۵۰۵۳
۹ نظر
۵۶۰۰
۹ نظر
۵۶۰۰
پ

جدیدترین مدل های كتري و قوري

چای و نوشیدن چای یکی از دلپذیرترین و خوشایندترین کارهایی است که بیشتر مردم جهان و به ویژه ایرانیان به آن می‌پردازند. طراحان و نوآوران هنر و فناوری در این زمینه نیز بیکار ننشسته‌اند و طرح‌هایی بسیار زیبا و گاه عجیب و غریب برای قوری‌ها و کتری‌ها به بازار روانه کرده‌اند.

جدیدترین مدل های كتري و قوري

چای و نوشیدن چای یکی از دلپذیرترین و خوشایندترین کارهایی است که بیشتر مردم جهان و به ویژه ایرانیان به آن می‌پردازند. هر میزبانی می‌خواهد که بهترین پذیرایی را از ميهمان خود کند و در این میان آیین چای و نوشیدن آن یکی از ساده‌ترین ولی اثرگذارترین بخش پذیرایی است. طراحان و نوآوران هنر و فناوری در این زمینه نیز بیکار ننشسته‌اند و طرح‌هایی بسیار زیبا و گاه عجیب و غریب برای قوری‌ها و کتری‌ها به بازار روانه کرده‌اند. در زیر چند نمونه از این قوری‌ها و کتری‌ها را می‌بینیم.


جدیدترین مدل های كتري و قوري


این قوری عجیب و زیبا به جز شکل چشمگیرش می‌تواند با تغییر رنگ نیز ميهمانان شما را شگفت‌زده کند. ساختار پوسته‌ای این قوری به‌گونه‌ای طراحی شده که با گرم شدن آن رنگ آن نیز تغییر می‌کند.


جدیدترین مدل های كتري و قوري

این قوری گرچه هنوز در مرحله ایده‌پردازی و طرح است ولی به خوبی می‌تواند نمایانگر ذوق و کوشش طراحان در نوآوری محصولات خانگی باشد. این قوری برای میزبانانی که چندان از سلیقه ميهمان‌شان آگاه نیستند بسیار سودمند است. قوری یین و یانگ که کاملا قرینه است، می‌تواند هم برای چای معمولی و هم چای سبز استفاده شود.




ميهمان‌بازی یکی از بازی‌های همیشگی کودکان و نوجوانان است. این روکش پشمی که شبیه کلاه ساخته شده، می‌تواند با قرارگرفتن روی قوری هم نقش گرمكن را براي قوري بازي كند و هم برای بزرگ‌ترها یادآور دوران کودکی و بازی‌های کودکی باشد و لحظه‌هایی شاد را بیافریند.


جدیدترین مدل های كتري و قوري


این قوری به شکل قو از طرح‌های شرقی و ظرف‌های قدیمی الهام گرفته ولی رنگ قرمز به آن جلوه‌ای نو بخشیده است. اگر از این قوری برای چای استفاده نکنید باز هم می‌تواند به جای یک ظرف تزئینی در خانه کاربرد داشته باشد.


جدیدترین مدل های كتري و قوري


بلند کردن قوری و کتری پر از آب یا چای داغ برای همه آسان نیست و چه بسا بسیاری هم که توان بلند کردن آن را دارند از سوختن با چای یا آب داغ می‌ترسند. این طرح‌ها می‌تواند ایده‌هایی خوب برای این افراد باشد تا به آسانی و با خیال آسوده از نوشیدن چای لذت ببرند. تنبل‌ها هم می‌توانند از هواداران این طرح باشند.


جدیدترین مدل های كتري و قوري


این کتری بسیار جالب و نوآورانه، به شکل یک کوزه باستانی ساخته شده که به راحتی روی گاز قرار می‌گیرد. ویژگی دیگر این طرح آن است که با گرم شدن کتری، آرام آرام نقش‌های زیبای روی بدنه نمایان می‌شوند.


جدیدترین مدل های كتري و قوري


یک طرح بسیار زیبا که میتواند چشم همه میهمانان شما را خیره کند و چون وسیله‌ای تزئینی نيز در خانه شما به کار رود. بدنه شیشه‌ای این قوری این امکان را می‌دهد که از دیدن بازی رنگ و تفاله‌های چای در آب جوش لذت ببرید.


جدیدترین مدل های كتري و قوري



تفاله چای از آن چیزهایی است که همیشه پس از نوشیدن چای دردسرساز می‌شود. جمع کردن تفاله و خالي كردن آن از قوری کار خوشایندی نیست. از این رو همیشه صافی‌های گوناگونی ساخته شده‌اند. این قوری با صافی نو و طرح جالب خود یکی از آخرین کوشش‌هاست. دهانه گشاد این قوری کار را آسان می‌کند و به خوبی صافی لوله‌ای شکل را در خود جای می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AF

      besiar ziba va mofid

    • arash

      سلام . این مدلهای ظروف و کتری قوری رو میشه از جایی خرید؟

    • mahsan

      salam kheyli ghashang bodan inaro az koja mishe kharid?

    • parisa

      سلام ادرستونو و تلفنتونو بدین

    • هانی

      سلام لطفا بگید چجوری و از کجا میشه از این قوری ها تهیه کرد؟

    • mona

      سلام واقعا قوری های زیبایی هستن لطفا آدرس و تلفن برای تهیه این قوری ها رو بدید

    • setareh

      سلام فوق لعاده بود امیدوارم از نظرکیفیت هم همین طور باشه :-)میشه لطفا برای دسترسی یه راهنمایی کنید.مرسی

    • uhxti

      سلام واقعا زیبا هستن لطفا طریقه سفارش و خرید رو هم بگید ممنون

    • ماری

      خیلی زیباست ادرس خرید پس از کجا بخریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج