۵۱۶۲۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حاج کناری: هدف ما قهرمانی در آسیاست

مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد هدف تیم ملی کسب عنوان قهرمانی در آسیا است.

خبرگزاری ایسنا: عباس حاج کناری درباره آخرین وضعیت تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی اسلامی، اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات تیم‌ ‌ملی به خوبی در جریان است و دومین اردو پس از تعطیلات عید را پشت سر می گذاریم. در اردوی جدید بدن کشتی‌گیران به مرور در حال‌ بازگشت به شرایط خوب است و ان‌شاء‌الله با برنامه‌ریزی کادرفنی تا زمان آغاز مسابقات به شرایط مناسب خواهند رسید.

مربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد افزود: تمرینات استقامتی را پشت سر گذاشته ایم و به مرور وارد فاز تمرینات سرعتی و قدرتی می شویم. البته از انتهای این اردو تمرینات دو گروهی که قرار است عازم مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی اسلامی شوند با یکدیگر تفاوت خواهد داشت .

وی درباره آسیب‌دیدگی‌ کمیل قاسمی و امیر محمدی کشتی‌گیران اوزان ۱۲۵ و ۹۷ کیلوگرم گفت‌: کمیل در اردوی نخست امسال از ناحیه گردن دچار درد بود و در تمرینات به علت کشیدگی این درد تشدید شد که پس از آن به فیزیوتراپی پرداخت و در این اردو سعی کردیم ابتدا از ناحیه آسیب دیده‌اش MRI بگیریم تا اگر بتواند تمرینات سنگین را در کنار دیگر کشتی‌گیران انجام بدهد. البته او به خوبی از پس تمرینات بر آمده و ان‌شاء‌الله مشکلی در این باره وجود نخواهد داشت. امیر محمدی هم در اردوی نخست از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی‌ شده است ولی در حال‌ حاضر در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

حاج کناری درباره پیش‌بینی خود از نتیجه‌گیری تیم‌ ‌ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و این که با چه هدفی ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند، خاطر نشان کرد: با توجه به این که بیشتر نفرات جوان را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌کنیم این رقابت‌ها از حساسیت زیادی برای ما برخوردار است. از سویی رقابت‌های قهرمانی آسیا با توجه به سید بندی جدید اتحادیه جهانی کشتی و نقش این مسابقات در این سید بندی از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است چرا که نگاه مان به مسابقات جهانی فرانسه است. هدف ما قطعا کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است و پیش‌بینی کسب چهار مدال طلا را برای ایران داریم.

مربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود با توجه به حضور حسن رحیمی، دارنده مدال برنز المپیک در بین چهار نفر نخست سید بندی، این کشتی‌گیر عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شد تا جایگاه خود را از دست ندهد، گفت‌: رحیمی هم در مسابقات دهه فجر و هم در رقابت‌های جام جهانی کشتی‌های زیادی گرفت که باعث شد فشار زیادی بر او وارد شود. اگر می خواستیم او را به رقابت‌های قهرمانی آسیا بفرستیم احتمال از دست دادنش وجود داشت، چرا که کادرفنی حساب ویژه‌ای برای حضور او در مسابقات جهانی باز کرده است. البته شرایط رحیمی در اردوی جدید بسیار بهتر شده است و آرام آرام به شرایط نرمال نزدیک می‌شود.

وی درباره تغییر قوانین اتحادیه جهانی کشتی و این که آیا این تغییرات را به ضرر کشتی ایران می داند یا خیر ؟ گفت‌: به اعتقاد من هر قانونی می‌تواند باعث پیشرفت ما شود به شرط این که بتوانیم به خوبی خود را با آن تطبیق دهیم و آموزش‌هایمان را بر اساس قوانین جدید بنا کنیم. در قانون جدید، اتحادیه جهانی کشتی اختیارات زیادی را به داوران داده است. به عنوان مثال مربیان دیگر نمی‌توانند به هر بهانه ای چلنج کنند، چرا که اتحادیه جهانی سعی می‌کند مربیان بر مسائل فنی تمرکز کنند و دخالت کمتری در مسائل داوری و نحوه امتیازدهی داشته باشند.

حاج کناری در پایان گفت‌: بهتر است اتحادیه جهانی کشتی اگر نسبت به تغییر قوانین اقدامی کند حداقل آن را برای چند سال ثابت نگه دارد تا اگرجواب مناسب را گرفت ادامه‌ دهد، در غیر این صورت بار دیگر در قوانین بازنگری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج