۵۱۹۰۹۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ پیدا شدن سر‌و‌کله آدم فضایی‌ها در نارمک

کانال تلگرامی هواداران محمود احمدی‌نژاد با انتشار خبری اعلام کرد از ۴۰ سال قبل که صلاحیت ایشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری تایید نشده، تا همین امروز سیل درخواست‌های مردم کشورهای مختلف جهان به سمت دفترشان سرازیر است و....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

کانال تلگرامی هواداران محمود احمدی‌نژاد با انتشار خبری اعلام کرد از 40 سال قبل که صلاحیت ایشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری تایید نشده، تا همین امروز سیل درخواست‌های مردم کشورهای مختلف جهان به سمت دفترشان سرازیر است و دیروز، ساکنان یک تمدن فرازمینی هم با امضای طوماری فضایی، از ایشان خواستند میدان را خالی نکند.

رییس دفتر، دکتر احمدی‌نژاد که این طومار را از فضایی‌ها تحویل گرفته بود، در این‌باره گفت: «‌یک سفینه سیگاری شکل به سمت میدان نارمک آمد که نورهای سبز، زرد و بنفش از خودش ساطع می‌کرد.

وقتی کنار من رسید، یکی از فضایی‌ها شیشه را پایین کشید و گفت: ما هست تشنه! و من فهمیدم اون‌ها تشنه دیدار دکتر احمدی‌نژاد هستند‌... من درباره دولت بهار کمی برای اون‌ها توضیح دادم و گفتم اگه دلشون می‌خواد تو سیاره‌شون همه یارانه بگیرن بهتره یه کاری کنن دکتر وارد میدون بشه!

اون‌ها خیلی با دقت به حرف‌های من گوش دادن و وقتی عطش‌شون فروکش کرد، یه چیزی دادن دستم و به سرعت دور شدن!». محققان پس از بررسی این شیء فضایی مشکوک متوجه شدند این شیء، یک شیشه دلستر خالی فضایی است!

باستان‌شناسان در حفاری‌های اخیر خود موفق به کشف یک مجسمه عجیب شدند.این مجسمه عجیب که یک کلاه قرمز هم به سر دارد، همین‌طوری خیره نشسته و دست‌هایش را مثل مجسمه ابوالهول ، به سمت روبه‌رو دراز کرده.

باستان‌شناسان حدس می‌زنند این مجسمه برادر کوچک مجسمه ابولهول در مصر باشد و به‌خاطر کلاه قرمزش، آن را «کلاه قرمزیهول» نامیدند؛ البته عده دیگری از تاریخدان‌ها هم هستند که قدمت این مجسمه را چندان زیاد نمی‌دانند و معتقدند این کشف در واقع عروسک محبوبی است که 40 سال قبل، روند تولید برنامه‌هایش به دليل مشکلات مالی متوقف شد و این‌قدر در انباری خاک خورد (و بچه‌های آن دوره کارتون‌های شبکه‌هایی مثل جم جونیور را نگاه کردند) که عروسک مورد بحث، از شدت خاک‌خوری شبیه مجسمه ابوالهول شد!

مهندس هاشمی‌طبا در جمع خبرنگاران اعلام کرد، نوشتن برنامه‌های پیشنهادی‌اش برای ارائه به مردم به پایان رسیده. یکی از خبرنگاران به ایشان گفت: «ولی مهندس، انتخابات ریاست‌جمهوری که شما در آن کاندیدا بودید 40 سال قبل برگزار شد!». مهندس هاشمی‌طبا در جواب گفت: «چرا شما خبرنگارها فکر می‌کنید با عجله میشه برای اداره مملکت برنامه نوشت؟

من آدمی نیستم که دقت را فدای سرعت کنم و اصلا برایم مهم نیست انتخابات کی شروع و کی تمام می‌شود... من سر‌فرصت کار کارشناسی خودم رو انجام میدم!»‌. در ادامه یکی از خبرنگاران از مهندس هاشمی‌طبا درخواست کرد گوشه‌ای از برنامه‌های تدوین‌شده‌شان را ببیند که پاسخ شنید: «شرمنده... الان تازه چرک‌نویس و فیش‌برداری از برنامه‌ام تمام شد... پاک‌نویس کردنش هنوز مانده!».

دانشمندان در بررسی‌های خود کشف کردند که مردم 40 سال قبل، این قدر پولدار بودند که گوجه‌سبز و چاقاله بادام را چند‌سیر، چند‌سیر می‌خریدند و می‌خوردند! این کشف، صنف جواهرسازان و میوه‌نوبرانه فروشان کشور را در بهت و حیرت فرو برد.

سخنگوی این صنف در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: «ما در حال حاضر از گوجه‌سبز و چاقاله‌بادام نوبرانه فقط برای وسط گردن بند، گوشواره و روی انگشترهای گران قیمت استفاده می‌کنیم و معلوم نیست مردم 40 سال قبل، چقدر پولدار بودند که این میوه‌های گران‌قیمت را نمک می‌زدند و می‌خوردند! جدا که راست می‌گفتند این یارانه‌ای که قبلا ملت می‌گرفتند، برکت داشته!».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج