اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۰۵۲۰
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

بخشودگی جرایم وام های زیر ۱۰ میلیون

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در پایان سال ۹۵ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان از جرایم وام‌های زیر ۱۰ میلیون تومان بخشوده شد.

خانه ملت: غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در نشست امروز کمیسیون ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و محمدباقر نوبخت در کمیسیون حضور یافتند تا توضیحاتی درباره عملکرد اولیه بودجه سال ۹۵ ارائه دهند، که خوشبختانه عملکرد آنها با توجه به اینکه منابع دولت نسبت به سال ۹۴ حدود ۴۰ درصد افزایش یافته، مثبت بود.

وی با بیان اینکه عملکرد بودجه ۹۵ نسبت به قانون مصوب حدود ۹۵ درصد بود، افزود: در پایان سال نگرانی‌هایی مبنی بر کسری بودجه حدود ۱۵ درصدی وجود داشت، که احتمالاً ناگزیر به برداشت از صندوق توسعه ملی بودیم، اما خوشبختانه بخش مالیات، گمرک و فروش نفت توانست مصارف انتهای سال را بدون برداشت از صندوق توسعه ملی به انجام برسانند.

*پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران در سال ۹۵

تاجگردون ادامه داد: در بخش مصارف عمرانی با توجه به مجوزهایی که مجلس در اختیار دولت قرار داده بود، با صدور و انتشار اوراق دولت توانست ۱۵ هزار میلیارد تومان از بدهی پیمانکاران، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری‌ها و ۸ هزار میلیارد تومان بدهی بیمه را پرداخت کند.

وی یادآور شد: اگر چه حجم اوراق و تعهدات افزایش یافت، اما حداقل برای چند ماه مطالبات پیمانکاران از دستگاه های اجرایی پرداخت شد.

*بخشودگی جرایم وام‌های زیر ۱۰ میلیون تومان در پایان سال ۹۵

تاجگردون با بیان اینکه تبصره ۳۵ اصلاحیه بودجه ۹۵مربوط به تأدیه بدهی بانک‌ها به بانک کشاورزی و دولت و بخشودگی وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون بررسی شد، افزود: با توجه به اینکه در دولت در پایان سال ۹۵ آیین‌نامه اجرایی بخشودگی جرایم وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان به تصویب رسید، سیستم مضاعفی به سیستم بانکی وارد شد و بر اساس گزارشات اولیه حدود ۸۰۰ میلیارد تومان از بدهی و معوقات مردم به سیستم بانکی بخشوده شده و حدود هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان منابع به سیستم بانکی بازگشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۹۵، معوقات وام‌های زیر ۱۰ میلیون تومان بخشوده شد که امیدوارم در طول سال ۹۶ منابع به گونه‌ای شود که تمامی وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان بخشیده شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهه

      چقدرمهربان شده اند ومهربانی میکنند آخ جون من دارم گول میخورم یکی بدادم برسه!!!!

    • عبدالرضا بهزادی

      سلام ضمن خسته نباشید لطفا"ازدولت خواسته شود فکر برای بخشو دگی وام های موسسات بکند با تشکر

    • سعید

      مجلس هم طرفدار دولته
      بابا تبلیغات

    • بدون نام

      اگه طرف داشت که نمی امد وام بگیره سود که ازش میگیرن حرام دیرکرد هم میگیرن بدتر ادمهای نامسلمانی جمع شدن که بعد از ازمایش معلوم میشه که صحت داره خدای جای حق است جمع شدن به مردم ضعیف زور میگن بعد از کلی رفت وامد ضامن وچک وسفته مقداری وام میگیری که زندگی ات بچرخه انوقت قانون میزارن دو ماه قسط نداه جریمه میگیرن اخه در گذشته مردم از همدیگه قرض میکردن این حرفها نبود انقدر تبلیغ کردن مردم پول بیارین توی بانک به شما سود میدیم همه تا پول دارن میبرند بانک از یک نزدیکانی پول میخواهی قرض کنی میگن نداریم گذاشتیم بانک سپرده دراز مدت ببینین این بانکها این بساد را راه انداختن با این کارا بعد از چند نشان دادن که دلسوز مردم نیستن بیرحم تر از اینها دیدین پسر دای بنده دو میلون وام گرفت بخاطر دیر کرد بیست میلون به زور ازش کرفتن اون نداشت که بده پدرش زمین داد وفروخت این حرامه به طور کلی مغایر با دین ماست

    • سیما

      پس چرا در این مورد هم تبعیض قائل میشوند.ما مبلغی بدهی داریم که همه اش مربوط به جریمه تأخیر و دیرکرد است بدلیل اینکه اصل وام پرداخت شده بخشیده نشد در اصل گفتن این قانون برای کسانی است که هیچ پرداخت نکرده اند .جالب است نه!!

    • رستمی

      ما به بانک مراجعه میکنیم میگن بخشنامه نیومده وام مسکن روستایی ۵میلیونی بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج