۵۱۶۰۶۱
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

عامل اصلی جنجال برنابئو کیست؟

ویکتور کاسای، داور دیدار شب گذشته رئال مادرید و بایرن مونیخ که دو گل آفساید رونالدو در وقت های اضافه را اعلام نکرد، مطمئنا به تکنولوژی ویدیو چک نیاز خواهد داشت تا به داد کمک هایش برسد.

ورزش سه: ویکتور کاسای، داور دیدار شب گذشته رئال مادرید و بایرن مونیخ که دو گل آفساید رونالدو در وقت های اضافه را اعلام نکرد، مطمئنا به تکنولوژی ویدیو چک نیاز خواهد داشت تا به داد کمک هایش برسد. دو تیم شب گذشته به مصاف یکدیگر رفتند که رئال موفق شد ۴-۲ پیروز شود و در مجموع با برتری ۶-۳ راهی دور بعد شد. با این حال دو گل از رونالدو در وقت های اضافه در شرایط آفساید به ثمر رسید. اوون هارگریوز، بازیکن سابق بایرن مونیخ پس از بازی به شدت از داور انتقاد کرده بود.

او گفته بود:" چرا از تکنولوژی در فوتبال استفاده نمی‌کنیم؟ این غیرقابل قبول است. اینگونه می‌شود که تصمیمات اشتباه روی نتیجه بازی تاثیر می‌گذارند. داور نتیجه بازی را مشخص کرد."


عامل اصلی جنجال برنابئو کیست؟

ولی بایرن باید چه کسی را مقصر شکست ۴-۲ مقابل رقیب دیرینه و صعود آنها برای هفتمین سال پیاپی به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بداند؟

از سال ۲۰۱۲، ویکتور کاسای که اهل محارستان است، به همراه کمک های خود، تنها نهاینده کشورشان در رقابت های اروپایی بوده اند. با این حال او در چندین بازی دیگر نیز اشتباهات عجیب و تاثیرگذاری نیز داشته است.

او که در سال ۱۹۷۵ در تاتابانیا به دنیا آمد، خیلی زود و در سن ۱۴ سالگی داوری را آغاز کرد و در دسته چهارم مجارستان شروع به سوت زدن کرد. او در سن ۲۳ سالگی به جوان ترین داوری تبدیل شد که در لیگ برتر مجارستان سوت زده است. او همچنین به عنوان داور چهارم در یورو ۲۰۰۸ حاضر بود و در المپیک پکن، چند بازی شامل دیدار آرژانتین نیجریه را سوت زد.

عامل اصلی جنجال برنابئو کیست؟

او سال ۲۰۱۰ به عنوان داور جام جهانی انتخاب شد و پس از عملکرد خوب در مرحله گروهی، بازی نیمه نهایی بین اسپانیا و آلمان به او سپرده شد. با این حال بزرگترین بازی عمرش، سال ۲۰۱۱ و دیدار فینال چمپیونزلیگ بین بارسلونا و منچستریونایتد بود.

او بیشتر سعی دارد که بازی متوقف نشود و روند بازی دچار کاهش سرعت نشود. او جوان ترین داوری است که در بالاترین سطح فوتبال سوت زده و احتمالا تا هجدهم آوریل امسال، به عنوان یکی از داورهای خوب یوفا شناخته می‌شد.

با این حال، او هم از گزند اشتباهات به دور نبوده است. سال ۲۰۱۰ در دیدار آرسنال و اسپورتینگ براژا در مرحله گروهی، در حالی که بازی ۰-۰ بود، کاسای به اشتباه برای آرسنال پنالتی اعلام نکرد و به بازیکن آرسنال برای فریب دادنش هشدار داد. در نهایت براژا ۲-۰ پیروز شد و ونگر تصمیم داور را به کلی زیر سوال برد.

عامل اصلی جنجال برنابئو کیست؟

۱۸ ماه بعد، کاسای اشتباهی عجیب در یورو ۲۰۱۲ داشت. توانایی او در حفظ آرامش روانی بازی درکنار حفظ سرعت و روان بودن بازی، به علاوه کارت دادن های به ندرتش، او را به داوری محبوب بین داورها تبدیل کرده بود. با این حال، در یورو نیز او اشتباه بدی داشت. در جریان دیدار اوکراین و انگلیس، میزبان یورو موفق شد گلی در لحظات پایانی به ثمر برساند ولی داور معتقد بود که توپ از خط عبور نکرده است. تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که توپ کامل از خط عبور کرده و یک گل اوکراین بدین شکل سوخت.

از همان موقع بود که استفاده از تکنولوژی به یک ضرورت تبدیل شد و سپ بلاتر نیز تلاش هایش برای اجرای کردن این قانون را آغاز کرد.

برای مورد بعدی خیلی سریع باید به جلو بیاییم و دیداری را ببینیم که در آن رونالدو با یک هت تریک، به صد گل در چمپیونزلیگ رسید. شاید داور تحت تاثیر جو بازی بود، شاید جایگیری او اشتباه بود و شاید هم تیم داوری خوب نبود ولی با این حال، هر کسی ممکن است اشتباه کند. ولی این اتفاقات، سوالی اساسی به وجود می‌آورد: تا کی این اشتباهات بزرگ، توسط حتی بهترین داورها در بازی های مهم رخ می‌دهند و ما از تکنولوژی استفاده نمی‌کنیم.؟

بایرن مونیخ، یکی از بهترین تیم‌های تاریخ معتقد است که قبل هجدهم آوریل تکنولوژی باید وارد فوتبال می‌شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طهماسب

      تمام زحمات یک ساله یک تیم بخاطر اشتباهات تیم داوری در عرض نود دقیقه به باد خواهد رفت. بلایی که دیشب بر سر بایرن آمد. آیا واقعاً استفاده از تکنولوژی ضروری نیست!!!؟

    • بدون نام

      کدوم بلا؟؟؟ اینو بدون زاویه دید کمک داور با دوربین فرق داره این سایت کارش دروغ چرت نوشتنه

    • بدون نام

      خودتونو نکشید رئال بهترینه بهترین شیفن شد دادا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج