اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۷۷۹۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

خسارت ۲۷۸۸ میلیارد ریالی سیل در آذربایجان

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: حادثه وقوع سیل در شهرستان های مختلف استان ۲۷۸۸ میلیارد ریال خسارت به تأسیسات، منازل روستایی، ابنیه و مزارع کشاورزی در استان وارد کرده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: حادثه وقوع سیل در شهرستان های مختلف استان ۲۷۸۸ میلیارد ریال خسارت به تأسیسات، منازل روستایی، ابنیه و مزارع کشاورزی در استان وارد کرده است.
«عباس جعفری» دیروز(جمعه یکم اردیبهشت ماه)در بازدید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از مناطق سیل زده استان افزود: براثر سیلاب ۱۹۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی، ۵۰۰ میلیارد ریال به پل ها و جاده ها، ۳۸ میلیارد ریال به تأسیسات آب شرب و ۳۵۰ میلیارد ریال به واحدهای مسکونی خسارت وارد شده است.
وی اظهار کرد: در سیلاب های چند روز گذشته در مناطق مرکزی و جنوب استان به حدود ۲۰۰۰ واحد مسکونی و اراضی کشاورزی و باغات در شهر محمدیار نقده و ۹۰ روستا در شهرستان ارومیه و شهرهای جنوبی استان آسیب وارد شده است.
«تقی کهوریان» معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این بازدید از آخرین وضعیت اسکان و بازسازی مناطق سیل زده شهر محمدیار نقده و روستاهای آسیب دیده از سیل بازدید و به دستگاه های خدمات رسان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعیت هلال احمر استان در خصوص دقت و سرعت دادن در روند ارزیابی واحدهای آسیب دیده و آغاز کارهای بازسازی مناطق حادثه دیده تأکید کرد.
بر اساس اعلام مسئولان استان جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها در آذربایجان غربی یک فوتی و یک نفر مصدوم برجا گذاشت و راه مواصلاتی افزون بر ۵۰ روستای بخش سیلوانای ارومیه به علت تخریب پل در این منطقه مسدود شد.

تاکنون علاوه بر تخریب سه پل در استان، شماری از روستاهای شهرستان های ارومیه، نقده و اشنویه در محاصره آب قرار گرفته است و ارسال اقلام غذایی و مایحتاج مردم از طریق بالگرد انجام می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zizi

      بهتر بود درج میشد که فقط مربوط به آذربایجان غربی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج