با بیان اینکه ایرانیان خارج از کشور را برای سرمایه‌گذاری در داخل کشور تشویق کنیم، گفت: سرمایه‌گذاری بسیار مهم و باید برای توسعه سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، امنیت سرمایه‌گذاری را ایجاد کنیم و بدانیم وقتی سرمایه‌گذاری وارد کشور می‌شود به دنبال خود مدیریت و فناوری هم می‌‌آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حححححح

      کالای خارجی بخرین کالاهای ایرانی روز برزوز بی کیفیت تر میشن

    • بدون نام

      اقاي واعظي کالاي با کيفت وبه قيمت مناسب بدين چشم ولي شما ها بلديد خوب دروغ بکيد

    • فضولباشی

      ازوراجی های شماهاجماعت خسته شده ایم بیخودنیست اینقدرامارخودکشی زیادشده قشنگ خودت بخون ببین چندبارگفتی باسدچه وچه وچه بکنبم دیگه کی مردم راازرفاه نسبی زمان گذشته به دره فقر انداخته ایدالبته غیرازاقوام محترم خودتان دست ازسرمابرداریدبرید
      پولهایی که این سالهابه جیب زدیدخرج کنیدمانخواستیم این چیزهایی که وعده داده بودسد

    • بدون نام

      عمده خریدار جنس خارجی وارداتی خود دولت ومسئولینن !وقتی طبق امار خودشون سنگ پا ودست بیل هم از خارج وارد میکنن ! سهم خرید دولتی نسبت که در برابر خرید ملت 99به 1 هستش

    • منوچهر شمسی

      اقای روحانی من قول میدم هیچ لوازم خارجی وارد نکنم شما قول میدید که هیچ وسیله خارجی در منزلتان نیست وهمه وسائل منزل شما حتی موبیلتان ایرانیست قول نمیدی ؟میدی؟

    • منوچهر شمسی

      اولین نفر بودم

    • بدون نام

      وسائل شما همه اش ایرانیه ؟

    • بهداروند

      خوب به درک مثلا" وقتی پراید رابراي کنترل جمعیت تولیدمیکنند وباتمام نواقص وعدم استانداردهای3رقمی هيچ نهادی به علت دریافت سهم خوداز گرانی قیمتش حاضرنیست جوابگو باشدمعلومه مردم جون خودشون دوست دارن وکسانی که میتوان معادل خارجیش میخرن باشعار که کارپیش نمیره باید به کیفیت هم توجه کرد

    • بدون نام

      پول با هزار بدبختی در میاد، اوکی؟ این پول رو به جنس گرون بی کیفیت داخلی نمیدیم. اوکی؟

      کالا مرغوب و قیمت مناسب میخرم خواه ایرانی خواه خارجی

      اگر نگران جوان بیکار هستین بهش بگین جنس با قیمت و کیفیت مناسب تولید کنه.

    • محمدرضا بختیار

      این مسئولین ما چی فکر کردند واقعا که متاسفم برای چنین صحبت ها و سیاست غلط وچرند که فقط برای جمع کردن رای به کار می برند یکی نیست که به آقایان تفهیم کند اگر ذره ای از علم سیاست البته سیاست نوین اطلاع داشتند به این باور می رسیدند که سنت و سنت گرایی فقط سبب عقب ماندگی و فرو رفتن در باتلاق جهالت و از دست دادن کنترل نظارتی بر اقشار نظام را همراه دارد باید بدانند تاملات و همکاری و شرکت در امور بازرگانی و تجارت بین الملل هم سبب رونق مالی و اقتصادی و هم سبب صدور فرهنگ و تاریخ ملت هم می شود آخه عربستان چه کالایی تولید می کنه ولی در اکثر امور با سرمایه گذاری خارجی به چنین وضعیتی رسیده اند حال 30سال این شعارهای چرت تولید داخلی فقط بدبختی برای ما ارمغان داشته است و حتی ملت ما را در اذهان بین الملل منزوی و مابقی اوصاف را بدنبال داشته است دولت را در نقش یک خانواده فرض کنید حال این خانواده می تواند بدون تاملات با دیگر خانواده ها به شکوفایی برسد آیا می تواند تمام مایحتاج زندگانی خود را خود تامین نماید آیا متوانند دانش خود را ارتقا دهند آیا در حصار خود اسارت برخود تحمیل نکردند آیا برای ازدواج و ادامه نسل با مشکل روبرو نمی شوند

    • بدون نام

      چرا بجای فشار به مردم برای خرید جنس ایرانی روی کیفیت و قیمت اجناس ایرانی کار نمی کنید؟

    • بدون نام

      به وارد کنندها بگید چرا برای ما میگید یعنی حق انتخابم اجناسم نداریم

    • بدون نام

      جنس ایرانی یه قرون نمی ارزه..ازبس غیر استاندارده

    • بدون نام

      .....وخرید هرکالای داخلی یعنی اعصاب خردکنی ودورریختن پول..

    • بدون نام

      اقای واعظی تو معوقات بازنشستگان مخابرات را بده نمی خواهد ابده پردازی کنی

    • محمد

      کالای خارجی رو فقط ثروتمندان میخرن ادمی که پول نداره جنس ایرانی هم نمیتونه بخره.چرا باید این همه تفاوت طبقاتی وجود داشته باشه.یکی روزی ۱۰ملیون درامد داره یکی روزی هزارتومان امیدوارم با ظهور امام زمان این افراد تغاص بدن.

    • امینی

      بنده خدا مزاح کردن...شما جدی نگیرید...
      اخه مگه پول حرومه که جنس بی کیفیت ایرانی باهاش بخریم...

    • بدون نام

      اگه راست میفرمائید.
      با شرکت پژو فرانسه قطع رابطه کنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج