۵۱۴۴۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مرخصی یک ساله برای ستاره والیبال

شهرام محمودی به طور قطع اعلام کرد امسال در تیم ملی حاضر نخواهد شد و به درمان آسیب های شدید خود خواهد پرداخت.

ورزش سه: شهرام محمودی به طور قطع اعلام کرد امسال در تیم ملی حاضر نخواهد شد و به درمان آسیب های شدید خود خواهد پرداخت.

قبل از شروع مسابقات المپیک مهدی مهدوی و شهرام محمودی دو بازیکن تیم ملی والیبال اعلام کرده بودند که پس از پایان این رقابت ها از بازی های ملی خداحافظی خواهند کرد. این دو بازیکن در بازگشت از ریو کناره گیری خود را از تیم ملی اعلام کردند اما موضوع با تغییر کادر فنی کاملا متفاوت شد.

کولاکویچ، سرمربی جدید تیم ملی اعلام کرد به نظر مهدوی برای خداحافظی احترام خواهد گذاشت اما جلساتی با شهرام محمودی برای بازگشت به تیم ملی خواهد گذاشت. کولاکویچ و شهرام دقایق زیادی را با هم به صحبت گذراندند تا اینکه شهرام حاضر به حضور مجدد در تیم ملی نشد و با اینکه کولاکویچ همچنان منتظر جواب شهرام محمودی برای حضور در تیم ملی است اما این ستاره شماره یک تیم ملی در پاسخ قطعی خود گفت:"به طور قطع امسال را در تیم ملی نخواهم بود."

پشت خط زن تیم ملی درباره دلیل کناره گیری اش می گوید: « مصدومیت جزو زندگی هر ورزشکار حرفه ای است من هم مثل سایرین مصدومیت هایی دارم اما یک سری از آسیب ها است برای من احتمال ایجاد خطرهایی جبران ناپذیر دارد. این مصدومیت ها نیاز به مداوای طولانی مدت و استراخت دارد؛ چیزی که در سال های اخبر ما هیچ وقت نداشتیم و به ناچار این مصدومیت ها سال هاست با من است. مهره های کمر من آنقدر تحت فشار بوده اند که حالا در آستانه لطمه زدن به نخاعم هستند که پزشکان بارها گفته اند با درمان و استراحت برطرف خواهد شد و من می خواهم امسال را به بهبودی این دردها اختصاص دهم.»
شهرام محمودی در مورد موضوع جلسات خودش و کولاکویچ هم گفت:«او رفتار بسیار دوستانه ای داشت و بارها با هم در مسابقات مختلف برخورد داشته ایم. هیچ فشار یا اجباری هم برای من در نظر نگرفت و صحبت هایی دوستانه داشتیم. من شرایط خودم را برای ایشان توضیح دادم و او هم توضیحاتی دادند که در نهایت قرار بر این شد که من بیشتر فکر کنم و جوابم را اعلام کنم.»

پاسخ پایانی محمودی حداقل برای امسال برای حضور در تیم ملی مثبت نبود و او معتقد است:« من امسال قطعا در تیم ملی نخواهم بود و به دنبال بازگردان سلامتی ام هستم. امسال را به درمان و برطرف کردن آسیب هایم خواهم گذراند و در سال های آینده اگر مسولان تیم ملی احساس کردند نیازی به من بود دوست دارم در سلامتی و آمادگی کامل به آنها کمک کنم. شما می بینید که آرژانتینی ها به کونته مرخصی یک ساله دادند تا شرایط خود را به صورت عادی در بیاورد. یا ایتالیا امسال خوآنتورینا را در اختیار نخواهد داشت و فکر می کنم این شرایط بهتر است برای من هم ایجاد شود.»

سرمربی تیم ملی اعلام کرده بود که شهرام محمودی به اردو بیاید و مداوا خود را زیر نظر پزشکان تیم ملی انجام دهد و هرگاه دید شرایط حضور دارد به تمرینات اضافه شود اما محمودی این پیشنهاد را نپذیرفت. او در توضیح این تصمیم خود گفت:« من نمی توانم جلو خودم را بگیرم و کنار بشینم و ببینم که بچه ها تمرین یا بازی می کنند و من کنار نشسته ام. حتما بعد از چند روز به وسط زمین می رم و باز هم دردها شروع می شود. اگر از آن فضا دور باشم و تمرکزم را روی درمان بگذارم به نظرم هم برای خودم مفید تر خواهد بود و هم تیم ملی چرا که هر وقت به من نیاز داشته باشند با سلامتی و آمادگی صد در صد به تمرینات باز خواهم گشت.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج