adexo3
۵۱۳۱۰۹
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

پاسخ کوبنده سوریه به توهین ترامپ به اسد

معاون وزیر امور خارجه سوریه ،رئیس جمهوری آمریکا را به خاطر اظهارات توهین آمیزش درباره رئیس جمهوری این کشور محکوم کرد.

پایگاه خبری العالم: ایمن سوسان، معاون وزیر امور خارجه سوریه، اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را محکوم کرد. ترامپ بشار اسد را «حیوان» توصیف کرده بود.

وی گفت: «هیچ فردی نباید دیگران را به صفت های خود، توصیف کند».

سوسان در گفت وگو با خبرگزاری روسی نووستی با اشاره ضمنی به ترامپ گفت: «اگر تو خود حیوان هستی، نباید دیگران را نیز مانند خود حیوان بدانی».

وی تاکید کرد اسد رئیس جمهور قانونی است که مردم سوریه انتخاب کرده اند که باید به وی احترام بگذارند نه به ترامپ.

بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل نیز در چارچوب پاسخ سوریه به توصیف ترامپ، پس ازبرگزاری نشست شورای امنیت درباره سوریه در نیویورک، گفت: «چنین اظهاراتی شایسته توضیح دادن نیست، مساله رقت انگیز این است که چنین اظهارات غیر مسئولانه و تحریک آمیزی را از مهم ترین رهبر کشور غربی می شنویم. حقیقتا احساس شرم می کنم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعاً چقدر کوبنده بود...
      خانواده‌ای که تو قرن بیست و یک، 40 ساله دارن حکومت می‌کنن بایدم مورد احترام قرار بگیرن.

      وقتی تو یه مملکتی 3 سال جنگه، اونوقت نظام حاکم فقط به یک نفر اجازه رقابت با شاه مملکت رو میده... بایدم این دیکتاتور منتخب مردم نام بگیره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی جنگ را راه انداخته؟ از وسط راه چرا شروع میکنی. پیاده شو با هم راه بریم. اسرائیل را کی توی منطقه راه انداخته؟ اگر واقعا به فکر مردم دنیا هستی و فکر میکنی حرفی زدی که جواب نداره یک کم فکر کن. همین حرفی که زدی را باید راجع به بقیه سلاطین عرب بزنی. پادشاه اردن چرا بر سر کاره؟ چرا ال سعود از حکومت خود دست نمی کشه. مشکل ادمهایی مثل شما اینه که طرفدار غرب هستید و فقط انچه غرب میگوید را بدون اینکه فکر کنید تکرار میکنید. زیاد ماهواره نگاه میکنی. یک کم تاریخ دنیا را بخون . من مثل شما حرف بزنم؟ خانواده ای که توی قرن بیست و یک 50 ساله داره بر عربستان و اردن هاشمی حکومت میکنه باید مورد احترام قرار بگیرن. می بینی چقدر حرفهای بی معنی و خنده دار شدن؟چرا توی عربستان و اردن جنگ راه نمی اندازند و تروریست و شورشی را غرب حمایت نمیکنه؟ یک کم انصاف در افکار هم خوب چیزی است.

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟

        اتفاقاً مشکل شما اینه که اینقدر متعصبین، فقط یه سناریو جلوتون هست.

        من میگم فلان کسک مشکل داره، جنابعالی تندتند خودتو می‌ندازی جلو میگی، چرا فلانی رو نمی‌گی. خوب فلانی هم مشکل داره. الان مسئله حل شد.

        البته که خیلی از پادشاه‌های ممالک عرب هم دیکتاتور و هستند، البته که اسراییل اشتباهات فاحش و کشتارهای بسیاری داشته. البته که آمریکا و انگلیس هم سیاست‌»دارهای کثیفی داشتن و دارن.
        البته که روسیه و چین هم از این قاعده مستثنا نیستند.
        اما شما اینقدر متعصبین که هرکی عقایدش کمی با شما زاویه داشته باشه رو نون‌خور غرب و عاشق آمریکا می‌دونین.

        شما شاید یادت نیست یا سنت کمه، نمی‌دونم. اما من خوب یادمه، یهو «جنگ» راه نیفتد. خوب اتفاقاتی که منجر به جنگ شد رو یادمه. خدا رو شکر تو زمانی زندگی می‌کنیم که تقریباً از هرچیزی کلی ویدیو هست.

        جنابعالی یک نکته که حرف‌های منو نقض کنه، نگفتی! فقط مثل کودک‌های 10 ساله، تندتند پاسخ دادی: اِ، اگه فلانی بده، چرا بهمانی رو نمی‌گی. همین.

    • بدون نام

      ۲۳/۳۹ هزارآفرین خوشم اومد

    • بدون نام

      من کاملا با نظر شخص اول موافقم . جنگ سوریه از اونجا شروع شد که یک نفر ب نظام حاکم اعتراض کرد و کشته شد . مثل کشور تونس که انقلابش از یک سبزی فروش شروع شد . فک کنم شما اینها رو فراموش کردین . در ضمن در جواب شخص دوم اردن و عربستان دیکتاتور هستن و عاشق قدرت . این درسته اما شما از اون نظر هم ببین که حتی یک فقیر در کشورشون وجود نداره . ب همین دلیل هرسال کمکهای مردمی شون رو میدن ب سومالی و کشور های افریقایی

    • بدون نام

      احسن جواب داندان شکنی به اولی دادی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج