۵۱۷۰۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شوستر: رئال با شایستگی به نیمه نهایی راه یافت

اتلتیکو مادرید برای سومین بار طی ۴ سال اخیر به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، و حالا برند شوستر، بازیکن سابق این تیم می گوید که برخی هواداران اتلتیکو حذف در مرحله نیمه نهایی را به شکستی دیگر مقابل رئال مادرید در فینال رقابت ها ترجیح می دهند.

وبسایت نود: اتلتیکو مادرید برای سومین بار طی ۴ سال اخیر به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، و حالا برند شوستر، بازیکن سابق این تیم می گوید که برخی هواداران اتلتیکو حذف در مرحله نیمه نهایی را به شکستی دیگر مقابل رئال مادرید در فینال رقابت ها ترجیح می دهند.

اتلتیکو مادرید دو بار در فینال لیسبون و میلان مغلوب لوس بلانکوس شده و حالا شوستر در آستانه قرعه کشی مرحله نیمه نهایی که با حضور تیم های موناکو، یوونتوس، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید انجام خواهد شد، گفت:

برخی از دوستانم که هوادار اتلتیکو هستند، به من گفته اند که حذف در مرحله نیمه نهایی را به بازی مقابل رئال مادرید در فینال ترجیح می دهند. رئال مادرید عمق بیشتری در ترکیب خود دارد و این برای یک فصل طولانی بسیار مهم است.

شوستر: رئال با شایستگی به نیمه نهایی راه یافت

داشتن بهترین ترکیب همیشه برای شما موفقیت را به همراه نمی آورد، اما زیدان می داند که چطور بهترین استفاده را از ترکیب خود داشته باشد. آنها مقابل بایرن مونیخ فوق العاده بازی کردند و با شایستگی به نیمه نهایی رسیدند. من معتقدم که در مرحله نیمه نهایی شاهد یک دربی خواهیم بود.

شوستر ۵۷ ساله در مورد بارسلونا و فصلی که سپری می کنند نیز گفت:

بارسلونا این مرحله را در تورین واگذار کرد. درک نمی کنم که چطور اشتباه پاریس را دوباره تکرار کردند. بارسلونا فصل بسیار رنگارنگی داشته است. بازیکنان آنها مقابل تیم های کوچکتر انگیزه ای ندارند و امتیازات زیادی از دست داده اند که ممکن است به قیمت از دست رفتن لالیگا تمام شود، در حالیکه لوئیز انریکه هم سیستم های زیادی را تغییر داده است.

در نهایت سرمربی سابق رئال مادرید در مورد ال کلاسیکوی روز یکشنبه نیز گفت:

بارسلونا با پشتوانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا به این مسابقه می آید، اما اگر مقابل رئال مادرید هم شکست بخورند، باید با لالیگا خداحافظی کنند. در سانتیاگو برنابئو رئال مادرید مدعی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج