جاباما
۵۱۶۷۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوشاک وارداتی کدگذاری می‌شود

رئیس اتحادیه پوشاک از الزامی شدن کدگذاری پوشاک وارداتی به زودی از کشور مبدا خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه پوشاک از الزامی شدن کدگذاری پوشاک وارداتی به زودی از کشور مبدا خبر داد.

ابوالقاسم شیرازی با اشاره به اینکه اجرای این طرح قاچاق را از بین خواهد برد، افزود: طرح کدگذاری پوشاک به زودی اجرایی و پوشاک وارداتی قابل رهگیری و شناسایی خواهد شد.

وی کدگذاری پوشاک را در مرحله بعد برای تولیدات داخلی نیز قابل اجرا دانست و ادامه داد: با کدگذاری کالای داخلی تولیدکنندگان معتبر نیز مشخص خواهند شد.
رئیس اتحادیه پوشاک با اشاره به اشاره به برخورد جدی با فعالیت کوله برها، گذرهای مرزی و ته لنجی‌ها در گمرک گفت: تمام روزنه‌های ورود کالای قاچاق با این فعالیت‌ها بسته و از عرضه اینگونه کالا‌ها جلوگیری خواهد شد.
شیرازی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین مناطق آزاد و گمرکات کشور افزود: از این پس گمرک در مناطق آزاد نیز حضور خواهد داشت.
وی واردات رسمی پوشاک را در سال گذشته ۴۰ میلیون دلار دانست و گفت: این در حالی است که فقط از منطقه آزاد ارس ۶۰ میلیون دلار و از مرز ماکو ۷۰ میلیون دلار پوشاک قاچاق وارد شده است.
رئیس اتحادیه پوشاک؛ واردات قانونی چمدانی برای مسافران مناطق آزاد را معادل ۸۰ دلار اعلام کرد و افزود: از ۲۵ اسفند تا ۳ فروردین بیش از ۵۰۰ هزار مسافر در این مناطق تردد کردند که هر نفر از امکان واردات پوشاک تا ۱۰ هزار دلار برخوردار بوده است.
شیرازی با اشاره به برداشته شدن تخفیف‌های اعمال شده برای پوشاک‌های وارداتی از ترکیه گفت: این کار سبب افزایش امنیت برای تولیدکنندگان پوشاک و ایجاد زمینه اشتغال خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای طرح سیستمی شدن اظهارنامه پوشاک افزود: ورود وزنی پوشاک نیز متوقف و این کالا باید به صورت عددی قیمت گذاری شود.

رئیس اتحادیه پوشاک با اشاره به صدور گواهی بازرسی کالا در گمرکات کشور گفت: با اجرای این طرح امکان واردات فله‌ای پوشاک از بین می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج