جاباما
۵۱۹۰۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بهترین اولترابوک های بازار در سال ۲۰۱۷

اولترابوک ها را با محصولی کوچک و ارزان تعریف نکنید. آنها ۲ هزار دلار قیمت داشته و پرفورمنس خوبی را با وزن پایین برای حمل‌ونقل آسان به یاد می‌آورند.

وب‌سایت خبرآنلاین: اولترابوک ها را با محصولی کوچک و ارزان تعریف نکنید. آنها ۲ هزار دلار قیمت داشته و پرفورمنس خوبی را با وزن پایین برای حمل‌ونقل آسان به یاد می‌آورند.

البته لزوماً بهترین اولترابوک ها بهترین پرفورمنس ها را ندارند، بلکه هدف اصلی از توسعه آنها حمل‌ونقل راحت در زندگی روزمره بوده و ما در اینجا سعی می‌کنیم به ۱۰ اولترابوک برتر بازار در سال ۲۰۱۷ نگاهی بیندازیم:

۱. Dell XPS ۱۳
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

شاید بهترین لپ تاپ و یکی از بهترین اولترابوک های بازار باشد که پردازنده i5 یا i7 با گرافیک اینتل 620 همراه با 4 تا 16 گیگ رم در دل خود جای‌داده و نمایشگر لمسی 13.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و یا QHD 3200 در 1800 پیکسل را یدک می‌کشد و بین 128 تا 512 گیگ حافظه اس اس دی دارد و قیمت پایه آن 900 دلار تعیین‌شده است.

از ویژگی‌های این محصول 1.29 کیلوگرمی می‌توان به عمر بالای باتری اشاره کرد (7 ساعت) که بهترین آن با پردازنده i7-7700U عرضه‌شده است.

2. Asus ZenBook UX305
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

اولترابوک بسیار مناسبی ازنظر قیمت است که پردازنده اینتل از نوع M۳-۶y۳۰ و M۷-۶y۷۵ را با گرافیک اینتل ۵۱۵ و ۸ گیگ رم در خود جای داده است.

این محصول با بدنه فلزی به قیمت ۶۳۵ دلار، نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا QHD با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ آی پی اس دارد و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ نیز حافظه اس اس دی دارد.

دو ویژگی مثبت آن فوق العاده ظریف و نازک بودن در کنار اسکرین بدون تابش خیره‌کننده است. دو ویژگی منفی آن نیز ضعیف بودن اسپیکر و گرافیک پایین آن است. ۷ ساعت هم باتری می‌دهد و انصافاً قیمت آن خوب تعیین‌شده و شما را از خود مأیوس نمی‌کند.


3. Razer Blade Stealth
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

بیشتر از یک اولترابوک به نظر می رسد. برای گیم طراحی شده و گرافیک اینتل ۶۲۰ و ۸ تا ۱۶ گیگ رم و حافظه ۱۲۸ تا ۱ ترابایت اس اس دی دارد که به قیمت ۱۳۰۰ دلار به فروش می رسد. نمایشگر آن ۱۲.۵ اینچی تعریف‌شده که با فرمت ۴K شاهد رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل هستیم. در غیر این صورت با QHD رزولوشن آن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود.

نمایشگر رنگارنگ و جذاب و باتری خوب دو ویژگی مثبت و شارژر دست و پاگیر و کلیدهای کمی سفت از معایب آن محسوب می‌شود. مدل ۲۰۱۶ آن پردازنده «کبی لیک» دارد و هنگام بازی تا ۵ ساعت به‌راحتی کار می‌کند.


4. HP Spectre x360
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

اولترابوکی با پردازنده کبی لیک و قیمت پایه ۷۰۰ دلار است که گرافیک اینتل ۶۲۰ را در دل نمایشگر ۱۳.۳ اینچی جای‌داده است و تا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل رزولوشن داشته و بین ۴ تا ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ تا ۱ ترابایت حافظه اس اس دی دارد. شارژ سریع و باتری خوب در کنار ظرافت و سبکی از مزایای آن محسوب شده و نداشتن کارتخوان حافظه اس دی و دکمه‌های ضخیم از معایب آن محسوب می‌شود.


5. Samsung Notebook 9
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

اولترابوک ۱۳.۳ اینچی است که نمایشگر ضد رفلکس ال ای دی داشته و ۸ گیگ رم را با ۲۵۶ گیگ حافظه اس اس دی در خود جای‌داده و با گرافیک اینتل ۵۲۰ به قیمت ۱۲۷۹ دلار راهی بازار شده است. نازکی و استایل اولترابوک، جذابیت چشم نوازی داشته و نمایشگر عالی دارد اما همین نمایشگر باعث باتری خوری شده و پورت‌های ویدئویی مناسبی هم ندارد.


6. Acer Aspire S 13
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

با ۶۰۰ دلار می‌توانید مالک یک اولترابوک خوب باشید که ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بوده و ۴ تا ۸ گیگ رم و ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگ حافظه اس اس دی را با پردازنده i۵ یا i۷ در خود جای‌داده است. پرفورمنس بالا نسبت به قیمت محصول در کنار صفحه لمسی بدون رفلکس از مزایای آن محسوب شده و احساس کم‌ارزشی و عمر باتری مأیوس کننده از معایب آن است.


7. Surface Book
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

برای داشتن یک اولترابوک با پرفورمنس عالی روی سرفیس بوک حساب کنید منتها دست‌کم باید ۱۲۰۰ دلار پول بابت آن بپردازید.

گرافیک اینتل ۵۲۰ یا انویدیا با ۸ تا ۱۶ گیگ رم دارد. نمایشگر ۱۳.۵ اینچی بارزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل در کنار ۱۲۸ تا ۱ ترابایت حافظه اس اس دی از دیگر ویژگی‌های این محصول متعلق به مایکروسافت است. دیزاین فوق‌العاده و استفاده همچو تبلت از مزایای آن و باتری با عمر کمتر از حد انتظار از معایب آن محسوب می‌شود.


8. Acer Swift 7
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

ظریف و سبک، مجهز به پردازنده اینتل i۵-۷y۵۴ و گرافیک اینتل ۶۱۵ است. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در کنار ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه اس اس دی دارد. دیزاین زیبا و بسیار شیک از مزایای آن و باتری نه چندان خوب و کیبورد بدون نور پس‌زمینه از معایب آن محسوب می‌شود.


9- Lenovo Yoga 910
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

یوگا سیستم الگانس دو در یک با طراحی متفاوت است که از پردازنده i۷ و گرافیک اینتل ۶۲۰ استفاده می‌کند. یوگا ۹۱۰ نمایشگر ۱۳.۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ تا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل دارد و ۸ تا ۱۶ گیگ رم و ۲۵۶ تا ۱ ترابایت حافظه اس اس دی دارد. اسکرین بزرگ و اسپیکرهای فوق العاده از مزایای یوگا ۹۱۰ بوده و گرما و باتری با عمر کم از معایب آن محسوب می‌شود.


10. HP Spectre
بهترین اولترابوک های بازار در سال 2017

ظریف، قدرتمند و شیک؛ ویژگی‌های ظاهری اچ پی اسپکتر است که پردازنده i۵ یا i۷ با گرافیک اینتل ۵۲۰ دارد. نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و ۸ گیگ رم در کنار ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ حافظه اس اس دی دارد. صفحه‌کلید لمسی و طراحی زیبا از مزایای آن و عمر باتری کم و تِرَک پد اسفنجی از معایب آن محسوب می‌شود. از مک بوک قوی‌تر بوده و پول کمتری برای خرید آن پرداخت می‌کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج