۵۱۵۳۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دیبالا: تنها یک مسی وجود دارد

مهاجم آرژانتینی یوونتوس از هموطن خود که عضو تیم بارسلوناست تمجید ویژه‌ای کرد.

خبرگزاری تسنیم: عملکرد فوق‌العاده پائولو دیبالا در پیروزی ۳ بر صفر یوونتوس مقابل بارسلونا در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا مقایسه او با فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا شدت بیشتری به خود بگیرد و بسیاری از او به عنوان لیونل مسی بعدی فوتبال آرژانتین یاد کردند.

دیبالای ۲۳ ساله در آستانه رویارویی فردا شب (چهارشنبه) بارسلونا و یوونتوس در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، در خصوص مقایسه خود با مسی به شبکه تلویزیونی «TyC Sports » آرژانتین گفت: از اینکه با مسی مقایسه می‌شوم، عصبانی نیستم، اما همانند دیه‌گو مارادونا، تنها یک مسی وجود دارد. در کنار این‌ها فاصله زیادی بین مسی و من وجود دارد.

مهاجم گلزن بانوی پیر که در بازی رفت دو بار دروازه آبی واناری‌ها را گشود، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: می‌خواهم به همراه مسی دست به کارهای بیشتری بزنیم و به عناوین قهرمانی برسیم. ما هر دو آرژانتینی هستیم و از بازی در کنار هم لذت می‌بریم.

با وجود اینکه تیم ملی آرژانتین ستاره‌های نامداری را در ترکیبش دارد، این تیم شرایط خوبی در مسابقات مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ ندارد و در حال حاضر در رده پنجم جدول رده‌بندی منطقه کونمبول (آمریکای جنوبی) قرار دارد، جایگاهی که این تیم را مجاب می‌کند برای رسیدن به جام جهانی در دیدار پلی‌آف بین کنفدراسیونی به میدان برود.

دیبالا در این باره اظهار داشت: نمی‌توانم جام جهانی را بدون آرژانتین تصور کنم. من هم به مانند تمامی آرژانتینی‌ها می‌خواهم قهرمان مسابقات جام جهانی شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج