adexo3
۵۱۳۴۸۸
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

نقد فیلم «مردی به نام اوه» در ارسباران

فیلم «مردی به نام اوه» محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی هانس هولم یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران ، نقد و بررسی می‌شود.

روزنامه بانی فیلم: فیلم «مردی به نام اوه» محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی هانس هولم یکشنبه ۲۷ فروردین ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران ، نقد و بررسی می‌شود.
نقد فیلم «مردی به نام اوه» در ارسباران
به نقل از باشگاه فیلم تهران، داستان این فیلم درباره مردی است که در سنین پیری تنها در یک شهرک مسکونی زندگی می کند. انسانی که بر خلاف دیگر افراد جامعه نسبت به اتفاقات اطراف محیط زندگیش حساس و مسئولیت پذیر است.
مردی به نام اووه یکی از پنج فیلم نامزد جایزه اسکار برای بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان بود که در نهایت رقابت را به فروشنده ساخته اصغر فرهادی واگذار کرد.
هانس هولم (کارگردان و نویسنده فیلمنامه بر اساس رمان مردی به نام اوه نوشته فردریک بکمن)، آنیکا بلاندر و نیکلاس نیکاسترو (تهیه کنندگان)، یوران هالبرگ (مدیر فیلمبرداری)، فردریک مورهدن (تدوین)، گونه استوراس (موسیقی)، رولف راسگارد، بهار پارس و فیلیپ برگ عوامل و بازیگران این فیلم هستند.
باشگاه فیلم تهران هر هفته یکشنبه‌ها ساعت ۱۸ به دبیری کورش جاهد با اکران‌، نقد و بررسی یکی از آثار کوتاه ، مستند و یا بلند سینمایی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج