۵۱۳۱۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

غیرقابل پیش بینی ترین انتخابات در تاریخ فرانسه

رقابت میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در کمتر از ۹ روز مانده به انتخابات سراسری در این کشور، به بالاترین حد خود رسیده است.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، ۹ روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در فرانسه رقابت میان نامزدهای این کارزار انتخاباتی به بالاترین حد خود ظرف یکسال گذشته رسید.

نتایج آخرین نظرسنجی، احتمال رقابت «مارین لوپن» نامزد راست افراطی در مقابل «ژان لوک ملانشون» رقیب چپ گرای وی در دور دوم انتخابات را تقویت می کند.

گفتنی است که انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۷ فرانسه یکی از غیرقابل پیش بینی ترین انتخابات در تاریخ مدرن فرانسه است؛ چرا که با افزایش احساسات و اندیشه های ضد ساختاری و ناامیدی از رکود اقتصادی در فرانسه، ما شاهد رویگردانی فزاینده رأی دهندگان از احزاب اصلی در این کشور هستیم.

طی روزهای گذشته، رشد ناگهانی حمایتها از ژان لوک ملانشون توجه همگان را به خود جلب کرد؛ نامزدی سوسیالیست و طرفدار مکتب تروتسکی که خواهان خروج فرانسه از ناتو و احتمالاً اتحادیه اروپا است.

نتایج نظرسنجی اخیر با قرار دادن چهار نامزد اصلی این انتخابات (امانوئل ماکرون، مارین لوپن، ژان لوک ملانشون و فرانسوا فیون) با اختلاف آرای سه درصدی در کنار یکدیگر از یک واقعیت حکایت می کند: «در انتخابات ۲۳ آوریل، هر سناریویی ممکن است».

گفتنی است که دور دوم انتخابات با رقابت امانوئل ماکرون و مارین لوپن همچنان یکی از محتمل ترین فرضیه های موجود است؛ اما راهیابی فرانسوا فیون یا ژان لوک ملانشون به دور دوم انتخابات نیز به هیچوجه دور از انتظار نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج