۵۱۸۲۴۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

همه حاشیه‌های پرسپولیس - الهلال

بازی‌های بین پرسپولیس و الهلال طی ۲۶ سال گذشته بعضا حاشیه‌‌ها و نکات جالبی داشته است.

ایران ورزشی: بازی‌های بین پرسپولیس و الهلال طی ۲۶ سال گذشته بعضا حاشیه‌‌ها و نکات جالبی داشته است. در بازی ۲۷ تیرماه سال ۷۰ که با تساوی بدون گل تمام شد حمید درخشان بعد از ۵ سال دوری از پرسپولیس بی سروصدا به تیم خودش برگشت و از ابزار این تساوی مفید بود، درخشان از تیر ۱۳۶۵ دیگر در پرسپولیس حضور نداشت. در بازی ۱۲ مرداد سال ۷۰ که دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام در جام آسیا بود سامی الجابر در نیمه اول با خطا بر روی حسین عبدی از زمین اخراج شد. در بازی ۳ اسفند ۱۳۷۶ که در لبنان برگزار می‌شد ایوان مت کوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس از وجود علی لطیفی و داریوش یزدانی به عنوان ۲بازیکن کمکی بهره برد اما در نهایت زرنگی فتح‌ا...زاده باعث شد این ۲ که کارشان با پرسپولیس تقریبا تمام شده بود به استقلال بروند.
در دیدار ۱۶ فروردین ۷۷ که در هنگ کنگ و در مرحله رده بندی جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد نیما نکیسا برای اولین بار در دوران رسمی فوتبالش ۴ گل از یک حریف خورد. همچنین در غیاب عابدزاده که کاپیتان پرسپولیس بود، محمد خاکپور بازیکن کمکی سرخ‌ها، کاپیتان شد! در بازی ۲۱ اسفند ۷۹ که پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک برنده شد محمد الدعایه برای آخرین بار مقابل یک باشگاه ایرانی بازی کرد. در مسابقه ۱۷ اسفند سال ۹۱ که یک بر یک تمام شد هم پنالتی چیپ کریمی و دعوای او با دنیزلی از نکات جالب آن مسابقه بود. ۱۱ اردیبهشت ۹۱ اولین باخت پرسپولیس در خانه مقابل تیم‌های عربستانی رقم خورد و الهلالی‌ها به صورت دسته جمعی در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی سجده کردند. گل به خودی دیاگو مدافع برزیلی حریف در لحظات پایانی و اخراج طارمی در دیدار برگشت همان مسابقه که دو سال پیش برگزار شد از دیگر نکات حاشیه‌ای دیدارهای دو تیم بوده است. ۴برد ۴مساوی و۳باخت، ۹ گل زده و۱۱ گل خورده نتیجه بازی‌های پرسپولیس مقابل الهلال بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عه عه اینم شد خبر...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج