۵۱۸۳۳۹
۶۸ نظر
۵۰۰۳
۶۸ نظر
۵۰۰۳
پ

عروس جوان در دام آدم ربایان شیطان صفت

نوعروسی که برای رسیدن به ایستگاه مترو سوار خودروی مسافربرنماها شده بود، شبانه به بیابان‌های اطراف کرج کشانده شده و هدف جنایت سیاه شیطان صفت‌ها قرار گرفت.

روزنامه خراسان: نوعروسی که برای رسیدن به ایستگاه مترو سوار خودروی مسافربرنماها شده بود، شبانه به بیابان‌های اطراف کرج کشانده شده و هدف جنایت سیاه شیطان صفت‌ها قرار گرفت.
کارآگاهان پلیس با توجه به سرنخ‌هایی که زن جوان در اختیارشان قرار داده بود در عملیاتی ضربتی هر سه تبهکار را شناسایی و دستگیر کردند.
چند شب قبل نگهبان یک کارخانه اطراف شهر فردیس کرج صدای فریادهای زن جوانی را شنید که به شدت مجروح شده و به سختی خود را به اتاقک نگهبانی رسانده بود و کمک می‌خواست.
پس از اعلام موضوع به پلیس ۱۱۰، بلافاصله تیمی از مأموران گشت کلانتری ۱۲ چمران راهی محل مورد نظر شدند.
نوعروس ۲۵ ساله که به شدت هدف ضرب و جرح و آزار و اذیت وحشیانه قرار گرفته و کیف و تلفن همراهش نیز به‌سرقت رفته بود، در شکایتش گفت: «من و همکارم حدود ۲ ساعت پیش از محل کارم در کرج خارج شده و منتظر تاکسی بودیم که به مترو برویم.
چون هوا رو به تاریکی می‌رفت و عجله داشتیم، به محض اینکه یک خودروی پژوی سفید توقف کرد سوار شدیم. همکارم کمی جلوتر پیاده شد و در حالی که در کیفم به‌دنبال گوشی تلفن همراهم بودم، ناگهان مردی که روی صندلی عقب نشسته بود، به من حمله کرد که با هم درگیر شدیم.
من هم طوری با پایم به شیشه کوبیدم که شکست. اما راننده با زور و تهدید سرم را زیر صندلی کشید که دستش را گاز گرفتم تا رهایم کند. اما قدرت بدنی زیادی داشت و کلاه پالتویم را به روی سرم کشید و مرا پشت صندلی عقب مخفی کرد. بعد هم او و راننده با شخصی تلفنی صحبت کردند که قرار شد کمی جلوتر به آنها ملحق شود و فهمیدم که نقشه شومی در سر دارند. ۱۰ دقیقه بعد، دوستشان که «حسن» صدایش می‌زدند، از راه رسید و آنها در حرف‌هایشان گفتند قبل از تحویل دادن خودرو به صاحبش، باید شیشه شکسته را تعویض کنند که همان موقع فهمیدم خودرو را امانت گرفته‌اند.
با این‌حال سه آدم ربا وارد جاده فرعی و خاکی شدند که ناگهان خودرو در گل و لای گیر کرد. وقتی پیاده شدند، مخفیانه گوشی‌همراهم را از کیفم برداشتم و در حالی که وانمود می کردم به راننده التماس می‌کنم، با همسرم تماس گرفتم و گفتم: تو را به خدا مرا رها کنید و آزارم ندهید. اما راننده متوجه شد و گوشی را از دستم گرفت. همان موقع با وحشت پیاده شدم تا فرار کنم اما کفش‌هایم در گل فرو رفت و ۳ آدم ربا وحشیانه مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد هم فرار کردند. با این حال سعی کردم شماره پلاک خودرویشان را به خاطر بسپارم اما متوجه شدم پلاک را با گل پوشانده‌اند تا شناسایی نشوند.

در حالی که مأموران در حال ثبت گزارش شاکی بودند، همسرش نیز سر رسید و برای پیگیری شکایت به اداره آگاهی کرج رفتند.
با توجه به حساسیت موضوع، با دستور سرهنگ جواد صفایی- رئیس پلیس آگاهی البرز- تیمی از کارآگاهان جنایی، اطلاعاتی و عملیاتی پیگیری موضوع را در دستور کار ویژه قرار دادند.
آنها در نخستین گام با کمک زن جوان به چهره‌نگاری رایانه‌ای تبهکاران پرداختند. همچنین مسیر حرکت خودروی پژوی سفید بار دیگر با حضور مأموران بررسی شد و آنان دریافتند در این مسیر دو دوربین مداربسته قرار دارد که لحظه سوار شدن شاکی و همکارش به‌ خودرو را نشان می‌دهد. همچنین مشخص شد دقایقی قبل از سوار شدن دو زن جوان، تبهکاران شیطان صفت برای سوختگیری به پمپ‌بنزین، رفته‌اند. بنابراین پس‌از شناسایی پلاک خودرو و فاش شدن هویت صاحب‌اش محل زندگی مالک شناسایی شد. بعد هم تبهکاران که هرگز تصور نمی‌کردند در دام پلیس گرفتار شوند، در جنوب تهران دستگیر شدند.

راننده ۵۱ ساله که دارای ۳ فقره سابقه کیفری مواد مخدر بود، در اعترافاتش گفت: من راننده بودم و دوستم زن جوان را با چاقو تهدید کرد. بعد هم حوالی روستا او را مورد آزار قرار دادند.

اما در ادامه تحقیقات، دو تبهکار ۲۸ و ۲۶ ساله که دارای سابقه کیفری هم هستند، منکر اظهارات شاکی شدند. با این حال راننده خودرو بار دیگر در مواجهه حضوری با ۲ همدستش، اظهارات خود را تکرار کرد.
به‌دنبال اعتراف‌های متناقض متهمان، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار هیأت قضایی شعبه یکم دادگاه کیفری(۱) کرج به ریاست قاضی «هدایت رنجبر» قرار گرفت.
در جلسه رسیدگی به پرونده، شوهر زن جوان با ناراحتی گفت: «آن شب وقتی همسرم را دیدم او را نشناختم. صورتش زخمی و خون‌آلود و لباس‌هایش گل‌آلود بود و انگشتان دستش هم شکسته بود. من و همسرم چند ماه قبل ازدواج کرده ایم، او همیشه به موقع به خانه برمی‌گشت و آن روز به‌خاطر تأخیر، نگرانش شدم اما تلفن همراهش در دسترس نبود.تا اینکه وحشت‌زده تماس گرفت و صدای التماسش را شنیدم.
سرگردان درخیابان‌ها در جست‌وجویش بودم و نمی‌دانستم باید کجا او را پیدا کنم. به پلیس خبر دادم و خانواده‌مان را در جریان گذاشتم.

با تأیید جراحت‌های زن جوان از سوی پزشکی قانونی، قاضی رنجبر هر سه متهم را با قرار بازداشت موقت روانه زندان کرد تا پس‌از تعیین وکیل مدافع برای متهمان، جلسه رسیدگی رسمی به این پرونده برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اعدام.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه اعدام نشدن پرونده مشابه بازدارنده بوده مگه .سرکوب جنسی همیشگی و بیکاری نبود سرگرمی و هدف همین میشه

      • بدون نام

        چیزی از زنش کم نشده برای هرکسی ممکنه پیش بیاد نوشتن مرد شاید از زاویه یه اتفاق ببینه طلاق روش احمقانه اس

      • بدون نام

        اونایی که مطالعه و تحقیق درست ندارن زیر این پست ها تا پایین مینویسن اعدام . ایا این سه نفر متجاوز از اونایی که اعدام شدن درسی گرفتن انجام ندن دیگه روش برخورد و پیشگیری باید تغییر کنه

    • بدون نام

      وکیل مدافع برای تبهکار و متجاوزی که جرمشون محرز هست برای چی ؟ به اینها نباید فرصت داد و باید مستقیما و در اسرع وقت به سزای عملشون برسن

    • اسی

      عوضی های عقده ای اینا باید اعدام بشن اغماض و حبس این جماعتو جریتر میکنه آبرو و حیثیت این خانواده رو نابود کردن

    • سالار

      درقانون قضاء سزای مجرم آدم ربا وناموس دزد چیه؟
      این وحشیها اگه دوباره آزاد بشن یکی دیگه رو قربانی نیت پلیدشون میکنند
      آقای راننده 50ساله با اون سن وسالت خجالت نکشیدی
      این خانم بجای دخترت بود کثافت آشغال
      زن و بچه ات خصوصا اگر دخترداشته باشی چه فکری درباره ات میکنند

    • محمد

      خاك تو سرشون كنند اينها پيش خودشون چي فكر كردند

    • کیهان

      فقط اعدام گور پدر هر چی ناظر حقوق بشره بزارید هر چی میخوان زر بزنن یک خانواده نابود شده و چندین خانواده لطمه روحی خوردن و اجتماع جریحه دار شده حیوان صفتهای بیرحم معلوم نیست از کجا اومدن مگر خود اینها خانواده ندارن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا کی و برا چی منفی داده؟؟؟؟؟

    • سعید

      این حرامزاده ها یا باید اعدام شوند یا 50 سال زندان تا آخر عمر .

    • مو قشنگ

      فقط اعدام ...این بی همه چیزارو باید از صفحه روزگار محو کرد ...

    • طوطی

      این زنو شوهر دیگه تا اخر عمرشون نمیتونن زندگی نرمالی رو داشته باشن,
      حیوونای کثیف

    • بدون نام

      خدا شاهده اعدام برای همین جنایت هاست، نه 4سال و سه هفته حبس که عفو هم بهش بخوره

    • علی

      فقط اعدام زندان هزینه رو دست دولت می گذاره و جواب نمی ده

    • بدون نام

      باید چهل بار اعدام بشن عوضیای پست

    • بدون نام

      بهترین کار انجام همین کار با خودشونه

    • بی نام

      اسم حیوون هم نمیشه رو اینا گذاشت اصلا نباید محاکمه بشن باید در دم اعدام بشن تا سرمشقی باشه واسه بقیه ۰۰۰۰بدبخت اون زن جراحات جسمیش بالاخره خوب میشه ولی ضربه ای که به روحیه اش خورده تا ابد باهاشه و نمیتونه فراموشش کنه ؛خدا لعنتشون کنه این حیوون صفتهارو (آمین)

    • اریوبرزن

      لطفافوری اعدام

    • بدون نام

      این رو باید ده بار اعدام کرد این زن شوهر دیگه نمیتونن باهم زندگی کنن کارشون ب طلاق کشیده میشه.یعنی مرده نمیتونع بپذیره.زنه هم این خاطره شوم کل زندگیشو نابود میکنه.خدا لعنت کنه این ادمای پستو

    • بدون نام

      بخدا قسم گریه کردم آخه وحشیگری تاچه حد ودلم کباب شدبخاطرمظلومیت این خانم جوان تصورش روبکنیدیه موجود بی دفاع درچنگال سه متجاوز دیوصفت قرارگرفته چه حالی بهتون دست میده واقعاقلبم فشرده شدوامیدوارم این اتفاق شوم زندگی این شخص روبه نابودی نکشه وشوهرش باهمه وجود درکش کنه

    • بدون نام

      وای ادم فکرشم نمیتونه بکنه که یک همچین اتفاقی برای خودم ادمم بیوفت خیلی ناراحت کننده ست باید این شیطان صفت ها اعدام بشن اونم تو جعمه مردم تا عبرت بقیه حیونایی که این فکرا رو تو سرشون دارن متاسفم فقط همین

    • بینام

      باید مثل مجازات داعش این جانیان را داخل همان ماشین گذاشت و با آرپی جی به جهنم فرستاد

    • رزی

      اعدام کمشونه

    • بدون نام

      فقط فقط فقط اعدام ...

    • گل مولا

      اگر دست من بود روزانه تکه ای از بدنشان میبریدم کباب میکردم میدادم بخورند

    • بدون نام

      واقعا ادم توش میمونه ما با این فرهنگ اصیل به کجاها داریم میریم اصل غیرت و حیا داره خاطره میشه دیگه

    • بدون نام

      وقتی جای تو این مملکت نباشه برای خالی کردن عریضه
      همه چیزش ممنوع اینجور اتفاقات هیچ موقع تمومی نداره
      اقا یا خانمی که میگین فقط اعدام این ممکنه سر شما یا منم بیاد
      وقتی یه خونه پذیرایی داره اما دستشویی نداره چه اتفاقی پیش میاد
      گند میگیره خونه
      کشورهم همینجوره
      راهی باید گشود

    • بدون نام

      این خانم احمق یادنگرفته سوارماشین شخصی نشه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والله همه شخصی ها اینجوری نیستند

      • بدون نام

        صورت مسئله رو پاک نکن

    • بدون نام

      بی شرف، نامرد ،بی وجدان ،آخه یک پیرمرد 50ساله با دوتا جوان ،خجالت نکشیدی همین دختر بود بی شرف جای باباش بودی بی همه چیز ،اخ اگه دستم بهت می رسید ،اخ اخ اخ

    • بدون نام

      تجاوز به عنف قطعا جرمی بس بزرگ هست اما بایستی ریشه یابی کرد؟ چرا بایستی چنین اتفاقی بیفتد؟ ریشه ی مشکل در کجاست؟ چرا آمار ازدواج در کشور پایین هست؟ اینا رو باید ریشه ای درمان کرد. با اعدام کردن مشکل حل نمیشه به نظرم. مگه کم اعدام داریم؟ مگه کم اعدام شده جووون به خاطر اینجور تجاوزا؟ مشکل از کجاست؟ چرا با وجود اعدام های زیادی که صورت می گیره هنوز نه تنها مشکل ها حل نشده بلکه بیشتر هم شده!!!! به نظر من اعدام راه حل پایان دادن به این اتفاق شوم و زشت نمی تواند باشد. چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید!!!!!!

      پاسخ ها

      • سلی

        واسه خوتون عزیزتون این اتفاق میافتاد باز اینجور نظر میدادی

      • بدون نام

        شرط میبند که متاهل بودن کثافتا این وحشی گری ها ربطی به میل جنسی نداره این همه مرد مجرد همه باید متجاوز بشن؟

    • عرفان

      چقدر از این اتفاق ها زیاد شده

    • بینام

      ----اعدام هر 3نفر هر چه سریع تر در ملعه عامب

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • بدون نام

      این اشغالا را جلوی سگ بندازید

    • بدون نام

      اگر جای شوهر این زن بودم در اولین جلسه دادگاه هر سه را توی همان راهروی دادگاه به درک واصل میکردم تف به شرف هر سه شون اینها مهدورالدم هستند

    • بدون نام

      اعدام بشن یه دفعه می میرن

      باید زجر کش بشن

      ببندید شون پشت همون پژو و انقدر توی شهر بتابونیدشون تا سقط شن

    • سالار

      کاربرمحترم 14:3
      اونایی که دنبار اینجور مسائل هستند هم طرفش دارند وهم مکانش بقول شما برای خالی کردن عریضه
      اما دراین میان خانمهایی قربانی میشوند که نجابت وپاکدامنی براشون اهمیت وارزش داره
      ووقتی درمقابل پیشنهاد اینجور آدمای کثیف قرار میگیرند مقاومت میکنند ودست رد برسینه شون میزنند و این جواب رد دادن که برای این وحشیها سنگین تموم میشه متوسل به زور میشوند
      لوطی هم لوطیهای قدیم که لااقل جوانمرد بودند

    • بدون نام

      درسته تو شهر های بزرگ مثل تهران و جاهای دیگه تردد زیاده مردم مجبور به استفاده از ماشین های شخصی هستن ولی باید دولت سر و سامانی به این وضعیت بده دیگه داره این اتفاقات از حد میگذره هر روز یه مورد از این اتفاق ها می خونیم خواهشا به داد مردم برسید وضعیت حمل و نقل باید درست بشه

    • بدون نام

      راننده 51 ساله؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
      باید از نری ساقط شه چون مرد نیست که بگم از مردی
      حیونا هم در رابطه با غریزشون اینطور وحشیانه رفتار نمیکنن . نمیدونم اسم اینا رو چی میشه گذاشت.

    • بینام

      حرف حق تلخ است که چاپ نکردید

    • دنیا

      فقط‌اعدام‌اعدام‌اعدام

    • بدون نام

      لاییییییک سالار

    • بدون نام

      نبایدزنان بیگناه وپاکدامن گرفتاردست این جانیان بشن بدرک که جایی برای خالی شدن ندارن

    • رها

      اما بازم خانمه زرنگ بوده که شیشه راشکسته زنگ زده شوهرش ولی این اشغالا باید دنبال اشغال بگردند نه اینکه ظلم بکنند خدا ریششونو بکنه

    • بدون نام

      14.3جواب خوبی داددوست 18.25
      پس دوست عزیز اصل با فرع اشتباه نگیر،قیاس هم قیاس اشتباهی بود****،وارزش انسان به شرافتش****نه به غریضش ،،،،،خدا به شوهر خانمه وخانمه تحمل بده

    • بدون نام

      اعدام

    • معصومه

      افرین سالار
      نترسید اتفاقا تو این مملکت اون که زیاده به اصطلاح همون دستشویی خونه است لازم نیست اضافه بشه
      ولی زیاده خواهی و طمع و بی قانونی باعث شده وگرنه مرد پنجاه ساله که ....

    • بدون نام

      فقط اعدام بدون هیچ تخفیفی

    • بهزاد

      درسته یک خونه نیاز به دستشویی داره ولی به چه قیمتی تجاوز ودست درازی به ناموس دیگری مرد ان کسیه بتونه به غریزه اش غلبه کنه در هرصورت متاثروپریشان شدم اعدام برای چنین متجاوزهایی کمه لطفا خارج از نوبت رسیدگی واعدام کنید .....اعدام....اعدام

    • بدون نام

      اینایی که میگن آمار ازدواج پایین اومده،ینی این مرد 51 ساله زن نداشته؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • یلدا

      چرا مردم ما انقدر دنبال اعدام هستن؟ راه های بهتری هست، شاید با روانشناسی و راه های بهبود این جور آدما درست بشن و دولت چندین سال از این آدمها، با کنترل و نظارت توی زندان یا بیرون برای خدمت به مردم استفاده کنند، مثلا چندین سال توی یک کاری مشغول باشن بدون حقوق و بعد از تموم شدن یه نیروی ماهر بشن که احتیاج به این کارا نداره

      پاسخ ها

      • سلی

        برای خودت یا عزیز ترینت این اتفاق می افتاد نظرت این بود

    • کریم

      احسنت بهزاد

    • سحر

      چه عجب یه بار نگفتین کرم از خود درخته.
      این آشغالای شیطان صفت فقط باید از بین برن و اعدام شن.
      زن و بچه ی مردم امنیت و آسایش ندارن.

    • بدون نام

      هر سه رو اعدام کنید تا گندشون پاک بشه،خانم محترم سوار پژو نباید میشده .

    • مسئولی که دیگر نیست

      البته دقت کنید جمعیتی 70-80 میلیونی در طی سالها روزانه چند بار از خودروهای شخصی برای جابجایی استفاده می کنند که عددی بسیار نجومی به دست می آید، در این بین صدها مرتبه اتفاق ناگوار از لحاظ ریاضی واقعا ناچیز است، هر چند یک مرتبه آن هم جای تاسف دارد.
      ولی در کشوری 2 میلیونی با امنیتی نصف این مقدار، ما در کل عمرمان شاید چند مرتبه هم شاهد این اتفاقات نباشیم.
      نمی شود برای هر شهروند یک پلیس گذاشت و برای هر پلیس یک ناظر.
      افرادی که می گویند ما مجبوریم از وسایل عبوری استفاده کنیم،
      خب، متاسفانه زندگی در اجبار همراه ریسک و خطر است.البته سالها پیش طرح ساماندهی مسابرهای شخصی ایجاد شده بود که برچسب روی کاپوت شطرنجی می زدند و به این معنی بود که مشخصاتشان در سیستم راهور ثبت شده است نمی دانم هنوز این طرح هست یا نه و دیگران حق مسافرکشی نداشتند (عده ای هم این برچسب را خودسرانه می زدند!)

    • مینا

      یادم نمیاد که کسی به خاطر ازار زنان اعدام شده باشد تا درس عبرت برای بقیه بشه.....اما اعدام واقعاً شایسته این افراد است. برای یک زن مردن بهتر از این است....

    • ترنم

      دوستان گرامی بدانند و آگاه باشند آن خانم جوان با خواهر ما هیچ تفاوتی ندارد کاربر گرامی 14/03کاملاً درست گفتن و این افراد بیمار گونه برای یک جامعه مضر هستن دولت و قوه قضائیه بایستی اینگونه جرایم را آدم ربایی محض بحساب آورده و از نظر انسانیت و آگاه بودن هیچگاه شوهر این خانم نبایستی بر خانم خرده بگیرد، کاستی تاکسی و وسایط نقلیه عمومی به عهده دولت است اگر امکانات کامل باشد هیچ وقت سوار خودرو شخصی سوار نمیشوند، وقتی نیست یک خانم یا زن و مرد نميتوانند ساعت ها منتظر بمانند از طرفی قوه قضائیه محکم برخورد نمی کند نتیجه این است که می بینید فرهنگ درست هم نداریم و فقط تصور میکنیم چون زن خودمان نیست،!!! خدایاشکر که بزرگ ترین اشتباه است هرگاه در جامعه ای عیب دیگری را عیب خود بدانید زودتر اصلاح میشود تا اینکه بگی به ما چه ربطی دارد

    • جلالی

      واقعا اینا چطور بزرگ شدن خانواده ندارن حتی حیوان هم اینقدر وحشی نیست

    • بدون نام

      من با اعدام مخالفم....باید حبث ابد بخورن ...تا آخر عنر بدون مرخصی

    • طیبه

      اون خانومی که گفته باید روانشناسی بشن واقعا اگه یر خودتونم میومد این حرفو میزدید اونا که حتما روانی بودن ولی تکلیف این زن وشوهر چی میشه واقعا شوهر این خانوم چطوری این درد رو تحمل کنه این خانوم دیگه تا اخر عمرش چطوری اون صحنه ها رو فراموش کنه این که باید این مشکل از ریشه حل بشه درست ولی این حیوونا باید اعدام بشن فقط اعدام خدا به این خانواده فقط صبر بده

    • بدون نام

      آیا میشود شما دستشویی های خونه خودتون و جاهای دیگر رو ببندید و استفاده نکنید ؟!
      شکی نیست که اعدام باید بشوند اما دولت و دستگاه های مربوطه چه کردند !؟
      چقدر وام ازدواج با سود کم در نظر گرفتیم ؟!
      چرا اینجوری شد ؟ چرا راه حل انتخاب نمیکنیم ...؟!

    • بدون نام

      اعدام کنید اینارو فردا روز نفرات دیگرو چی ! آیا به انها فشار نمی آید با این همه دختر خوشگل و سرخاب سفیدابی ؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج