۵۱۴۱۹۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بی‌باک: با برخی نفرات اتمام حجت کرده‌ایم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با توجه به نزدیکی رقابت‌های ریاست جمهوری یونان ترجیح دادیم تیم را برای این میدان که دارای امتیاز است حاضر کنیم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی بی‌باک در مورد عدم حضور اردونشین‌های تیم ملی در رقابت‌های جام‌ باشگاه‌های آسیا و جام فجر عنوان کرد: ابتدا قرار بود در هر دو این میادین حاضر شویم ولی با توجه به نزدیکی رقابت‌های ریاست جمهوری یونان ترجیح دادیم تیم را برای این میدان که دارای امتیاز است حاضر کنیم. تیم در برخی اوزان با ۲نفر و در برخی اوزان با ۳ نفر از هفتم اردیبهشت در این رقابت‌ها مبارزه خواهد کرد.

وی ادامه داد: البته ۶ نفر از اردونشین‌های جوان و باانگیزه را راهی این مسابقات کردیم و البته پیش از آن با آنها اتمام حجت کردم که باید در این میدان خودشان را نشان دهند. در کل به دنبال میدان دادن به جوان‌ها هستیم و مسابقات اینچنینی فضای خوبی است که این نفرات محک بخورند. پتانسیل تکواندوی کشور ما بالا است و باید از تمام این پتانسیل به بهترین نحو استفاده شود.

سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان اظهار داشت: جام ریاست جمهوری یونان دارای گرید ۲ است و تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر برای حضور در آن ثبت‌نام کردند. قطعا این میدان فضایی مناسب برای محک نفرات است و حضور در چنین مسابقاتی با این سطح می‌تواند به ما برای آنالیز تیم کمک شایانی کند. برای مسابقات جهانی آماده می‌شویم و باید در میادینی حاضر شویم که از سطح بالایی برخوردار باشد.

بی‌باک در پاسخ به این سوال که اگر بازی‌های کشورهای اسلامی به میزبانی آذربایجان نبود با همان تیمی که عازم جهانی است در این میدان حاضر می‌شدید یا خیر نیز پاسخ داد: به هیچ وجه اینگونه نیست. اول اینکه این مسابقات امتیاز المپیک ندارد و جدا از این موضوع اینکه از ابتدا هم فدراسیون تصمیم داشت ۲ تیم به این دو میدان بفرستد. همانطور که اشاره شد به دنبال ایجاد فضایی برای حضور نفرات بیشتر در میادین بین‌المللی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج