۵۱۸۱۲۶
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تازه ترین اقدام علیه شماره ۲۷ مغضوب؛

بازیکنان پرسپولیس، رامین رضاییان را آنفالو کردند

رامین رضاییان کاملا از پرسپولیس طرد شده و بعد از برانکو ایوانکوویچ، نوبت به بازیکنان این تیم رسید تا کاملا ارتباط خود با او را قطع کنند.

ایلنا: رامین رضاییان کاملا از پرسپولیس طرد شده و بعد از برانکو ایوانکوویچ، نوبت به بازیکنان این تیم رسید تا کاملا ارتباط خود با او را قطع کنند.

رامین رضاییان علیرغم کیفیت فنی فوق العاده اخلاق خاص خودش را دارد، مساله ای که باعث شده او در انزوا قرار گرفته و در نهایت در خروجی باشگاه به او نشان داده شود. شاید همین مساله هم بود که باعث شد در روزهایی که به شدت از سوی برانکو ایوانکوویچ تحت فشار قرار داشت، هم‌تیمی‌هایش به حمایت از او نپردازند. برخلاف اتفاقی که برای دیگر بازیکنان این تیم در دوران مشکلات‌شان با باشگاه و یا هواداران رخ داد که با حمایت همه جانبه‌ی آنها همراه بود.

ماجرای اخراج و در نهایت جدایی رامین رضاییان اما اکنون وارد فاز جدیدی شده است و بازیکنان این تیم در اقدامی هماهنگ او را از صفحه شخصی‌شان آنفالو کرده‌اند تا تنها راه ارتباطی‌شان با او نیز کاملا قطع شود.

این اتفاق البته به نظر می‌رسد بی ارتباط با کلیپ پخش شده از برنامه نود نداشته باشد. جایی که بازیکنان این تیم بعد از کسب عنوان قهرمانی روبروی دوربین این برنامه قرار گرفتند و در پاسخ به سوالی در خصوص «وصله‌ی ناجور تیم» به کنایه نام او را بردند.

این صحبت بلافاصله با واکنش رامین رضاییان همراه شد و با پست او در اینستاگرام مسیر به سمت دیگری رفت. هرچند فرشاد احمدزاده بلافاصله با انتشار پستی در اکانت رسمی خود ضمن عذرخواهی از این بازیکن اعلام کرد صرفا این جمله را به شوخی گفته و قصدی از آن نداشت. اما این کشمکش بین بازیکنان ادامه داشت و با پاسخ‌هایی بین طرفین البته در صفحه مجازی همراه بود تا در نهایت اتفاقی عجیب رخ دهد و بازیکنان پرسپولیس در اقدامی کاملا هماهنگ به حذف او در صفحه رسمی خود از جمع دوستان‌شان بپردازند. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، مهدی طارمی و ... با حذف این بازیکن ماجرای رضاییان را وارد فاز تازه‌ای کردند و البته باید دید این اتفاق دقیقا به خاطر چه موضوعی از سوی آنها همراه بوده است. رامین رضاییان نیز البته این بازیکنان را در جمع دوستان اینستاگرامی خود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رضائیان ای ببر مازندران اونا یک روز متوجه میشوند تو کی هستی تو از تبار ببر مازندرانی،من خودم استقلالی هستم اما اینجا غیرت مازنی بودنم اجازه نمیده ساکت بمونم پس بلند شو ای ببر مازندران

    • بدون نام

      ایناهمشون میان ومیرن طاهری برانکو رامین مسلمان .........فقط نام پرسپولیسه که همیشه هس

    • سحر

      چه خبره بابا؟فکر بازی مهمی که در پیشه باشید نه این مزخرفات

    • بدون نام

      کاری به اخلاق خاص رضاییان ندارم،اما بازیکنان پرسپولیس کلا دنبال حاشیه هستن و اخلاقشون افتضاحه.اون از طارمی که بعد هر گل میره بی جهت تو صورت یار حریف و اینم از سایر بازیکنان که دائم در حال تمسخر دیگران هستن.رفتار اخیر باشگاه پرسپولیس رو هم که در قبال پسر نوروزی دیدیم.این باشگاه از ریشه مورد داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره باب تو راسن میگی. این ششتقلال کثیف مافیایی با اون بازیکنای در پیتش خیلی خوبن.
        آره، تو خوبی

    • هما اصغری

      با انفالو کردن رامین چی را میخان ثابت کنند

    • بدون نام

      چ بی معرفتن این پرسپولیسیا
      هم بازیکنا هم هوادارا کلا همشون
      البته استقلالیا هم کم ندارنا ازینا

    • رضا

      از لنگی جماعت جز این هم انتظار نمیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شیش تایی سوراخ مافیایی
        پماد سوختگی بدم؟ قهرمانی خیلی چسبید بما. حال کردیم.

    • بدون نام

      بازیکنی که قدر باشگاه رو ندونه بایدم با تیپا انداختش بیرون مگر پرسپولیس جای این بچه بازیهاست یه روز باباش مریضه یه روز رفته دنبال داروهای باباش پرسپولیس جای این سوسول بازیها نیست این لباس حرمت داره چون این لباس یه زمانی تن بزرگانی چون بهزادی کلانی پروین محرمی پیوس وکرمانی مقدم واین اواخرهم تن کریمی پیروانی دایی رهبری فر شاهرودی ومیناوند بوده که همه اینها کوه غیرت وتعصب بودن حالا این ژیگول توی مجازی چهارنفر لایکش کردن فکرکرد خبریه هری بابا

    • بدون نام

      پرسپولیس نیست حاشیه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج