۵۱۸۴۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: شرایط سانچس را زیرنظر گرفته‌ایم

مربی سیتیزن‌ها پیش از دیدار مقابل آرسنال به تمجید از ستاره شیلیایی سابق خود پرداخت و ضمن اعلام علاقه خود برای همکاری دوباره اظهار داشت: الکسیس تنها یک پله پایین‌تر از مسی است.

خبرگزاری فارس: امشب در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی به مصاف آرسنال می‌رود.

شب گذشته چلسی با غلبه بر همشهری خود، تاتنهام به فینال جام حذفی صعود کرد.

پپ گواردیولا در مصاحبه اخیر خود از علاقه خود برای همکاری دوباره با الکسیس سانچس پرده برداشت. این ستاره شیلیایی که تنها یک سال از قراردادش با آرسنال باقی مانده، آینده مشخصی ندارد.

برخی شایعات حاکی از این بوده که وی با ونگر به مشکل برخورده و خواهان ترک این تیم است. از یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و سیتی نیز به عنوان مشتری‌های این مهاجم شمرده می‌شود.

پپ گواردیولا گفت: همه باشگاه‌ها در تابستان خواستار تقویت تیم خود هستند. این پیشرفت با بازیکنان خوب‌تر ممکن می‌شود که الکسیس یکی از آنهاست. ما شرایط او را برای انتقال به اتحاد زیرنظر گرفته‌ایم.

مربی سابق بارسلونا در خصوص عملکرد سانچس در نیوکمپ و قرار گرفتن زیر سایه مسی تصریح کرد: همه بازیکنانی که به آنجا می‌روند خیلی سریع متوجه شده که قابل مقایسه با مسی نیستند. حتی بازیکنان بزرگ که اعتقاد دارند در دنیا بهترین هستند با رفتن به بارسلونا متوجه می‌شوند که مسی تک است.

وی ادامه داد: اما الکسیس تنها یک پله پایین‌تر از او است. یک بازیکن فوق‌العاده که سالی خوب را از نظر گلزنی و پاس‌گل طی کرده است. سانچس به سطحی رسیده که تفاوت‌ها را در آرسنال رقم می‌زند.

گواردیولا در خصوص عملکرد خود نیز اظهار داشت: من مربی بهتری شدم، نه به خاطر اینکه در لیگ جزیره یا فوتبال انگلیس کار می‌کنم. بلکه نسبت به سال‌های اخیر بیشتر می‌بازم. وقتی تو بیشتر طعم باخت را می چشی بیشتر یاد می‌گیری!

مربی سابق بایرن‌مونیخ اضافه کرد: در طول این فصل، زمانی که در چهار و پنج بازی متوالی، طعم پیروزی را نمی‌چشیدم با بازگشتم به خانه این جمله را می‌شنیدم که پپ الان تو باید نشان دهی که مربی بزرگی هستی یا نه. الان باید خودت را نشان دهی.

وی تصریح کرد: می‌دانم با عدم کسب جام، به شدت انتقاد می‌شوم و فصل خوبی را نگذرانده‌ام. انتظارات قبل از ورود من بالا رفته بود و من این مسئله را قبول کردم. آمدم تا خودم را اثبات کنم. فوتبال گاهی، نیاز به زمان دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج