۵۱۷۴۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: نارضایتی مالکان سیتی را درک می کنم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد نارضایتی احتمالی مالکان این باشگاه از عملکرد تیم در رقابت های مختلف را درک می کند.​​​​​​​

ورزش سه: پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد نارضایتی احتمالی مالکان این باشگاه از عملکرد تیم در رقابت های مختلف را درک می کند.​​​​​​​

سیتی در حال حاضر با 11 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین، در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد؛ ضمن اینکه در رقابت های چمپیونزلیگ، در مرحله یک هشتم نهایی با شکست برابر موناکو، از دور رقابت ها کنار رفتند.
اما آنها در جام حذفی به نیمه نهایی رسیده اند و باید فردا مقابل آرسنال به میدان بروند. هرچند گواردیولا تایید کرد که شیخ منصور، مالک باشگاه، احتمال انتظار بیشتری از تیمش داشت.
او به خبرنگاران گفت: " فکر نمی کنم آنها راضی باشند. انتظارات باشگاه تا جای ممکن بالاست و همه انتظار دارند که همه جام ها را ببریم اما ما نتوانستیم این کار را بکنیم.
گواردیولا: نارضایتی مالکان سیتی را درک می کنم

اگر آنها راضی نباشند، کاملا درک می کنم. ما می توانستیم از نظر نتیجه و حتی از نظر نحوه بازی بهتر کار کنیم و زیرا می خواستیم تا پایان فصل در کورس قهرمانی لیگ و چمپیونزلیگ باشیم.
علی رغم اینکه من از عملکردمان راضی هستم اما هنوز کافی نیست. مالکان باشگاه باید تصمیم بگیرند. آنها روسای من هستند. رئیس و مالک باشگاه باید تصمیم بگیرند که چه می خواهند.
اما اگر هر چند روز یک بار بخواهید این سوال را از من بپرسید، من با صداقت به شما جواب خواهم داد زیرا آدم صادقی هستم. اگر خوب بازی نکنیم، می گویم خوب نبودیم.
من فصل خوبی داشتم و خیلی راضی هستم. از بودن در اینجا خیلی راضی ام. من در تمام طول فصل، با همه فراز و نشیب ها راضی بودم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج